dinsdag 2 augustus 2011

Zo we zijn weer thuis...

Na een heerlijk weekend in Drenthe zijn we weer thuis, moe maar voldaan, Zaterdag zijn we naar het dierenpark in Emmen geweest, en hebben allemaal diertjes gezien.. de 2 kleintjes vonden het prachtig... Zondag lekker even naar een vriendin in Coevorden, lekker bbqen met nog meer vrienden... daarna nog even snel langs het ziekenhuis, want mijn zoontje liep al vanaf vrijdag een beetje mank, nou ja mank, een beetje raar, en aangezien hij echt een wilde bras is en een bikkel viel het eerst niet echt op, maar na het dagje Emmen, ging hij steeds moeilijker lopen, maar hij zei er niets over... tot dat we dus Zondag bij mijn vriendin waren, en hij elke keer viel, omdat hij er niet goed meer op kon leunen, dus ff lekker een rondje ziekenhuis gedaan.. nou er was natuurlijk niets te zien op de foto, dus maar even opletten hoe het deze week gaat, hij is wel wat dik en er lijkt wel vocht onder de huid te zitten, en anders morgen toch maar even langs onze eigen huis arts...

Ik kwam binnen en meteen ff in de brievenbus kijken, en ja hoor een briefje van de postbode... ik denk dat het het pakje van Monique aka Bijoumo is, dus morgen ochtend ga ik snel naar het afhaal post, om het paketje te halen.. ben zooooo nieuwsgierig wat er in zal zitten.... ooohhh.. ik zou hem waarschijnlijk al in de auto open maken.. maar dat moet ik niet doen.. neee kimmie... eerst foto's maken..., dus dan hup weer terug, en dan met mijn camera eerst van alles foto's maken...

Dusss morgen weer een berichtje, en dan zal ik jullie laten zien wat voor moois Monique voor mij heeft gemaakt...

Liefs,
kimmie

2 opmerkingen:

  1. hoi kimmie
    wat gaat een weekend dan weer snel voorbij he
    vervelend voor je zoontje dat hij last van zijn been heeft

    ooooh spannend een pakje ik hou je blog morgen in de gaten hoor lijkt me zo leuk

    fijne dag verder
    liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sounds like a great weekend...op het been na dan :(
    Dierentuin in Emmen vind ik persoonlijk de allerallerallerallerleukste dierentuin die er is...heeft een retro sfeertje :P

    BeantwoordenVerwijderen