vrijdag 5 augustus 2011

Grrrr naaimachines..

Nou ik heb weer even de naai machine geprobeerd, maar dat wil nog steeds niet lukken... ik ga wel eens met dat ding naar de moeder van mijn vriendin, alleen lastig dat zij in Zeeland woont, nou ja Zeeland, ik zeg elke keer Zeeland, zij roepen elke keer Zuid-Holland, maar volgens mij als je je armen uit steekt ben je al in Zeeland... Anywayzzz... het lukt me dus niet en daar kan ik dus niet tegen.. dat irriteert mij enorm.. heb hem maar weer even weg gezet...

Dus dan maar het volgende project, een vilten olifant, hoe moeilijk kan dat dan zijn... nou heel erg moeilijk als je niet begrijp welke steek je moet maken, en dat had ik dus... ik heb mijn goede vriend Google raad gepleegd en gelukkig ben ik er uit gekomen.. en ben ik gestart, maar aangezien het nu al weer bijna 1 uur is, stop ik er maar voor even mee...

Ik ben lekker druk met swappen, Ik heb me voor 4 swaps aangemeld, en kan niet wachten om te beginnen... Maar eerst is mijn dochtertje LeeAnn Zondag jarig, dan wordt ze al weer 1... pfffff de tijd gaat zo snel, ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ze werd geboren... en nu, ze loopt al sinds ze 9 maanden is, en doet nu al  bijna alles wat haar grote broer van bijna 3 doet...

Nou dat was het wel weer voor even... ik zal als mijn olifantje gelukt is hem laten zien... ik zal sws wel even foto's posten, van mijn fimo werkjes, en sieraden, zodat jullie kunnen zien wat ik allemaal aan het freubelen ben...

Fijne nacht, voor iedereen die nog wakker is, en alvast slaap lekker voor strax...

Liefs,
Kimmie

1 opmerking:

  1. erg is dat he kimmie als iets niet wil vooral met naaimachines die van mij die frutselt zo af en toe word er knetter van

    ik ben niet vooruit te branden met mijn dingen die ik nog moet maken
    dinsdag sta ik op een braderie en ik moet nog zoveel maken maar ik heb er de pit niet voor dus ik ga mijn dochter vragen of ze me het weekend wil helpen

    wat gaat een jaar toch snel voorbij he mijn kleindochter word 17 augustus ook al weer een jaar als ik terug kijk en dat kleine tuttekind zag liggen dan denk je hoe kan ze zo gauw zo groot worden en zoveel al doen en ze heeft echt een heel eigen willetje haha zo lief
    veel plezier vandaag met je projectjes
    liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen