zondag 7 augustus 2011

Nog 1 nachtje slapen...

Jaaaa nog 1 nachtje slapen en dan is onze jongste dochter jarig!!!! dan wordt ze alweer 1... pffff de tijd gaat zoooo snel... maar zij gaat ook zo snel.. kruipen, met bijna 5 maanden, lopen met 9 maanden, en nu, rent ze zo wat door het huis, gaat de trap op, en weer af, klimt op de tafel en bank, en het duurt niet heel lang voor dat ze er echt letterlijk van af springt... Mijn kleine meisje, wat eigenlijk nooit echt klein was, Onze zoon was echt heel lang een kleine schattige baby, maar zij, zij is vanaf de geboorte al een reus, en als je haar nu naast haar broertje van bijna 3 ziet staan, scheelt dat maar een halve kop... ze is zo wijs, en doet met alles mee, ze is echt altijd vrolijk, en lacht de hele dag, ze vermaakt zich prima, ook in haar eentje, ze is echt een top baby...

Nou, we hebben net de hele huiskamer versierd, met slingers en ballonnen, morgen ochtend gaan we haar wakker zingen, met een klein taartje, en natuurlijk 1 kaarsje... dan snel cupcake's bakken, en de botercreme maken, ik heb nog nooit cupcake's gemaakt, wel gewoon die uit een pakje, die je samen met je kinderen maakt, maar ik heb het nu bij de taartenshop besteld, ik wilde wel eens wat anders dan weer zo een standaard verjaardags taart...dan nog de laatste dingentjes doen, LeeAnn nog even een klein slaapje laten doen, en dan komt de visite alweer...

Dusss morgen weer een drukke dag, ik zal proberen om morgen avond en anders, Maandag wat foto's te posten...

Maar goed... genoeg over mijn kleine meid... ik wilde dit even met jullie delen,. de dag voordat ze 1 wordt, en ik hoop dat ze dit strax als ze later groot is nog kan lezen...

Nou dit was het wel even voor nu...

Liefs,
Kimmie

1 opmerking:

  1. hoi hoi kimmie

    van harte met je kleine meid
    maak er een leuke dag van

    liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen