donderdag 11 augustus 2011

Mijn "Welkom" swap van Thea Zevenster

Gisteren avond heb ik mijn welkom swap van Thea Zevenster van het CraftySwapForum gekregen, Ik was gisteren bij 1 van mijn goede vrienden, om zijn vriendin te ontmoeten die uit Venezuela over is gekomen, dus was ik er niet toen het pakje bij mij werd bezorgd, maar gelukkig heeft de postbode hem aan de buurman af gegeven...Het pakket heeft een heel groot WOOOOOWWWW gehalte.. Hier het verhaal van gisteren avond... 


Toen we laat thuis kwamen,had ik natuurlijk meteen ff bij de buurman aangebeld, maar die was er niet.. balen, maja, morgen ochtend dan maar... de kleintjes naar bed gebracht, ik was even in de keuken aan het rommelen, toen ik een auto hoorde aan komen, Ik nam een sprintje naar buiten maar helaas was het de andere buurman... Grrbmm dacht ik nog.. toen ik me omdraaide,zag ik de auto van de goede buurman, dus ik meteen aan bellen, om 22.30...oohh dacht ik nog,kan heus nog wel.. hihihi.. het duurde lang, en ik dacht dat hij al sliep, dus draaide me al weer een beetje teleurgesteld om.. maar toen ging toch het licht aan, en daar stond mijn buurman.. oepsie sorry buurman, sliep u al? ja zei hij.. ik nog sorry zeggen, en vroeg maar meteen om mijn pakketje.. die ik meteen in mijn handen geduwd kreeg.. ik mompelde nog een keer sorry bij het weg lopen, en hoorde de deur achter mij dicht gaan... maar ik was alleen maar met mijn pakketje bezig... 

Ooooeeeehhh wat is hij zwaar... dacht ik terwijl ik weer naar binnen ging... LeeAnn mijn jongste lag al lekker te slapen, alleen mijn oudste Demi was nog wakker, en mijn zoontje Ryan lag al wel in bed, maar kwam toch nog even om het hoekje kijken, toen hij de drukte in de woonkamer hoorde,..
Eeerst foto's riep ik zoekende naar mijn camera.. die ik natuurlijk weer niet kon vinden, dus dan maar met mijn Iphone..


Zooo de eerste is gemaakt... mijn man kwam er ook nieuwsgierig bij zitten... en toen ik het pakket open maakte, riep ook hij, ooohh... zooo veel zei hij... Demi en Ryan, konden met hun handen er niet uit blijven.. en ik heb ze letterlijk even goed moeten aan spreken... eerst de kaart voor gelezen, en de onwijs lieve brief, iedereeen zat om het pakket heen en luisterde aandachtig...toen was het zo ver, ik heb Henk het eerste pakje laten open maken, het pakje van LeeAnn, ik zag dat hij het best wel spannend vond, want hij maakte het heel voorzichtig open, dus vroeg ik het hem, en hij zei, ja, best wel... toen hij het had uit gepakt.. riep iedereen ooohhh.. zooooo lief... wat een lieve poepige slofjes heeft ze gemaakt voor LeeAnn, en die kleuren, helemaal geweldig... Demi had haar naam al voorbij zien komen, dus die wilde heel graag haar Pakje open maken, echt Thea, waaaauuuwww, wat is dat tasje onwijs gaaf, echt niet normaal... ze gilde het uit... zo mooi vind ze het, en ze is er zooo blij mee... ze heeft hem om gedaan, en doet hem niet meer af... echt super gaaf, en helemaal af met die leuke kralen hangers...


En dan die dolfijn, Ryan pakte hem uit en zag al iets blauws, en riep, ooooeeehhh nog voor dat hij het papiertje er helemaal af had riep hij al dolfijn!! en ja hij had gelijk, wat een leukerd zeg, jeetje Thea dat je dat allemaal kan.. niet te geloven hoor.. en nou was ik aan de beurt,ik pakte het pakje uit en de ooohh gingen weer door de kamer... wat een poepig biggetje en die cupcake zooo leuk.. ik kan gewoon niet geloven dat je dat allemaal zelf heb gemaakt, het ziet er zo mooi uit allemaal, ik vind het echt heel knap van je, 


En dan wat haar lieve meiden voor mij hebben gemaakt... zoooo verschrikkelijk cute... de ijsjes hanger zooo leuk, die krijgt een mooi plekje op LeeAnn haar nieuwe kamertje, en die dracula... geniaal!!!.. Demi heeft die al een beetje van ingepikt, ze wacht denk ik alleen nog een beetje op mijn goed keurig... echt lieve meiden, hartstikke bedankt voor jullie mooie werkjes!!! echt super lief van jullie!!!


De sleutelhanger met het schattige biggetje hangt al aan mijn sleutels,wat een dotje is het zeg, zo leuk gedaan... en dan dat boek, echt een super leuk boek, ik ga hem straks veder lezen, heb net wel even snel door gebladerd, en zag al leuke en intresante dingen er in staan.. De koekjes zijn al voor de helft op, en vallen bij iedereen heel goed in de smaak...


En dan nu de foto's, ga lekker zitten en pak een doekje, (of een emmertje) en kwijl lekker mee...



Het pakket


Alles uitgepakt


Prachtige tas voor mijn oudste dochter Demi, en het meest poepige biggetje met heerlijke cupcake voor mij


Een prachtige dolfijn voor mijn zoontje Ryan, en schattige slofjes voor mijn jongste dochter LeeAnn


Een onwijs lieve sleutelhanger met biggetje

De heerlijke ijsjes hanger van de jongste dochter van Thea

En dan hier van de oudste dochter, 2 prachtige raam hangers, is die dracula niet geniaal?!

Een tas, extra fimo blokjes, en heerlijke lange vingers..hmmmmm


En dan last but not least een prachtig boek, met allemaal mooie illustraties en uitleg over kleien..


Echt Thea.. ik heb er geen woorden voor... wij zijn jullie heel dankbaar voor al het moois.. ik kan het je wel 100000000x vertellen, en het is jammer dat je onze koppies niet kon zien, want die zeggen natuurlijk veel meer dan een paar letters.. maar geloof mij.. we zijn ENORM blij!!!

Petje af, Thea, dat je zo veel moois kunt maken.. en nu begint dat haak kriebel gevoel in mijn buik weer te komen... ik moet toch maar eens gaan oefenen, want als ik al dat moois zie, dan wil ik dat ook heel graag leren... maar moet gewoon even rustig aan doen, en er de tijd voor nemen... maar echt waar, jij maakt echt super mooie dingen...

Hele dikke knuff voor jou en je lieve, maar ook erg mooie meiden!!!

Dikke X van, 
LeeAnn, Ryan, Demi en Kim

4 opmerkingen:

  1. hoi kimmie

    jullie zijn echt super verwend zeg ik denk dat ik er helemaal hyper van zou worden
    dat word ik al als ik je enthousiaste verhaal lees hahaha
    helemaal te gek als je zo´n mooi cadeau krijgt geniet er lekker van
    liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie er zo blij mee zijn, enne nu kan ik ook met de foto's showen hihihi
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Gea,
    Jaaaa ik was er ook helemaal hyper van.. lol, nou ja ik niet alleen hoor, iedereen, zelf mijn man.. lol...

    @Thea,
    Ja Thea, alleen jammer dat de foto's niet zo mooi zijn, kon mijn eigen camera niet vinden, nog steeds niet trouwens, kweet niet waar hij is, maja, het gaat wat er op staat toch.. en je mag er trots op zijn hoor, iedereen vind het prachtig...

    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kimmie,
    Leuk dat je volger geworden bent van mijn blog!!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen