dinsdag 9 augustus 2011

Hiep Hiep Hoera, Onze dochter is 1 Jaar!!!

Jaaa daar ben ik dan, zoals beloofd, het was een heel gezellige dag, We hadden dit keer geen 40 gasten (+iets van 10 kinderen) over de vloer,(wat we wel hadden met de 1ste verjaardag van haar broertje Ryan) want het is natuurlijk vakantie, maar het was een erg geslaagde dag..

Zaterdag avond het hele huis versierd, met allemaal slingers en ballonnen, en dan Zondag ochtend vroeg hebben we haar uit bed gezongen, en dan dat slaperige koppie van d'r, d'r haartje vast geplakt met op gedroogd snot (want ze is verkouden, en niet zo een beetje ook) eerst een beetje verbaasd, tot dat ze haar broertje met een taartje ziet staan, en daarop natuurlijk 1 kaarsje.. meteen een heerlijke big smile, en natuurlijk het vlammetje proberen te pakken...

Dan naar beneden, en lekker het taartje eten, met natuurlijk het cadeautje, mijn man en ik hebben afgesproken om 1 cadeautje voor elk kind te halen, en om de rest op hun spaarrekening te zetten, ze krijgen al zo veel die dag, dus vind ik het niet nodig om ze nog meer te geven.. dus 1 cadeautje en de rest voor later...

LeeAnn werd gretig door haar broertje geholpen met uit pakken, en hij was er nog blijer mee dan LeeAnn zelf.. zij was al blij met het cadeau papier.. heerlijk.. geef het kind een papiertje of ballonnetje en ze is gelukkig...

Na wat gespeeld te hebben gingen we douchen, daar wordt ze altijd zo lekker rozig van.. en dan lekker nog ff een tukkie doen voordat alle viste komt...

Ryan en ik de keuken in, om lekkere cupcake's te maken, Ik wilde wel eens wat anders, dan die standaard taarten, (wij hebben eigenlijk met elke kind een grote taart met foto, maja aangezien we 5 kinderen hebben, hebben we dus elk jaar 5 van die taarten... en die heb ik voor nu wel even gezien... dussss lekker aan de cupcake's...)

 Ik heb alles besteld via de leukste taarten shop, de mix voor de cupcake's, de botercreme, de spuitzakken, spuitmondje, de smaak stoffen, en nog een leuke cupcake standaard...

Nadat alle cupcake's gebakken (waren, we hadden chocolade en vanille cupcake's gemaakt, en framboos,chocolade,vanille en citroen bottercreme)...gingen we ze decoreren, eerst een heerlijke grote toef botercreme, en dan als finishing touch nog wat extra suiker goed... en zie hier het eind resultaat...

LeeAnn haar cupcake

En hier de cupcake standaard met alle cupcakés, 

Het bleek echt een succes te zijn, de cupcakes stonden op een  grote tafel, en iedereen die er langs liep zag ik al watertanden, en een lange hmmmm volgde...

Gelukkig had ik dubbele porties gemaakt, want iedereen heeft er 2 gegeten.. dus die cupcakés zijn zeker voor herhaling vatbaar...

Ze is erg verwend door iedereen, maar is vooral erg gek op haar eigen roze loop auto.. zoals je hier kunt zien..
Kijk maar even door haar snottebellen heen...lol

Ook heeft ze nog van haar oma een heel schattige Nijntje gekregen, en die maakt voor de verandering eens niet zo veel herrie, maar speelt een heel mooi rustig nummer van Beethoven, Fur elise, heerlijk vind ze het om daar naar te luisteren, ik heb hem meteen bij haar in bed gelegd, zodat ze met die heerlijke muziek rustig in slaap kan vallen, wat ik ook het voordeel van deze Nijn vind is dat hij het hele nummer speelt en niet 10 seconden, zodat je hem niet elke keer aan moet doen..Dusss zie hier onze Nijn...

Is het geen poepie?

Verder was ze niet zo heel erg geinteresseerd om alles uit te pakken, maar gelukkig wilde haar broertje en nichtje haar maar al te graag helpen...

Grote nicht Noraly hielp maar al te graag mee met uitpakken...

En gelukkig was haar broer Ryan ook niet de beroerdste om haar te helpen... 

Het was een lange, drukke, maar gezellige dag... in de avond is ze heerlijk in slaap gevallen, en ze werd pas om 9.00 wakker... dus heb ik zelfs even kunnen uit slapen.... 

Nou dat was de 1ste verjaardag van onze jongste dochter... op naar de 2de verjaardag...

Oooh en ik heb nog iets heel anders.. Ik ben helemaal in 2 het swappen... heb nu 3 swaps gedaan, en ik moet toegeven... Ik ben verslaaaaafd!!!... het is zooo leuk, om elke keer een leuk pakketje samen te stellen, en dan wachten tot je jouw pakketje binnen krijgt.. ik heb een paar groeps swaps staan... maar nu heb ik ook een prive swap met Lisa van Sweetstuff ze verkoopt echt zulke leuke dingen, en maakt de meest geweldige pony's, echt allemaal ieniminie, dus was ik aangenaam verrast toen ze een prive swap voorstelde... maar ook een beetje onzeker, want wat zou ik haar kunnen bieden, nou we hebben wat heen en weer gemaild, en hebben een swap afgesproken... en ik heb er zin in!!!!... En natuurlijk volgen de foto's later...

Nou dat was het wel weer voor vandaag...

Fijne nacht,(als je nog op bent) en slaapse voor strax...
Of goedenmorgen, en alvast een fijne dag!!!

Liefs,
Kimmie




1 opmerking:

  1. hoi kimmie

    wat een mooie kids heb je :)
    en je dochter is heerlijk verwend zo te zien
    de cakejes lijken me heel lekker dat heb ik twee jaar geleden ook gedaan taarten bakken en cupcakejes maken heel veel bestellingen gedaan bij de leukstetaarten shop
    op een gegeven moment had ik het zo druk met bestellingen om taarten te maken dat ik het niet meer aankon en er mee ben gestopt

    leuk dat je zo aan het swappen bent
    fijne dag verder
    liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen