dinsdag 2 augustus 2011

Swap met Monique Aka Bijoumo

Aaaggggrrrhhh.. ik wordt gek van dat blog gedoe.. maar daar over later meer...

Eerst eindelijk mijn pakje halen... Joooeeehoooeee.... De kleintjes zijn wakker, na een bord pap, iets te drinken, aankleden en hup in de auto.. eerst moeten ze allemaal vast, het is pas 10 uur en ik heb het nu al bloed heet.. of zou het komen omdat ik snel naar het pakje wil... maar goed.. eindelijk we zitten allemaal vast, ik typ het adres in de navigatie, en terwijl ik bezig ben zie ik met een schuin oog opeens de openingstijden staan, 13.00 tm 19.00 Shit.. denk ik... nou lekker.. sorry jongens, maar het feest gaat niet door.. ik iedereen er weer uit halen., en ik loop een beetje balend weer naar binnen... hmm.. nou ja.. dan vanmiddag maar...

De kleintjes spelen wat, en na een paar uur wordt de jongste LeeAnn een beetje moe, dus gaat zij een tukkie doen... Ik ben onder tussen wat aan het googlen, want Zondag de 7de wordt ze 1 jaar, en ik wil graag eens keer cupcake's maken, maar dan ook met zo'n toef er op... mijn zoontje Ryan speelt lekker met zijn auto's en dino's, ik kijk op de klok, hmm.. 13.30 nou LeeAnn slaapt meestal wel ff.. dus ga ik maar verder met het huis...

Eindelijk om 15.30 wordt mevrouw wakker... Yeah.. denk ik.. ik haal haar uit bed, geef haar een banaan, wat te drinken, en kleed haar weer aan, zet iedereen weer in de auto en hup naar het afhaal punt... daar aangekomen krijg ik eindelijk mijn pakje, in de auto wil ik het meteen open maken, maar ik bedwing me nog net... eerst foto's maken kimmie, zeg ik tegen mezelf.. dus snel nog ff een boodschap doen en dan weer snel naar huis.. eenmaal thuis gooi ik alles in de koelkast, pak mijn camera en maak een foto van de doos... een beetje slecht licht, maja een foto is een foto denk ik nog..

Ik maak de doos open, en terwijl ik dat doe komt er een heerlijke geur van af.. ik snuif de heerijke geur op.. en ga verder met het openen van de doos, en wat ik daar allemaal aan tref...

Oooomg, wat heeft monique ons verwend... ik kan het allemaal wel vertellen, maar je moet het gewoon zien... dus kijk lekker mee...

De doos nog dicht...
Alles uit de doos...
Een super zacht en heerlijk ruikend geurhart, en haar elastiekjes voor mijn jongste dochter LeeAnn, en onwijs stoere aplicaties voor mijn zoontje Ryan...
Hier een close up van de onwijs lieve haar elastiekjes, zijn ze niet cute?!
Het super pakket voor mijn oudste dochter Demi...
Een zakje met allemaal goodies er in...
een super lief lekker ruikend hart...
Een geur huisje, onwijs gave buttons, van nicollie, fimo en allemaal kaartjes..
Zijn ze niet geweldig? zo onwijs lief, dat uiltje en dat vogeltje...
De achter kan van het geurhuisje, en mijn fimo...
En zeg nou eerlijk, ziet het er niet allemaal geweldig uit?!
Hartstikke bedankt voor alles Monique!!!


Ik ben ook bezig voor Monique en haar vriendin, zij wilden graag nog meer knoopjes, dus ben ik die voor ze aan het maken, het duurt even, want ik heb nog wat swaps lopen, maar dat gaat allemaal goed komen...

Nou dat was het dan weer...

Liefs,
Kimmie

1 opmerking:

  1. ooooh jullie zijn lekker verwend
    als ik het zo bekijk dan mag ik nog wel even door freubelen voor ik ga swappen :-)

    liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen