woensdag 17 augustus 2011

Gewoon even een berichtje...

Hier even gewoon een berichtje, ik ben druk met al mijn swaps, denk dat ik een beetje te veel in 1x heb aangenomen... lol.. achja, houd me weer van de straat... ik ben er zo lekker druk mee, vind het heerlijk, lekker als alle kids (teminste de kleintjes dan) op bed liggen, ga ik lekker achter de computter zitten, en lekker freubelen, hier en daar een kleine chat, beetje inspiratie zoeken, en gewoon lekker bezig zijn...

Ik ben op dit moment druk met knoopjes bezig, ik moet er een heleboel maken, Als eerst gaan Donderdag de knoopjes voor Monique en haar vriendin de deur uit, ik zou ze eigenlijk Maandag al op de bus hebben gedaan, maar door de vakantie komt het er elke keer niet van, en nu we ook nog eens uit logeren zijn, ging het helemaal even niet lukken, maar ik had Monique al gemaild en vond het niet erg, gelukkig maar...

Ik heb 3 swaps op het swap-bot forum lopen, en ben voor 2 van de swaps al hier en daar dingentjes aan het verzamelen, ik heb ook al een paar dingentjes gemaakt, maar er kan altijd nog meer bij.. lol..
Voor de 3de swap moet ik nog even geduld hebben, dat is een sterrenbeeld swap, en ik weet nog niet wie ik heb...

Ook heb ik zulke leuke dingen voor Lisa van Sweetstuff gehaald, ik had al verteld dat we een grote prive verrassings/verwen swap hebben staan, ik hoop dat ze straks heel blij is met al haar spulletjes, maar zo ver is het nog niet, we hebben afgesproken om het 1 September naar elkaar op te sturen, zodat ik me nog even lekker kan consentreren op mijn andere swaps...

Ook heb ik een oorbellen swap, op het CraftySwapForum lopen, daar moet ik ook nog voor aan de slag, Ik moet de oorbellen naar Jane sturen, en dat vind ik super leuk, ik heb haar ontmoet(digitaal) via het girlscene forum, een forum voor meisjes.. ik voel me daar echt als een dinosaurus, aangezien ik natuurlijk wel als oudste daar rond hobbel.. maar dat mag de pret niet drukken, we hebben het erg gezellig met elkaar, en das het belangrijkste...

Ik kan niet wachten om de knoopjes te plaatsen, maar... nog even geduld, anders kan Monique al zien wat ze strax zal krijgen, en das ook niet zo leuk... dus nog even geduld...

Dan zal ik meteen maar eens wat meer foto's plaatsen, van dingen die ik heb gemaakt... krijgen jullie een beetje een beeld van waar ik allemaal mee bezig ben...

Nou ik ga maar weer eens naar bed, fijne nacht allemaal(voor iedereen die nog wakker is) of een hele goedenmorgen, voor iedereen die net wakker zijn...

Liefs,
Kimmie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten