vrijdag 26 augustus 2011

Mijn "Goed gevulde envelop" swap met Vanessa Aka Sessatje

Ik deed mee met de goed gevulde envelop swap, op Swap-bot, mijn partner voor die swap was Vanessa Aka Sessatje, ik heb haar profiel goed gelezen, en heb (denk ik) een leuk pakket voor haar samen gesteld...

En natuurlijk laat ik jullie de foto's zien...

Leuk Boekje met allemaal recepten voor cupcake's en koekjes, 
Potpourri papier, en cupcake wrappers...

Lintjes, stickers, en strikjes...

Boekje met allemaal piramide cupcake's 2 glitter lijm, en een lavendel melt wax...

En natuurlijk mijn knoopjes...

Alles ingepakt...

 En zo ging het pakket op de bus...

 Ik had al bericht gehad dat ze het pakket super vond... en dat is altijd heel fijn om te horen...

Ik heb ook mijn goed gevulde envelop gekregen van Jantinavanveelen van Creacuties, heb er netjes foto's van genomen, maar dit keer met mijn echte camera, en niet met mijn Iphone, alleen kan ik dus nu het kabeltje niet vinden van de camera, dus kan ik jullie helaas de foto's nog even niet laten zien...Ze heeft de meest geweldige stempel voor mij gemaakt.. en wil niets liever dat die hier laten zien, maar nog even geduld, zodra ik het kabeltje heb gevonden zet ik de foto's meteen op mijn blog...

Nou ik moet nu even verder met de oorbellen voor Jane Doe, want zij is mijn partner voor de oorbellen swap op het CraftySwapForum, ik heb oorbellen voor haar gemaakt van Fimo, maar wil haar ook een paar geven van glaskralen...

En als die swap voorbij is, laat ik jullie natuurlijk weer de foto's zien...

Fijne avond!

Liefs,
Kimmie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten