dinsdag 23 augustus 2011

Mijn verrassings swap van HomeMadeByNancy...

Ik had me aangemeld op Swap-Bot, bij de dutch-swappers, daar doe ik mee aan een aantal swaps, waaronder de Verrassing Verrassing swap... Ik kwam er achter dat Nancy, van "Home Made By Nancy" mij had, in mij ging er meteen een kreetje af, want ik volg Nancy haar blog nu al een tijdje, en ze maakt echt onwijs gave dingen, dus ik  was aangenaam verrast dat zij mij had...

Gisteren heb ik haar pakje gekregen, en natuurlijk laat ik jullie de foto's zien van het mooi's dat ze me heeft toegestuurd...

Een Super geweldig Kimmi Doll notitie boekje, Een geweldige Kimmi Doll button,(die mijn oudste meteen heeft ingepikt, zij had hem meteen op haar spijker jasje geprikt, en keek er bij van "zo die is van mij") Een lief labeltje met gehaakt lieveheersbeestje,(die mijn zoontje meteen in zijn zak deed,om hem vervolgens in zijn bedje te leggen,naast de dolfijn die hij van Thea heeft gekregen) Een Kimmi Doll  labeltje, en een cute rolletje deco tape...

Maar vanmorgen mailde ze mij, en stuurde nog eens een paar onwijs leuke prints, van natuurlijk de Kimmi Doll's, verschillende tag's, verrassings zakjes, etc... en ik ben er echt heel blij mee..

Maar er is nog meer goed nieuws, want Nancy had wat van mijn werkjes gezien op het CraftySwapForum, en schreef mij dat ze het prachtig vond, en wilde wel met mij een prive swap doen.. is dat niet geweldig?! ik ben zo blij... en heb er zo'n zin in.. dussss als het zo ver is, dan horen jullie het natuurlijk als eerste!!!

Nou dat was het wel weer een beetje, ik heb vandaag nog wat dingen gemaakt voor Sweetstuff, want wij hebben een grote prive swap, van 20 tot 25 items, dus dat wordt echt een doos vol.. ik heb al zo veel leuke spulletjes voor haar gemaakt, en gekocht... maar ik moet nog even, hoewel ik al aardig op weg ben, kan er altijd nog wel wat meer bij...

Nou ik ga even verder, jullie horen mij later weer...

Fijne avond, en tot snel!!!

Liefs,
Kimmie


2 opmerkingen:

  1. Oh wow leuk zeg.
    Wij moeten ook maar eens gaan swappen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, weet je dat ik nu pas je blog heb gevonden, oh, echt erg!! Schaam me verschrikkelijk ;-) Wat een leuke dingen heb je al geswapt!!! Kan niet wachten tot wij gaan swappen (echt samen swappen dan ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen