maandag 29 augustus 2011

Mijn Goede gevulde envelop swap van Jantine van velen...

Jaaaa daar ben ik weer, ik wilde nog heel graag even mijn goed gevulde envelop laten zien van Jantine van Velen, Ik was haar partner op swap-bot, en ik ben echt heel erg verwend...Aangezien ik nog steeds mijn kabeltje niet kan vinden, heb ik maar foto's met mijn Iphone gemaakt... ik snap alleen niet waarom de foto's zich draaien, ik heb ze goed op mijn pc staan, maar elke keer draait hij ze, waarom??? ik weet het niet.. maar als je al het moois ziet, dan vind je het vast niet erg om even je koppie te draaien...
Dusss  kijk maar lekker mee...

Allemaal leuke scrap versieringen, lapje vilt, vilten bloemen,(ga ik aan haar klipjes plakken) 
stukje stof, en daar is hij dan, de zelf gemaakte stempel...

Een hele zak vol met geweldige mooie glas kralen, 
en een zakje met allemaal onderdelen...

En natuurlijk, een solo shot van de stempel, Jantine heeft haar zelf gemaakt, 
en ziet ze er niet geweldig uit? Ik ben echt helemaal gek van deze stempel, 
en heb hem al een paar keer gebruik...

Nou dit was het dan wel weer voor even, Ik ga lekker naar mijn bedje toe..

Voor iedereen die nog wakker is, fijne nacht, en slaap lekker voor srax...
En voor iedereen die net wakker is, goedemorgen!

Liefs,
Kimmie

3 opmerkingen:

  1. Zo die heeft ze echt heel mooi gemaakt die stempel! Heb voor jou ook super leuke dingetjes :D Denk dat het wel gaat lukken om hem voor 1 september op te sturen. Dan stuur ik hem woensdag al op want donderdag moet ik werken. Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa hij is mooi hè!!!
    Ik ga jouw super suprise giga verwen pakket strax al versturen,
    Want morgen en over morgen ben ik er niet,
    Maar al jij die van jouw woensdag verstuurd, kan ik hem donderdag mssn al open maken...

    Maar als je het niet haalt maakt niet uit hoor,
    Ik wacht geduldig af..

    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend lieve post zeg, dank voor je complimenten :) het is zooo heerlijk om anderen blij te maken!

    BeantwoordenVerwijderen