zaterdag 17 december 2011

Advent kalender Dutch-Swappers!!! Dag 17, Mijn bijdrage, Een Tutorial en Give away!!!

Yeeeeaaaahhhhh!!! het is eindelijk mijn beurt!!! maar wat vond ik het moeilijk zeg, ik zag de ene geweldige tut na de andere verschijnen, ik heb wel 10 verschillende ideeen gehad, en allemaal vond ik ze niet leuk genoeg, of waren ze te moeilijk om er een goede tut van te maken, en aangezien dit mijn eerste tut is was het zowiezo al spannend voor mij...

Maar het is me gelukt, en ik heb voor jullie een pen van Fimo gemaakt, ik hoop dat jullie hem leuk vinden, hij is opzich lekker makkelijk te maken, en ik hoop dat jullie via de foto´s goed kunnen zien hoe of wat...

Dus hier is mijn bijdrage voor de Dutch swappers Advent kalender! Een roze swirl pen met een beertje!

Klik op de foto's om ze te vergroten!









En hier issie dan je eigen pen gemaakt van Fimo!!! even nog een mooi lak laagje en hij is helemaal klaar!!!

Maar je kan natuurlijk alles maken wat je maar zou willen, zo kan je bijv. een leuke olifant maken, of een roodkapje...


Wat vinden jullie er van? Vinden jullie ze leuk? en zou je er niet 1tje willen winnen...?
Ach.. weet je wat, laat ik eens gek doen, het is bijna kerst en oud en nieuw, en daarom ga ik ze alle 3 weg geven!!! wil jij een kans maken op zo´n leuke pen? Jaaa???? super leuk!!! Wat moet je doen... geen moeilijke dingen hoor zoals "je moet mijn blog volgen" of "zet een link op je blog" Natuurlijk zou het wel leuk zijn, maar het is geen must! het enige wat jullie moeten doen is een berichtje achter laten met daarin welke pen je het liefst zou willen winnen... That's all!

Dan laat ik op 30 December rond 22,00 Random org. de winnaars kiezen!

Nieuwsgierig naar alle andere super gave tutorials en give away's?! klik dan snel op onze kalender!



Voor nu, allemaal fijne dagen toegewenst en tot de 30ste!

Liefs,
Kimmie

37 opmerkingen:

  1. nou, je had je geen zorgen hoeven maken hoor!!! het is superduidelijk en leuk!!! en dan ook nog 3 kadootjes, je bent een kanjer.... Veel plezier met het lezen van de reactie's en bedankt dat je meedeed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een super duidelijke en overzichtelijke tut hoor Zo voor de eerste keer heb je het super gedaan............mijn complimenten.
    Ik wil heel graag meedoen met je give away echt super leuk!!!!Ik zou graag roodkapje willen die vind ik helemaal top!
    Jij ook hele fijne dagen gewenst.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een duidelijke tutorial, ik ga het een keer proberen!

    Wil ook graag meedoen met je give away, en ik denk dat ik ga voor de olifantenpen, die is toch wel erg lief:)

    Succes,, en fijne feestdagen! Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk! Ik heb nog wat kleurtjes fimo in de kast liggen en een pen heb ik vast ook wel. Ik ga er mee aan de slag! Roodkapje vind ik trouwens de allerleukste. Bedankt voor je bijdrage! "Guusje"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk en verrassend, een fimoklei tutorial! en dan ook nog wel zo'n leuk cadeau-idee. Volgens mij is fimo ook weer een beetje aan het terugkeren in beeld, dus zal je idee zeker aanslaan.
    Ik vind Roodkapje absoluut onweerstaanbaar!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. roodkapje is idd superlief, daar ga ik voor! toffe tutorial joh, heb nog nooit met fimo gewerkt, misschien maar eens doen :) leuk leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tutorial. :0)
    Ze zijn alledrie super schattig. Je roodkapjes worden steeds mooier en mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Deze tutorial komt goed van pas, heb wel geen fimo, maar wil graag mijn haaknaalden voorzien van een fatsoenlijke grip, en heb al zulke leuke gezien op Etsy! Dus toch maar eens fimo kopen denk ik. Bedankt voor de tut!
    Ik doe graag mee voor Roodkapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, ik ben helemaal nieuw met fimo, hoe lang moet dat eigenlijk bakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een kunstwerkjes weer! Jij bent echt super met Fimo.
    Ik heb een foutje gemaakt, de inschrijfdatum van de swap is vannacht pas afgelopen dus als je nog mee wilt doen kan je mailen naar de nederlandseswappers@hotmail.nl
    Groetjessssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yeah, Kimmie is back! En hoe..., haha! Wat een mooie en duidelijke tutorial heb je gemaakt. En het eindresultaat is enig! Ik vind eigenlijk niet dat ik mee moet doen lieverd, want ik heb al zoveel moois van jou gekregen via de swaps en ik wil anderen ook de kans geven!
    Hopelijk gaat alles goed met je. Fijn weekend!! xx Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke tut zeg, ik vind ze alledrie heel mooi dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een leuke tutorial!! Heb nog nooit iets met fimo gedaan, maar wil het zeker een keer proberen (als al die honderd andere dingen af zijn.....). Maar voor nu doe ik graag mee met je give away, ik vind de roodkapje pen echt geweldig!! Zal een linkje op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ROODKAPJEEEEEEEEEE!!!!!!!
    enne , ik vind het helemaal niet erg hoor!
    big hugs deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, ik ben geen held met fimo, maar misschin dat het met jouw tutorial toch eens gaat lukken..Enne..roodkapje vind ik het leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel erg leuk alledrie maar het beertje vind ik het aller leukste

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat geweldig! Geen idee of ik dit zelf zou kunnen hoewel je tut helemaal duidelijk beschreven is. Maar het ziet er allemaal zo kunstig uit!
    Ik doe graag mee en vind alle 3 de pennen geweldig!
    Liefs, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, mag ik ook nog meedoen? Vind ze alledrie lief, Roodkapje het allerliefst. Heel erg leuke tutorial, daar had je je geen zorgen over heoven te maken, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke pennen! Goed beschreven, maar je moet daar wel engelen geduld voor hebben en een vaste hand voor de kleine prieldingetjes. Dus ik doe graag mee voor de give a way. Het beertje vind ik het leukst.
    Ik heb alleen geen blog.

    Groetjes Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow det ga ik zeker eens proberen, vind de olifantpen nog steeds zo gaaaaaaaaaaaaaf,

    geweldige bijdrage, enorm bedankt, en turlijk do eik mee met de giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow, Kimmie, super!!! Wat leuk!! Echt, dat je nog twijfelde! Echt ontzettend goed en leuk gedaan!!! ik ga het zeker eens proberen!! En ik doe niet mee met de give-away hoor, heb al veel te veel van jou gekregen! ;-) liefs, kus, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke tutorial! Maar ik ben zelf niet zo handig met fimo. Dus ik doe graag mee met de give-away en dan wel voor het leuke roodkapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw dat ziet er vet uit! ik heb het in groep 3, tijd geleden dus , ook eens een keer gedaan. toen moesten we een klein poppetje met een knikker en fimo maken. ziet er supergaaf uit dit !
    ik doe graag mee met de winactie maar ik vind ze alle 3 kei leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hardstikke leuk zeg! Ik vind vooral roodkapje heel erg leuk met al dat groen erbij! Ik ga me ook maar weer eens wagen aan de fimo!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een leuk idee, ik vind fimo kleien erg leuk. Ik zou graag die beertjes pen willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik moet ook nodig eens wat fimo kopen want het ziet er zo leuk uit! Ik ben gek aan het raken van Roodkapje dus daar ga ik voor! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldige tutorial!! Mijn dochter en ik zijn gelijk enthousiast en schaffen maandag gelijk de fimo weer aan! Dat wordt weer moeilijk kiezen uit al die prachtige kleuren, haha!
    Als ik zou winnen zou ik de pen met het beertje geweldig vinden, dan geef ik hem aan m'n dochter ...
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb zoiets al eens gezien met een haaknaald, maar de mogelijkheden zijn natuurlijk onbeperkt.
    Super dat je de tutorial met ons gedeeld hebt en ik wil graag kans maken op zo'n gave pen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey lieverd, bedankt voor je felicitaties! En je staat genoteerd voor de give-away! Ik laat Serah straks na school de trekking doen, dus we houden het nog even spannend :-) Hoe gata het met jou? Ik hoop goed! Fijne dag! xx Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wow
    wat een leuke pennen met fimo klei
    je tutorial is erg duidelijk.
    echt goed gedaan.
    heb zelf ook nog nooit met fimo klei iets gedaan.
    maar wil zeker x keer proberen nu.

    ik vindje roodkapje het leuks

    groetjes mariska/daddysgirl1987

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw...die pennen zijn top....en ja swappen is ook een ideen ....mail mij maar H gr Cinderell@ (beaubente)
    creative-wereld@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super 'cute'... ik doe heel graag mee!
    Zal een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk! En wat zijn ze schattig... Ik vind ze all 3 heel erg mooi! Ik was nog geen volger van je blog zag ik dus dat ben ik gelijk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk, heb ooit wel eens iets gedaan met fimo, maar dit ziet er toch wel heel kunstig uit! erg leuk!

    groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk! doe graag mee! Ben gelijk volger geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ah wat schattig..... Ben zelf ook vaak bezig met fimo vindt het erg leuk. Zou dolgraag het beertje of de olifant willen winnen. Ze zijn mega schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. maar ja ik ben veel te laat hahahahah

    BeantwoordenVerwijderen