woensdag 31 augustus 2011

Mijn Giga prive verwen swap aan Sweetstuff...

Jaaaa ze heeft hem eindelijk binnen.. we hadden gehoopt op gisteren, maar het werd vandaag...
We hadden een tijdje terug afgesproken voor een prive swap, en daar hadden we allebei erg veel zin in.. Sweetstuff en ik hebben wel ongeveer de zelfde smaak, dus dat zou helemaal goed komen, we hebben afgesproken dat we ongeveer 20 a 25 items zouden versturen, ik ben een tijdje bezig geweest om allemaal leuke dingen te zoeken, vooral speciale dingen, en ik denk dat het me wel gelukt is... Ik kan alles wel vertellen, maar een foto zegt meer dan 1000 woorden, dusss smul maar lekker mee met al het moois dat ik naar Sweetstuff heb gestuurd....

Pixi-Licious 

Een beetje jammer van de crapy foto, maar dit zijn geweldig mooie stickers van feeen, 
helaas ben ik vergeten een foto van de achter kant te nemen, 
want daar staan echt hele mooie eenhoorns op...

3 knip vellen met elfjes...

3d stickers, cupcake piramide boekje, scrap vesiering, 
lintjes, en een geurkaars...

Puffy poezen stickers, Mooi Sweet papers van Marianne Design, 3d stickers paris, 
inkt kussentjes, en een kleine bloemen stempel...

De meest (vind ik) geweldige onderzetters, (leuk voor haar nieuwe huis)
Roze en paarse glitter lijm, 
en lekkere zeep blaadjes voor in je tas, voor als je weer eens ergens bent,
waar de zeep op is..
 (ik heb ze zelf ook, want ik kom helaas op te veel plaatsen waar de zeep op is, 
en met kleine kinderen vind ik dit product een uitkomst!)

Echt onwijs mooie clear stempels van Unicorn, ik vind ze prachtig, en toen ik deze stempels zag, 
moest ik ze hebben...want ik wist gewoon dat Lisa hier heel erg blij mee zou zijn...
 en natuurlijk nog wat lekkere chocolaatjes...

Nog even een close up, van de Unicorn stempels...

En natuurlijk mogen mijn eigen knoopjes niet ontbreken...

Een sleutel/tas hanger in pastel tinten, 
met een mooie grote hart vormige glaskraal...

En natuurlijk mag ik haar 2 kindertjes niet vergeten...

Een zelf gemaakt doosje met naam, bloemen en draak...

De voorkant van de draak...

De zijkant van de draak...

En natuurlijk de achterkant van de draak...

Alles leuk in gepakt...

En nog meer ingepakt...

En zo ging het pakket op de post...

Ze heeft me al verteld dat ze er onwijs blij mee is, en dat doet me goed, ik vond het namelijk heerlijk om dit pakket voor haar samen te stellen.. eigenlijk vind ik een pakket/swap samen stellen bijna net zo leuk als krijgen...

En als het goed is gaat zij mijn pakket Zaterdag op de post doen, en als ik het binnen heb, laat ik jullie hier natuurlijk meteen de foto's zien...

Lieve Lisa, heel veel plezier er mee, en wie weet tot nog een keer swaps!!!

Nou dit was hem wel voor nu, ik ga nu even met mijn oudste dochter serial killers kijken, met een heerlijke kop warme chocomelk, en daar hoort natuurlijk een hele grote toef met slagroom op;-))

Fijne avond allemaal, en tot snel!

Liefs,
Kimmie

1 opmerking: