vrijdag 2 september 2011

Mijn Oorbellen swap aan Jane Doe...

Ik deed mee op het CraftySwapForum, aan een oorbellen swap, daar had ik wel zin in, aangezien ik eigenlijk de laatste tijd alleen maar aan het kleien ben, zo kon ik weer even lekker met mijn kralen bezig zijn..

Mijn Swap partner was Jane, en omdat ik het weer zo leuk vond om heerlijk met mijn kralen in de weer te zijn, heb ik meteen maar 3 paar gemaakt...

Het eerste paar, een beaded bead van 
light rose Swarovski... 


Het 2de paar van Blue Sand Stone...
(Jammer dat je de kralen niet goed op de foto kan zien)

En gewoon voor de fun, omdat ze net als ik wel van doodshoofdjes houd,
een paartje met Skel animals, zoals ze dat noemen...
(een linkje naar een site, voor de nieuwsgierige onder ons..)

Kaart er bij, en natuurlijk alles inpakken...

En zo ging haar pakketje op de post...

Ze heeft me al laten weten dat ze er erg blij mee is... en dat vind ik fijn om te horen..

Ik ben nu druk bezig met de Sweet Escape swap van Swap-bot, we kregen maar weinig tijd, en ik wilde eerst zien wie mijn partner zou zijn, voor ik iets zou gaan maken, want dan kan ik rekening houden met de kleuren die zij mooi vind, maar eindelijk weet ik wie mijn partner is, ik mag mijn pakketje naar Fenny sturen, ik ga hem misschien al  morgen op de post doen, en anders wordt het zeker Zaterdag.. 

En natuurlijk volgen de foto's als zij het pakketje binnen heeft...

Fijne nacht, en tot snel!!!

Liefs,
Kimmie

1 opmerking:

  1. Hoi Kimmie erg mooie oorbellen heb je gemaakt! Ik heb mijn pakje voor the sweet escape al klaar liggen. Ik moet hem naar debje (deborah) sturen. Kan alleen niet vinden van wie ik iets krijg. Maarja ben benieuwd wat voor oorbellen jij krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen