maandag 5 september 2011

Jaaaaa daar issie dan eindelijk, mijn grote verwen swap van Sweetstuff...

Zo schrijf ik nog dat ik me eigenlijk een beetje duf voel,omdat het de 1ste schooldag is en bijna alle kinderen dus de deur uit zijn... maar nu... nu zit ik weer vol met energie!! want net na mijn laatste bericht ging de bel... het was de pakket dienst.. en daar issie dan eindelijk mijn pakket van Sweeststuff, De pakket dienst was eigenlijk al Zaterdag aan de deur geweest, maar wij waren er niet, ik had mijn man nog vroeger naar huis gestuurd, want ik weet dat de pakket dienst hier tussen 16.00 en 17.00 komt, dus mijn man was om 15.00 thuis, maar toen lag er al een briefje in de brieven bus dat hij al was geweest :-(... zal je net zien... Maar hij is nu gelukkig veilig thuis aangekomen... een grote doos, met allemaal mooi ingepakte cadeautjes... kijken jullie mee?

Een doos vol met allemaal cadeautjes...('t voelt net sinterklaas:-)

Alles uit de doos...

Alles uitgepakt...

Zelf gemaakte cupcake etui, met pen, potlood 
en een notitieboekje allemaal van KimmiDoll

Zulke leuke kettingen,arbandjes, kralen, oorbellen, en bedels...

Ik had eerlijk gezegd, gevraagd aan Sweetstuff, of zij deze leuke mini flesjes er bij wilde doen, 
en wat een lieverd, ze heeft er gewoon 8 in gedaan...

Home made recept voor cupcake's, Zorgenpopjes,
 te leuke deco tape's en een schattige waxinelicht houder...

Deze is echt super!, een zelf gepimpte Theedoos, is hij niet geweldig!

En ze heeft hem ook nog gevuld!

Deco spullen voor de cupcake's...

En deze super gave scrap album...

En dan zegt ze, "ik hoop dat je blij bent met de spulletjes"
Whaaaa, hoop dat ik er blij mee ben?! 
Ik vind ze te gek!! Ik ben echt super blij!!!

Lieve Lisa, Ik vond het helemaal te gek om met jou deze swap te doen! hartstikke bedankt voor alle  leuke en mooie spullen, ben er echt heel blij mee!

Liefs,
Kimmie

9 opmerkingen:

  1. Jemig wat een verwennerij. Heel veel plezier met alle spulletjes, maar dat zal wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor!!!!! veel plezier met al je spulletjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! Denk dat ik toch ga proberen om een swapje te doen >_<

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig al die spulletjes... via welke site ken je haar?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een leuk verwenpakket! Die kleine flesjes zijn echt schattig.
    Heel veel plezier met alle spulletjes.

    P.S.
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een super leuk pakket!
    Veel plezier er mee! Maar dat zou wel lukken.
    Groetjes Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier met deze leuke spulletjes !
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi,
    nou bij deze wil ik wel een swapje doen! Ik kon je email adres nergens vinden :P
    Maar ik ben in ieder geval te bereiken via chunkylicious@hotmail.nl

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen