donderdag 8 september 2011

Mijn Sweet Escape swap...

Ik deed mee met de Sweet Escape swap op swap-bot, het is een swap met het thema zoetigheid, alleen niets eetbaars, dus dat kon van alles zijn, leuke stofjes, papiertjes, bedels, maakt niet uit...

Mijn partner was Fenny, ik had op haar blog gelezen dat ze van de kleur rood houd en van pastel tinten, ik heb voor haar een rood schaaltje met petit fours in pastel tinten gemaakt... en daarbij natuurlijk nog wat extra dingen, kijk maar mee...
Het rode schaaltje met de lekkere petit fours...

Het hele pakketje, en natuurlijk wat lekkers voor haar kids...

En dan pakken we natuurlijk alles in...

Ze heeft me al een mailtje gestuurd dat ze er hele erg blij mee is, en ook haar kinderen waren blij met de swap van hun mama, want het is toch extra leuk voor hun als er ook iets bij zit voor hun...


En dan was het mijn beurt, Vanessa aka Sessatje had mij, en ze stuurde dit naar mij toe...

Een super leuk chocolade reep spiegel, een cupcake geur hanger voor in de auto,
leuk ijsjes portemonneetje, potloodje, stickers, en spelden met cupcake's er op...

Dank je wel Vanessa, de spulletjes zijn bijna allemaal al in gebruik, dus dat heb je goed gedaan!


Ook heb ik vandaag een pakketje naar Nancy gestuurd, zij en Nicole gaan in Oktober op een leuke markt staan, en hopen dat ze heel veel leuke spulletjes gaan verkopen, nou ja hopen? ik weet het wel zeker, want ze maken allebei echt de meest leuke en geweldige dingen die er zijn, dus ik weet zeker dat ze veel zullen verkopen, Neem maar eens een kijkje op hun site, dan zal je wel zien wat ik bedoel..

Maar goed, zij willen  iedereen die dus iets van hun koopt een leuke goodie bag cadeau geven, op Swap-bot hadden ze al in het forum rond gevraagd wie zou willen helpen hun goodie bag te vullen, en das natuurlijk helemaal geweldig, want zo maak je natuurlijk meteen reclame voor je eigen shop, of in mijn geval, mijn blog.. 

Wil je ook een beetje reclame maken voor je eigen site of blog, stuur dan even een mailtje naar Nancy of Nicole, dan komt dat helemaal goed...

Ik heb 20 kleine fimo bedeltjes gemaakt, allemaal met een kleine tag eraan met mijn naam, dus die gaan in de goodie bags, en wie weet krijg ik wel meer bezoekers, en dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig..

Alleen ben ik natuurlijk weer in mijn enthousiasme de foto's vergeten te maken.. goed he.. gebeurt me wel vaker.. dan baal ik weer van mezelf.. maar ik ga Nancy vragen of ze er even snel een foto van wil maken, dan kan ik die natuurlijk weer aan jullie laten zien..

Nou dit was hem wel weer voor vandaag..

Fijne avond allemaal en tot snel!

Liefs,
Kimmie


3 opmerkingen:

  1. O seu trabalho é lindo!!!!

    Andréa
    BLOG http://andreaarteva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo echt heel leuk! Ik had ook heel veel opgestuurd. Bij mij viel het alleen weer eens tegen :( Had alleen stickers en uitgeprinte recepten en kaartjes. Die kan ik zelf ook wel met de computer uitprinten. Maarja bij jou ziet er echt leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh en dit flesje is ook al zo mooi! Hoe krijg je dat erin gepropt? ;)
    Enne, bedankt voor het complimentje! *bloos*

    BeantwoordenVerwijderen