vrijdag 30 september 2011

2 Swaps, Een PIF, en een leuke Give Away bij Dobbel!!!

het is even stil geweest, maar ik had het een beetje druk, ben met allemaal swaps bezig, en heb er gelukkig een paar al de deur uit kunnen doen, er zijn er nu 3 weg, en ik heb er nog 5 te gaan.. lol..

Maar goed, ik deed mee op Swap - bot aan "Pay It Forward", dat is een tik spel, iemand bied iets aan, en als je dat leuk vind dan kan je haar tikken, als je haar hebt getikt, dan bied jij weer iets aan, en zo gaat het door, Ik had Dobbel (btw, er is nu een onwijs leuke Give Away bij haar, dus ik zou maar even snel een kijkje bij haar nemen!!!) getikt, voor een leuke kleine gehaakte geisha, en zelf bood ik aan, een setje van 8 zelf gemaakte knoopjes, een bedel naar keuze, of een mini flesje naar keuze.. Nancy van "Home made by Nancy" tikte mij voor de set 8 gemaakte fimo knoopjes, die heeft ze nu ontvangen, En ze is er erg blij mee.. dus kan ik ze nu aan jullie laten zien...

De zelf gemaakte fimo knoopjes...

En als extra, had ik er nog deze applicatie bij gedaan, 
en de polkadot knoopjes van haar wishlist...

En dan nu van Swap-bot de "knutsel envelop", de bedoeling was, dat je een envelop met de maat A5, das een halve A4, helemaal vult met allemaal knutsel goodies.. Nou was een A5 best wel klein, dus is het toch een A4 geworden.. Mijn partner was Jane Doe, Zij heeft de envelop ook inmiddels al binnen, en heeft me ook al laten weten dat ze er erg blij mee is...Dit heb ik naar haar toe gestuurd...

Nouja, ik snap echt niets van al deze high tech dingen.. ik heb een foto, maar die staat op zijn kop.. hier op mijn pc staat hij gewoon goed, maar als ik hem hier uploaden staat hij dus op zijn kop...waarom weet ik niet, ik heb hem net via de foto emmer geupload, en probeer hem daar te draaien, maar dat lukt dus ook niet...
Dus hier is hij dan.. alleen op zijn kop..lol

Er zit van alles bij, mooi papier, glitter lijm, markers, me to you zelf maak kaart, 
sticker, en een lekkere reep witte chocolade..

Jane heeft het profiel van mij dochter Demi op Swap-bot gemaakt, want sja, ik ben dus niet zo technisch, Zoals je hier boven ziet.. Demi had zelf al haar dingen op geschreven wat ze wel en niet leuk vind, etc, en ze heeft Jane gevraagd of zij er een mooie achter grond bij kan maken.. en dat is gelukt, Demi is er erg blij mee, en als dank dant Jane haar geholpen had, heeft Demi voor haar een sleutel hanger gemaakt.. Schattig he.,.,

Wow.. deze is wel recht.. nou ja zeg.. begrijp er helemaal niets van.. maar goed..

Demi had gelezen dat Jane van hartjes houd, en dus was het voor Demi makkelijk wat ze ging maken.. een hartjes sleutelhanger, ze wilde iets speciaals, en zag op internet fimo met draad, en dat wilde ze ook proberen.. Ik heb haar wel een beetje geholpen met de gaatjes prikken, want die gingen elke keer bij haar scheef.. en ik heb het eerste draad er door heen gedaan, om te kijken of het wel lukte... maar verder heeft ze hem helemaal zelf gemaakt.. Zelfs de beaded bead helemaal onderaan.. de wat ingewikkelde vind ze te ingewikkeld..lol.. dus heeft ze de simpele genomen...


En dan nu de " vossenjacht"  van het swap-bot forum, mijn partner was Beertje, Je moet iets doen met 4 van de volgende woorden.. *Rood met witte stippen *Kabouter *Klein *Thee *Boek *Wolvilt *Vogel *Rond
Ik vond dit een erg leuke swap om te doen, En dan is het natuurlijk nog leuker als je van je partner hoort dat ze het een geweldig pakket vond... Kijk maar even mee..


Aaaagghhh.. daar gaan we weer.. sorry meiden.. weer even jullie koppies draaien...

Een stuk stof, met kabouters en paddenstoelen.. 
Iets ronds, geur waxine lichtjes, Thee, en chocolade..

Iets kleins, met rood en witte stippen..

En hier bijna alles nog eens bij elkaar, maar dan in het klein.. 
Ik heb een houten bakje gescrapped, met daar in echt mos, blaadjes, 
en gras, daar het fimo werkje op geplakt, een kabouter met een tafeltje, 
en daarop een kopje thee, een boek, en een schaaltje chocolade..

Nou meiden dit was hem wel weer voor even, ik ga morgen verder met de swaps van Marijke, en met de swap van Carolien... de swap van Marijke kan waarschijnlijk morgen of Zaterdag de deur al uit, en die van Carolien, hoop ik begin volgende week.. en dan kan ik verder met de andere swaps... want ik heb nog een swap lopen met Monique, Zomooizohip en met Wanda... en natuurlijk zal ik hier de foto's laten zien!!

Fijne nacht allemaal, en dat jullie maar van het heerlijke weer mogen genieten! 

Tot snel!!!

Liefs,
Kimmie

17 opmerkingen:

  1. Zo je met maar druk met swappen! Wat een leuke vossenjacht heb je ervan gemaakt. En die knoopjes, zooo gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal weer super uit! Die knoopjes en dat flesje en die kabouter .... kei leuk.
    De sleutelhanger van Demi is ook helemaal top. Zeker hoe dat bovenste hartje bewerkt is. Heel leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw Kimmie echt super gaaf dat doosje met die kabouter heb je dat helemaal zelf bedacht? Want ik kan dat soort dingen dus nooit bedenken om te gaan maken, maar vind het echt heel knap gedaan! Echt super leuk om neer te zetten voor de herfst. Jammer dat ik nu zo druk ben met verhuizen en geen tijd heb om dingetjes te maken maar straks heb ik lekker alle ruimte en tijd ervoor :D Die sleutelhanger is ook super leuk gedaan. Moeten maar gauw swappen als ik in mijn nieuwe huis woon haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat ben jij goed bezig!!! Dat doosje met die kabouter is geweldig, net als het kabouterstofje. En de fimo-knoopjes, wat gaaf! Wow, jij bent echt heel creatief. En waar haal je de tijd vandaan, haha. Dat fimo-klein lijkt me echt geweldig, is dat moeilijk om te leren? We mailen gauw weer! Ik ga straks ook nog even de stad in voor jou...
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, al dat swappen..toch eens mezelf in verdiepen haha..

    Maar wat een mooie dingen maak jij!! Die knoopjes..gewèldig :) en dat kleine flesje met paddestoel..zóó leuk om in sieraden te verwerken...En het hartje van je dochter --> ook al zo mooi :)

    Fijn weekend, groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi, Was ik weer :)

    Bedankt voor jouw berichtje op mijn blogje...en in antwoord op jouw vraag.."nee ik heb nog nooit geswapt"..ik vroeg mezelf altijd af of ik daar wel goed genoeg voor ben hahaha...ik zie namelijk altijd van die mooie handgemaakte spulletjes voorbijkomen...kijk bijvoorbeeld bij jou met die fimoknoopjes en dingetjes..geweldig...maar het lijkt me zó leuk om een keer mee te doen..dus vandaar dat ik me er echt eens in moet verdiepen...en wellicht durf ik het daarna wel :)

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je "fimoknopen" zijn werkelijk TOP. Wat mooi gedetailleerd. Echt knap. Mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig die kabouter! En je flesjes vind ik superleuk! Ik doe morgen je pakketje op de post, had je mn mailtje nog gehad? X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow jij bent ook weer lekker bezig geweest zeg,

    die fimo knoopjes prachtig, leuke goed gevulde envelop zeg, eentje om blij van te worden.

    dat minipaddenstoeltje, ook super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer ontzettend leuke dingen gemaakt voor je swaps. Geweldig hoor. Die fimo knoopjes vind ik echt het einde.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo dan de bezige bij weer in aktie..toet toet... en dat met je kleine moppies erbij...
    heb weer genoten van alle mooie spulletjes en leuke verhalen...
    Moeten toch ook eens een keertje swappen samen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,
    Wat weer een creatieve uitspattingen zeg.Petje af!
    Leuk om dit allemaal even te zien.We spreken gauw af.Zie dat je het al druk genoeg hebt met swappen.En ik ga a.s. weekend weg met een groep van 25 meiden heerlijk scrappen.Dus hoop die week daar op even meer tijd te hebben.

    Lfs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Kimmie,

    Weer even een berichtje van mij :)..aha, dus jij bent wel op de hoogte van een BMX fiets?! Grappig dat onze dochters op elkaar lijken...en idd ze heeft het altijd over die "stepjes" die op z'on fiets zitten! Dat vind ze zóó geweldig ;)..

    maar waar ik ook voor langskom bij jou; ik geef een GIL..lijkt me hartstikke leuk om met jou een swap te doen ;)..mail jij mij even, wat we dan een beetje gaan doen of nog beter wat ik precies moet doen hihi?..mijn mailadres staat op mijn blog..

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohw wat schattig die knoopjes. Heel erg leuk gedaan! Vooral dat uiltje. :) Heel erg leuk die swaps joh!

    Groetjes Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaaaaa leuk ik kom gillen hoor... Stuur me even een briggie wat jij graag wilt hebben....kleurtjes enzo...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Kim,
    wat een leuke spulletjes laat je weer zien!
    Ik kreeg gisteren van Nancy een goodie bag en daar zat een kleine lollypop-hangertje in...van jou!
    Nu ben ik dus de trotse bezitster van een echte kimmie-hanger!
    bedankt, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat ziet dat er weer geweldig uit!!! De markt was echt super! En nu aan de slag met jouw swap, al heb je het druk genoeg, zie ik haha! Leuk hoor!!! Doe maar rustig aan!! ;-) Kim heeft loopgips gehad gelukkig! Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen