vrijdag 9 september 2011

Goodies, voor de goodie bag van Nancy en Nicole...En nog een flesje gevuld...

Ik had gisteren verteld dat ik (en met mij, vele andere) Nancy en Nicole ging helpen met het vullen van hun goodie bags, het pakketje heb ik gisteren op de post gedaan, alleen was ik natuurlijk weer vergeten foto's te maken.. Maar vandaag had Nancy het pakje al binnen gekregen, en natuurlijk was Nancy zo lief, om er even een paar foto's van te maken... dus dames, hier zijn ze...


Het zijn allemaal verschillende bedeltjes, allemaal met een oogje, zodat iedereen zelf kan bedenken wat ze er evt mee zouden willen doen.. je kan er bijv. een oorbel van maken, maar je kan hem ook aan een leuke ketting hangen, of als ze nou heel veel bij Nancy en Nicole kopen, dan krijgen ze natuurlijk nog meer goodie bag's en dan kan je er weer een bedel armband van maken, alles is mogelijk, misschien vinden ze een sleutel/tas/ of mobiel hanger wel leuk, nou dat kan dan dus ook... ik hoop dat de mensen waar ze terecht komen, er blij mee zijn, en dat ze dan natuurlijk even een kijkje op mijn blog komen nemen...

Ook heb ik vandaag nog een flesje gevuld, hij is niet helemaal gelukt, want het zou eigenlijk Roodkapje moeten worden, alleen kon ik het capeje niet helemaal rond haar lichaam krijgen, want dan paste ze niet meer door het gaatje.. volgende keer dan maar proberen zonder appelboom, mandje en bloemetjes...

Van voren...

Van de zijkant, kan je toch nog een beetje
 van haar capje zien...

En dit alles moest door dit piepkleine gaatje...

Nou zoals jullie kunnen zien, ziet ze er nog niet echt heel perfect uit, maar het begin is er.. de volgende moet beter worden, alleen is het soms wel een beetje lastig, om een poppetje van nog geen centimeter, goed en strak in elkaar te bouwen.. maar ik geef niet op.. 

Nou lieve allemaal, dat was hem wel weer voor vandaag...

Fijne avond, en tot snel!

Liefs,
Kimmie

15 opmerkingen:

  1. Oh jeetje dat is wel heel knap hoor om zoveel in zo'n klein flesje te krijgen. Vind t een geweldig mooi iets ....trouwens al je bedels mogen er ook zijn... om te kwijlen gewoon....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt echt super leuke dingen. Ik kan maar niet snappen dat iemand zo veel geduld heeft om zo'n ieniemienie flesje te vullen. Bij mij had het al lang vliegles gehad hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk al die kleine embellies....dat is dus echt niets voor mij dat priegel werk...respect!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee Kimmie wat een prachtig priegelwerk!!!!!
    Dat zou mij niet lukken, hier heb ik respect voor hoor, het had bij mij allang in de hoek van de kamer gelegen denk ik ;-)

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat leuk en knap! Zo'n klein flesje vullen lijkt me echt heel erg moeilijk.
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er ontzettend leuk uit en wat een gepriegel. Daar heb ik nu echt het geduld niet meer voor. Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke goodies heb je gemaakt! Ik denk dat ik maar veel bij mezelf, ooh nee bij Nancy ga kopen, hihi... :)
    En je flesje is ubercute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Kim ik vind het knap dat je uberhaut dat gepriegel zo mooi in een inieminie flesje krijgt ik vind hem helemaal super hoor.
    En je goodies zijn ook super leuk geworden leuk idee.....

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat schattig zeg! En idd een heel gepriegel om zoiets te maken en dan ook nog eens in een flesje te duwen... Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag de goodies die je gemaakt had voorbij komen op het blog van Nancy, jeetje zeg wat leuk!! Ben je gelijk gaan volgen want ik zag nog veel meer leuks op je blog staan! Die flesjes, petje af hoor! Niet alleen voor het geduld, maar wat ziet dat meisje er bijvoorbeeld geweldig uit!!
    groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat een geweldige reacties allemaal!!!
    Dank jullie wel... ik wordt er gewoon verlegen van...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Kimmie, leuk dat je op mijn blog was! Ik ben helemaal verliefd op je roodkapje in dat glaasje, wat leuk!! Waar is dat van gemaakt fimo-klei? of zeg ik nu iets heel geks? Enne... verkoop je ze niet? Ik houd me aanbevolen!! Hoezo niet perfect...? Wat een gepriegel, complimenten hoor!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankje voor je berichtje! Een swap lijkt me zeker leuk, maar waar kan ik je blij mee maken?? Laat het me maar weten, ben benieuwd! Ik ben lang niet zo'n crea bea als jij hoor...Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Kimmie! Bedankt voor je reactie op mijn blog... Heb bij jou ook even rond gekeken! En volger geworden, wat een leuke dingen maak je!
    En roodkapje in dat flesje, echt superschattig en leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohw wat schattig zeg. Echt heel erg leuk.
    groetjes Angelina

    BeantwoordenVerwijderen