maandag 19 september 2011

Aaaahhh.. Ik ben getagged!!!


Ik ben getagged door Carolien van Het Keetje van Lien, en toen ik het las dacht ik, ooh das leuk, maar nu... nu zit ik hier en denk eigenlijk, jeetje wat moet ik vertellen, er is zo veel te vertellen, maar vaak zijn het voor mij helaas niet allemaal leuke dingen, en daar ga ik jullie natuurlijk niet mee lastig vallen, maar... ik heb A gezegd dus nu ook B... dus meiden hier gaat hij dan...

Wist u dat....

* Ik geboren ben in Korea,(Seoul) en als een baby te vondeling ben gelegd voor een wees huis, en daarom   ook helemaal niets van mezelf weet, incl. mijn geboorte datum, Ik ben als klein meisje van rond 4 jaar naar  Nederland gekomen, en ben dan uit eindelijk bij mijn (pleeg)ouders terecht gekomen...

* Dat we een samen gesteld gezin hebben, mijn man heeft 2 dochters (Sarah en Cherise) uit een eerdere relatie, ik heb 1 dochter(Demi)  uit een vorige relatie, en samen hebben we er nog 2 (Ryan en LeeAnn) bij gekregen, en dus hebben we er nu in totaal 5...en ik geniet elke minuut van mijn kinderen, ja soms is het een chaos thuis, en mijn huis is niet altijd even opgeruimd, maar om heel eerlijk te zijn maakt mij dat niet uit... Als ze allemaal heerlijk boven in bed liggen, dan raas ik even door het huis, en binnen no time is alles weer opgeruimd...
Sarah,Cherise,LeeAnn,Demi en Ryan...

* Dat wij geen enkel dier met zichtbaar hoog knuffel gehalte hebben, teminste dat hebben ze wel, maar zo zien ze er niet uit... Maar ze houden er wel degelijk van...

Mijn oudste dochter Demi,(toen 4 jaar) met onze Koningspython, Kira...
We hebben ook een man, genaamd Harry, 
ze hebben eieren gelegd, maar helaas waren deze niet bevrucht...
Onze pijl gif kikkers...die natuurlijk niet echt knuffelbaar zijn...
we hebben er nog meer, maar nu hebben jullie een idee hoe ze er uit zien...

* Ik nog maar een half jaartje aan fimo doe, ik ben vorig jaar begonnen met sieraden maken, samen met mijn oudste dochter, na een tijdje kwam ik toevallig op fimo uit, de bedoeling was dat ik mijn eigen kralen zou gaan maken, maar tot op heden heb ik van alles gemaakt, maar nog geen enkele  kraal...

* Dat na alles wat ik heb mee gemaakt, toch heel positief in het leven sta, en dat ik daar zelf heel dankbaar en blij om ben... Ik ben echt een dag voor dag mens, ik geniet van nu, en zie wel hoe ver we komen, ben dankbaar voor alles wat ik heb, maar vooral voor mijn  kinderen, hun gezondheid, en de onvoorwaardelijke liefde die ik van hun krijg...

* Dat ik van af mijn 15de tot dat ik Demi kreeg geen kerst en oud en nieuw vierde, mijn moeder is namelijk toen ik 15 was met kerst ziek geworden en met oud en nieuw overleden...Maar toen ik Demi kreeg, wilde ik toch voor haar kerst vieren, en zo ben ik er langzaam weer in gegroeid...

* Dat ik het heerlijk vind om te swappen, elke keer het perfecte pakketje proberen samen te stellen, leuk inpakken en dan versturen... 

* Dat ik heel graag ook met stofjes aan de gang wil, maar ik totaal niet weet hoe een naaimachine werkt.. 

* Dat ik totaal niet van shoppen houd, tenminste niet voor mezelf, voor de kinderen, vind ik het ok, maar voor mezelf, liever niet... dan alleen sinds kort hobby winkels... daar kan ik wel heerlijk in rond zwerven...

* Dat ik al weken aan het bedenken ben wat voor Give Away ik zal maken, en ik er maar niet uit kom... das meteen een oproepje, als jullie iets weten, of iets graag zouden willen, please, I'm all ears...

Poeh, nou dat was toch wel wat lastiger dan ik had gedacht.. maar het is me gelukt, nu mag ik dus 5 mede bloggers taggen... hmmm.. wie zal ik kiezen...

* Lisa van Sweetstuff 
* Marijke van Chunkylicious
* Roos van Freubeldingetjes
* Nancy van HomeMadeByNancy

Ik heb deze dames gekozen, maar.. meiden, als jullie er geen zin in hebben, dan hoeft dat natuurlijk niet.. maar ik hoop dat jullie het leuk vinden, en ik (en met mij meerdere,) zou het maar al te leuk vinden om wat meer over jullie te weten te komen..

Nou, ik ben benieuwd...

Fijne avond allemaal, en tot snel!

Liefs,
Kimmie

23 opmerkingen:

  1. Goh Kim, doordat je deze vrgen zo openhartig hebt beantwoord heb ik je ineens beter leren kennen. Wat ben je een geweldig mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig is dit zeg je leert gelijk heel veel van de mensen die je volgt en wat een verhaal.......... en dat je nog zo positief in het leven mag staan echt fantastisch.
    En wat een mooi gezin heb je.
    Ja ik vond het ook best moeilijk om een give away te bedenken maar ik heb gewoon iets gedaan wat ik zelf wel erg leuk vind.
    En het zal vast helemaal leuk zijn ik weet het zeker Succes nog met bedenken.

    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat sta je heerlijk positief in het leven Kim..petje af voor je hoor. Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! Hoeveel vertel je over jezelf, of zijn het geen "x" aantal punten?

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk is dit toch, he.En heel interessant om te lezen hoe en wat iemand is.Prachtig!!!

    Lfs Anja Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje meid, wat geweldig dat je dit met ons wilt delen!! Ik vond je al een kanjer, maar nu nog meer!! Wat een prachtige foto's van je gezinnetje en oké ook van je 'knuffelige' huisdieren ;-) Een give-away, oh, je maakt zoveel prachtige fimo-spulletjes en dan pas na een half jaar!! Is dat niet iets? en ai.. dan 'mag' ik.. ik vertel niet graat iets over mezelf, liever over mijn creatieve dingen ;-) maar ik zal mijn best doen! liefs, Nancy x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kim wat een verhaal meid! Mijn respect heb je!
    En ik vind het ook een hele eer dat je de Tag aan mij doorgeeft. Maar ik ben niet zo van de verhaaltjes over mezelf. Vragen stellen mag altijd natuurlijk, maar zo open en bloot er over bloggen nee sorry.
    Maar nogmaals respect voor jou.
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, dan kom ik nu eens even spieken bij jou hoor :)..Zo leuk al die weetjes over je medebloggers..en dan de huisdieren bij jullie thuis...brrr...ik ben een echt watje geloof ik...ik heb al een paar keer een slang om mijn nek gehad en een vogelspin in mijn gezicht (toen ik ging trouwen), maar om ze in huis te houden/verzorgen...nou nee dat durf ik niet hihi...

    Een drukke boel bij jullie thuis dus, maar wel zo gezellig lijkt me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk al die weetjes te lezen, leren we je inderdaad kennen! En die huisdieren, mooi zeg.
    Ik geloof niet dat het iets voor mij zou zijn, maar wel geweldig om te zien!
    En gezellig met zijn allen, lijkt me super zo'n groot gezin.

    Groetjes Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Kim,
    Sorry ik ben de boosdoener, maar heb het taggen echt niet zelf bedacht hoor, haha :-) Ik moest er ook aan geloven.
    Leuk om meer van je te weten! Je hebt inderdaad al veel meegemaakt zeg, jeetje, en dan je moeder zo jong verloren, wat erg! De foto van je kindjes is geweldig, iets om heel trots op te zijn!
    Oh en dan over onze swap... de envelop wordt dikker en dikker, zeker omdat je schrijft dat je van scrappen houdt, daar heb ik wel wat spulletjes van! Alleen het zelfgemaakte dingetje wil nog niet zo vlotten, wil iets op maat voor je maken, maar ben echt niet handig met naaien, haha. Dus het kan best dat het mislukt en dat ik iets nieuws verzin. gelukkig is de deadline nog even uit zicht, haha.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welom nieuwe volgster:leuk. Want een heftig levensverhaal maar wat mooi-dat je het geluk hebt gevonden-er veel warmte is in jullie gezellige gezin. En dat we elkaar nog maar veel en vaak mogen volgen-en wie weet komt die vakantie er echt-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Kim..
    Hoe jij in het leven staat na alles wat ik gelezen heb.....ik vind je een kanjer meis!
    heb bewondering voor je hoe jij je gezinnetje gelukkig maakt....echt top hoor!!!

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé lieve Kim, ik werd nog een keer getagd en had toen toch zoiets van "oké" als jullie zo graag iets over mij willen weten :-) Dus ben je nieuwsgierig, kijk dan ff op me blog.
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh maar die rol chocola was niet erg hoor :-) Ik heb er netjes 1 van genomen en de rest is door de meiden en Gerard opgegeten, die waren er errug blij mee ;-) En die volgende swap komt er vast nog wel eens :-)
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind je een topper een heel erg lief mens knuff
    je huisdiertjes vind ik wat minder

    liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tnx!!Kan ook zoiets maken als je dat leuk vind? (Cotton candy setje of een grotere) Ik ben wel aan het rondneuzen voor spullen voor je, maar ik heb al gemerkt dat ik er ff voor naar stad of "buiten" moet :P Weetjes zijn onderweg, ben er nu mee bezig jah,haha >_<

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk om je zo een beetje beter te leren kennen. gave huisdieren heb je.

    groetjes,

    Esmé

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zó.... jij hebt wel een verhaal te vertellen! Je vertelt het heel luchtig
    maar er zal hier en daar wel 'iets' achter schuil gaan.
    Ik vind dat silhouet bovenaan je pagina prachtig! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
    Ik heb vol bewondering naar die blauwe kikker zitten kijken. Die vind ik echt helemaal te gek hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Kim, jeetje je hebt heel wat over jezelf verteld meid, en je hebt het niet altijd even makkelijk gehad.
    Daarom des te meer bewondering voor je leuke gezin!
    Ik zag daarstraks pas dat je mij getagd had, sorry hoor, soms lees ik zomaar over een reactie heen.....
    Sil had mij ook getaged( Tja dat had ik dan wel weer gezien haha) In ieder geval ook ik heb tien dingen verteld over mijzelf op mijn blog. Weliswaar niet zoveel en niet zo heftig als bij jou.
    Je maakt echt mooie dingetjes Kim, hoe krijg je dat gepriegel in die kleine flesjes voor elkaar, echt heel knap.
    Nou de grotejes en tot blogs, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou ja, als dat geen toeval is, ik plaats net bovenstaande reactie, ga terug naar mijn blog en zie dat jij tegelijkertijd bij mij gereageerd hebt.....
    Telepathie???
    Wie zal het zeggen, je bent al net zo'n nachtmens als ik zie ik wel hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Kimmie,

    je had gevraagd om het model van de lucferbox op mijn blog en die kun je vinden op

    http://stempeleinmaleins.blogspot.com/

    Veel plezier met maken, groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk om te lezen. Maar ieks... die huisdieren..
    Ben jij bang voor spinnen?

    BeantwoordenVerwijderen