zondag 11 september 2011

Bedankt allemaal!!! En... Een Suprise Give Away bij CreaThea...

Hier even een berichtje van mij voor jullie allemaal...

Aller eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor al jullie geweldige reacties! dank jullie wel! Het doet me erg goed om te horen dat jullie mijn creaties leuk vinden... ook wil ik al mijn nieuwe volgers bedanken, vind het onwijs leuk dat ik er al 19 heb... en dat mijn blog toch al vaak is bekeken... en dat allemaal dank zij jullie!

Maar... nu even iets anders... want Thea heeft een suprise Give Away! Omdat Thea al 125 volgers heeft, Houd ze een give away, als hoofdprijs is het iets met lime groen met paars , maar Thea zou Thea niet zijn als ze daarbij ook nog eens 2 troost prijzen heeft, mits er veel reacties zijn, je mag zelfs je favoriete kleuren zeggen, zodat je, als je wint, iets moois in jouw kleuren krijgt! is dat niet fantastisch?!
Dus ben jij ook nieuwsgierig? en wil je ook een kans maken? ga dan nu snel naar haar blog!

Veel succes allemaal!

Liefs,
Kimmie

2 opmerkingen:

  1. Hoi Kimmie,
    Dank voor de reclame over m'n give-away. Hoe meer deelnemers, des te meer winnaars ;-)
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kimmie,
    Wat moet ik me precies bij een swap voorstellen? Dat ik iets voor jou maak en jij voor mij? Dus 1 projectje? Hou je van roze en uiltjes bijvoorbeeld...? Of zijn er andere dingen waar je blij van wordt, dingen die je spaart (dus niet zelfgemaakt?)
    Help me out, haha!!
    Mijn dochtertje is 8.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen