maandag 5 september 2011

1ste school dag, en hier zit ik dan...

Ja eindelijk hier is de vakantie ook afgelopen, teminste ik dacht eindelijk, maar nu ik hier zo zit, weet ik niet meer waarom ik dat dacht...

Ryan zit nu lekker even voor de tv, LeeAnn ligt nu haar slaapje te doen, en Sarah, Demi en Cherise zijn nu naar school, en Henk naar het werk...

En ikke? ik zit hier een beetje voor me uit te staren, ik heb hier en daar al wat opgeruimd, en ik kan nog veel meer opruimen, maar ik heb even geen puf, ik vind het stil, en kaal, ondanks dat Ryan en LeeAnn er nog zijn, is het toch een heel stuk rustiger in huis...

Terwijl toen iedereen er nog was, ik soms wel eens dacht, ooohhh heerlijk straks iedereen weer naar school.. en nu puntje bij paaltje is, mis ik de drukte toch weer om me heen, het heerlijke gebabbel de hele dag, het horen spelen, het geren, gespring en gehuppel in huis, de soms wat schreeuwige manier van praten tegen elkaar, als de een weer eens niet luistert, of doet wat de ander wil...

Achja ik zal gewoon weer even mijn draai moeten vinden, that's it, maar toch de 1ste school dag is toch altijd anders dan ik me had voor gesteld...

Maar nu even iets anders, Ik ben aan het scrappen geslagen, en ik vind het super leuk, ik heb mezelf meteen bij het scrapsite forum ingeschreven, en wat is het daar toch een gezellige boel...

Ook heb ik mijn eerste kaartje gemaakt, een verjaardags kaartje voor Anja, want die is vandaag 40 geworden... en ik hoop dat ze hem leuk vind, het zal niet de mooiste zijn die ze krijgt, maar ik heb er met alle liefde aan gewerkt... helaas ben ik weer eens een foto vergeten te maken, maar ik heb haar al gemaild met de vraag of zij er een foto voor mij wil maken, zodat ik hem natuurlijk hier kan laten zien...

Oooohhh en voor ik het vergeet, vandaag komt mijn pakket van Sweetstuf binnen!!! ik ben zo benieuwd..

Ben je ook zo nieuwsgierig als ik... houd mijn blog dan in de gaten, want als ik hem binnen heb, plaats ik natuurlijk meteen de foto's..

Fije dag vandaag!

Liefs,
Kimmie


1 opmerking: