donderdag 8 september 2011

Ooh en voor ik het vergeet...

Ik heb vandaag even in mijn vrij uurtje snel even iets in elkaar geknutseld, toen LeeAnn even ging slapen, en met even bedoel ik ook maar echt even, de laatste week slaapt ze zo kort, dat ik echt blij mag zijn als ze een uurtje slaapt, ik denk dat het komt omdat ze een kiesje krijgt, teminste dat hoop ik, en als die nou goed door is dat ze dan weer lekker lang slaapt, want dat kan/kon mevrouw heel goed, zij sliep makkelijk van 10.30 tot 15.30 en soms wel langer.. en dan had ik natuurlijk meer tijd om lekker creatief bezig te zijn..

Maar goed...Ik had uit de swap met Sweetstuff mini flesjes gekregen, en daar heb ik er 1 van gevuld... en die wilde ik natuurlijk even met jullie delen, de flesjes, zijn 16mm hoog, dus was het wel even een beetje priegelen, maar op de een of andere manier, houd ik daar wel van.. en zie hier het resultaat...

Een paddenstoeltje met een vlinder er op...

Nou dit was hem echt voor vandaag hoor..

Nogmaals fijne avond en tot snel!

Liefs,
kimmie

7 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk!! dit is een leuke manier om je eigen embellies te maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW Kimmie! Hoe krijg je het voor elkaar. Heel erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supergaaf!Ik heb vd wk ook flesjes binnengekregen, maar de bovenkant is te smal, dus ik ben nog aan het bedenken wat het eindplan gaat worden :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, jeetje, wat knap!!! zo eentje wil ik ook wel ;-) En van die snoepjes en en en... ik vind alles zo leuk!!! ;-) En nogmaals superbedankt voor de goodies!!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook prachtig. Wat een leuk presentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat ontzettend knap gemaakt. Hoe krijg je dat voor elkaar? Wat een gepriegel. Ik ben zwaar onder de indruk.
    Misschien moeten we eens flesjes gaan swappen. Ook leuk!
    Ik denk trouwens dat je aan de volgende swap goed mee kunt doen hoor!
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen