dinsdag 1 november 2011

Pif, Vossenjacht, Swap, Traveling envelop, Di Sen Yo en Oester...

Jaaa daar ben ik weer... ik heb het enorm druk, niet alleen met al mijn swaps, maar nu ook nog eens in huis, want man lief heeft besloten dat het nu de tijd is het huis aan te pakken.. nu? vroeg ik, jaa riep hij, nu! waarom niet volgend jaar? omdat we het al lang hebben uitgesteld, was zijn antwoord.. nou ja uit gesteld, dacht ik, ik wist niet eens dat we het zouden doen, maar goed, dacht ik, dan is dat ook maar weer gebeurd...

Dus daar sta ik dan, met 2 kleintjes, de muren schilderen, de plafonds witten, heen en weer rijden naar de praxis, de boodschappen, het huishouden, dan nog koken, tijd voor de kids maken, en dan niet te vergeten de was... en man lief.. die zit de hele week op zijn werk... lol..

Vandaar dat ik er even zo weinig ben.. maar ik heb niet stil gezeten hoor.. en dat wil ik jullie natuurlijk laten zien...

Als eerste doe ik mee op swap-bot met de Pif (Pay it forward) iemand bied iets aan en als je het leuk vind dan tik je haar, voor wat zij aan bied, en dan bied jij weer dingen aan, ik had er al  een tijdje terug over geschreven, toen had Nancy van Homemade by Nancy mij getikt, nu zag ik dat Joyce van Annitas een super leuk terras tasje aan bood, en aangezien ik gek ben op tasjes heb ik haar getikt, en dit is wat zij mij heeft toe gestuurd..
Issie niet geweldig leuk!!!

Ook deed ik mee met de vossenjacht September/Oktober van swap-bot, Ik had Boudewina aka Beertje, ik had al ergens in September mijn pakketje laten zien, en ze was er heel erg blij mee.. Jantina van Creacuties had mij, en dit is wat zij naar mij toe stuurde...


Zelfgemaakt vogeltje,Chocolade,Boekje met allemaal naai patronen,
3 stukjes stof, en een zelf gemaakte paddestoel stempeltje...

Close upje van het stempeltje...

En dan mijn prive swap met Wanda!!! Wanda stelde een swap voor, en dat leek mij geweldig, want Wanda brand haar eigen glas kralen, ik had al rond gesnuffeld op haar blog, en zag dat ze de meest prachtige creaties maakt van glas, en was dus heel blij dat ze met mij wilde swappen... zij wilde graag een mini flesje met een paddestoeltje en vlinder er op, en ik wilde wel heel graag zo een onwijs mooie tijgerlelie hanger... we spraken af dat we er nog lekker wat extra's in zouden doen, zo gezegd, zo gedaan, ik heb mijn goede vriend google gevraagd, want ik was op zoek naar speciale spullen, zoals glasstaven, en Larra haak wol, en met veel zoeken heb ik alles gevonden.. zie hier mijn pakketje voor Wanda...

Het pakketje, alleen was ik het frit vergeten erbij te doen, en op het aller laatst zag ik nog een leuke tinkerbell, maar toen had ik alles al ingepakt, en ben vergeten haar ook op de foto te zetten, 
maar misschien plaatst Wanda haar zelf nog wel...

Cupcake setje, gezellig bakken met dochter lief...

2 lappen stof... en de Larra haakwol...

Natuurlijk een snoepig setje voor haar dochter...

Het fimo flesje...

Notitieboekje, en Lucky star papier...

En dan glas staven met frit, Waar ze heel blij mee is, want ze dacht er vaker over om met dit frit 
en de Heffalump te werken, maar dat kwam er elke keer niet van...

Ik ben heel benieuwd wat Wanda kan maken met deze staven en frit, maar dat zal ik zeker wel te zien komen...


En dan kreeg ik van haar een super pakket, ik ben zo blij met alles, kijk maar lekker mee...


Alles nog ingepakt...

Wanda heeft een geweldige tas voor me gemaakt, en in die tas had ze alle cadeautjes gedaan, 
het zag er echt super leuk uit.. alleen was ik te hebberig en
 ben ik vergeten daar van een foto te maken...

Alles uitgepakt...

Leuk patroon van een take out box, met papier, grote paperclips, rolletjes deco tape

Super leuke halloween hangers, Zelf gemaakte spook kralen, en zeep kralen...

er lief foto/memo houder, (vind hem helemaal geweldig)

Notitieboekje, fimo klei, en nog meer deco tape...

Super gave tas, met allemaal vakjes rondom, echt super handig voor mij, aangezien ik 
veel kleine dingen altijd mee sleep, heb ik nu voor alles een plekje...

Lekkere kruidnootjes, als je goed kijkt zie je dat de zak al open is..

En hier is ze dan, mijn tijgerlelie hanger, en een super gave sleutel hanger voor Demi,
en daarbij ook nog eens een mooie glasparel snoer...

Hier de achter kant.. zijn ze niet prachtig?!!! ik ben er helemaal verliefd op!!!


En weet je wat zo leuk was, Wanda had overal Lucky stars in gedaan, daarom zie je overal van die leuke kleine sterretjes liggen, ik hou daar van, ze zal er wel een aardige tijd mee bezig zijn geweest, want ze zijn echt piep klein..  


Lieve Wanda, ik had het je al laten weten, maar nogmaals, hartstikke bedankt voor deze swap! ik ben er echt onwijs blij mee, de sleutelhanger heb ik toch aan Demi gegeven, hoewel ik hem heeeeel graag zelf had willen houden.. maar ik weet dat je hem voor haar had gemaakt... namens haar ook hartstikke bedankt!


Ja meiden dat was nog niet alles, ik deed ook mee met de traveling envelop van Kris, iedereen kent natuurlijk de Round Robin Notebook, daar was ik te laat voor, maar ze deden ook nog een traveling envelop, met verschillende thema's, aangezien ik weer een beetje laat was, was er niet veel meer over, en deed ik dus mee met de Bling bling envelop, ik moet eerlijk toegeven dat ik de inhoud van de envelop wel een beetje vond tegen vallen, kwam misschien ook door het thema, maar goed, ik heb mijn voorraad bekeken en heb er wat dingen in gestopt, ik moest hem terug sturen naar Danielle  en zij was erg blij met de inhoud, en dat is altijd fijn om te horen, want daar doe je het uit eindelijk voor toch... 
De inhoud...

Dit heb ik er uit gehaald..

En dit heb ik er terug in gedaan...

En zo ging de vlop weer terug naar Danielle...

We zijn dus met het huis bezig, en hebben super leuke tegeltjes gekocht, ik zelf ben niet echt van de schilderijen, of ik moet iets vinden wat ik helemaal te gek vind, maar dat ben ik nog niet echt tegen gekomen, en toen zag ik dit, het zijn een soort tegels, ik heb het wel vaker gezien in het klein, maar dit is een maat groter, en langer... ik vind ze helemaal leuk.. en jullie??

Kunnen jullie meteen zien wat voor kleur de muur is..



En dan als laatst, een pakje, nee dit keer geen swap pakje, maar een pakje van Applepiepieces, het is een Pirate love pearl ketting, en ik vind het helemaal super... kijk maar mee waarom..hihiihi..

De vlop...

De inhoud...

Sterling zilvere ketting met kooitje...

En dan hier de oester, ja schat maak jij hem maar open, dan maak ik de foto's...

Een beetje aparte geur...

Nou ja, zeg maar gerust een best wel vieze geur...

Nee schat, jij moet hem open maken, ik moet foto's maken...

Met een bot mes, rustig de oester open maken..



Jeeeejjj, hij is open... Goed zo schat...

Zo en dan nu moet je zoeken, nee schat doe jij het maar, 
want ik moet foto's maken...

Henk eerst met het mes een beetje voelen...

Nee schat, met je vingers moet je er in.. 

Goed zo! goed voelen hoor! er zit echt wat in!

En na veel gevoel in die best wel gore oester, is daar eindelijk...

De parel!!! 
Dat heb je goed gedaan schat, ik had het niet beter gekund.. 

Zo was hem nu maar goed af...

Dan kan ik de schone parel in zijn kooitje doen...

En dit is het eind resultaat, zonder de hulp van Henk was het me niet gelukt, 
want ik zelf houd er helemaal niet van om in zo iets goors te froeten.. 
dus schat, nogmaals bedankt!!!

Nou meiden, dit was het voor nu even.. ik heb mijn swap van Nancy, van Homemade by Nancy al ontvangen, maar de foto's plaats ik later,  ik had bijna vandaag mijn pakketje voor  Nancy met de post mee gedaan, maar gelukkig keek ik mijn check list nog eens na, en zag dat ik iets miste, dat heb ik op het laatst nog besteld, en daar moet ik nu even op wachten, maar zodra het pakje er is, gaat hij meteen op de post naar nancy...

Ook heb ik vandaag mijn swap voor  Bouwiena van zomooizohip op de post gedaan, zij wilde graag een Roodkapje in een weckpotje.. Dit was de 2de keer dat ik een Roodkapje ging maken, en heb nu meer mijn eigen fantasie gebruikt dan een plaatje van een gemaakte Roodkapje, ik hoop dat ze er blij mee zal zijn, en natuurlijk stoppen we doos weer vol met extra's... maar die foto's zien jullie pas als zij het pakje heeft ontvangen...

Nou lieve meiden, ik ga er maar eens mee stoppen.. morgen ga ik verder met mijn andere swaps, want ik heb er nog steeds een x-aantal lopen..

Oohh jee, mijn kleine mannetje is wakker geworden.. dus meiden, fijne avond en tot snel!!!

Heel veel liefs,
kimmie

9 opmerkingen:

  1. Hoi Kimmie,

    wat een leuke swaps heb je gedaan.
    De inhoud van de envelop viel inderdaad een beetje tegen al vond ik je kralen erg mooi ( volgens mij val ik in herhaling haha ).
    En je maakt erg leuke fimo-dingetjes...

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal!! Jij hebt het druk, maar gelukkig maak je wel tijd vrij voor al dit leuks!
    Die oester vind ik geweldig... Leuk idee!
    Openmaken en de parel in het kooitje, super!
    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Kimmie! Wat leuk allemaal, het is echt een plezier om je post te lezen en te bekijken. Meid, waar haal je de tijd vandaan? Verbouwen en swappen in grote aantallen! Ik moest zo lachen om manlief met de oester en de zak pepernoten die al opengrukt is... hoe herkenbaar!!!
    Ontzettend leuk wat je allemaal gekregen hebt en zelf weer teruggestuurd hebt. jij moet je toch elke maand jarig voelen of niet?
    Geniet ervan, ben benieuwd naar de andere swap!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Kimmie, wat een leuke dingen heb je geswapt én weer terug gekregen. Leuk he zijn die di-sen-yo tegels?! Ik heb er ook een aantal aan de muur hangen. Ben er nog steeds niet op uitgekeken.
    En wat ziet dat flesje er weer mooi uit!
    groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke swaps heb je gedaan!
    Ik ben nog steeds helemaal blij met mijn flesje en mijn dochter met de oorbelletjes en de armband :D
    Die parel in kooitje is ook super. Ik zou manlief ook het wrikken en zoeken laten doen hoor.

    Liefs,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge jonge Kim wat een leuke spulletjes allemaal!
    De kleine flesjes die je maakt blijf ik echt prachtig vinden, onvoorstelbaar hoe je dat gepriegel zo perfect voor elkaar krijgt, compliment waard hoor !
    En die oester echt geweldig , de foto's spreken voor zich haha,
    Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey..en ze is er weer! Hoera, hoera :)

    Je schrijft echt zo geweldig....zo lekker met humor...ik ben altijd weer blij wanneer je tussen al je swapjes door weer even de tijd vindt om te bloggen :)

    nu dus ook weer; de hebberigheid van het zo snel mogelijk openmaken van de tas haha....het alvast graaien in de kruidnootjes -->MJAM!!!..Manlief die zegt dat het tijd is om het huis aan te pakken--> en jij degene bent die het doet, omdat manlief een hele week op[ zijn werk zit -ik moest toch wel stiekem heel hard grinniken hoor toen ik dat las hihi- en tot slot dat hij de oester mag openmaken...haha..zijn gezicht ;)

    hé, die tegels die je aan de muur hebt hangen, zijn schitterend zeg! ikzelf heb ze nog nooit eerder gezien of ervan gehoord -maar ja ik mis weleens wat-..

    Nou, de groetjes en tot horens :)

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, wat ontzettend knap inderdaad hoe je het allemaal doet zeg!!! Bewondering hoor!!! En ik moest ook hartelijk lachen haha! Wat een ontzettend leuke dingen heb je gekregen! en wat ben je druk geweest en nog! en die oester, helemaal geweldig!! Succes verder met 'verbouwen' ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh geweldig ik heb gehoest en geproest van het lachen. Dat gezicht van je hubbie bij de oester is goud waard echt waar.... de dappere dodo...
    De hoest en proest is hier dus nog niet over...
    maar goed t leven goes one...
    Mocht je ook nog ziekjes zijn...beterschap lieffie...
    dikke knuffel van hieruit...

    BeantwoordenVerwijderen