donderdag 3 november 2011

Swapper de swap met Zomooizohip...

Jaaa en hier nog een swap, dit keer met Bouwiena van Zomooizohip, zij wilde graag een Roodkapje in een glazen flesje, maar vroeg mij of het niet in een groter flesje kon, natuurlijk kan dat riep ik, maar ik weet niet wat voor flesje, maar gelukkig wist zij dat wel, ze had in de Xenos van die kleine weckpotjes gezien en dat leek haar een mooi formaat, dus heb ik die al gehaald, Ik had er meteen 2 gehaald, want ik had ook nog een swap met Carolien, van het Keetje van Lien, Carolien haar Roodkapje was eigenlijk mijn eerste grote, ik had al een piep kleine gemaakt, maar voor Carolien maakte ik een groter, ik was er zelf wel tevreden over, maar toen ik met die van Bouwiena begon, dacht ik dat ik het nog beter zou moeten kunnen, dus ging ik weer op zoek naar een Roodkapje, maar ik denk dat er niet veel Roodkapjes van fimo worden gemaakt, want ik zag er maar bar weinig, (eigenlijk maar 2, die ik best wel lelijk vond) dus heb ik mijn eigen fantasie maar gebruikt, en ik moet eerlijk zeggen, dat ik dit Roodkapje eigenlijk nog mooier vind...

Dus lieve Carolien, als je deze ook mooier vind,(wat natuurlijk kan) geef ajb even een gil dan maak ik met alle liefde een nieuwe voor je! echt no problemo hoor!

Bouwiena heeft haar pakketje al binnen en heeft me al laten weten dat ze er heel erg blij mee is, en dat is altijd fijn om te horen, want daar doen we het toch voor... En omdat ze dus zo gek is van Roodkapje heb ik het thema Roodkapje aangehouden... erg leuk om allemaal Roodkapje spulletjes te zoeken...

Dusss meiden, hier zijn de foto's van mijn pakketje aan Zomooizohip..

Het totaal pakketje...

Een mooie grote lap Eline stof, Met appel knoopjes 
en paddestoeltjes lint uit haar wishlist...

Little Red kitty riding hood briefpapier, en Roodkapje lint..
(En hier zie je haar al een beetje, maar straks een mooie close up)

Rood met witte stippen cupcake, kan ze lekker bakken met haar dochtertje,
 Roodkapje strijk applicatie, en een leuke button...

Een super mooi (vind ik) Roodkapje notebook

Mijn zelf gemaakte bedels...

Een paar flatbacks, en natuurlijk mijn eigen gemaakte knoopjes..

En dan eindelijk, hier is ze dan, mijn eigen gemaakte Roodkapje, ik weet dat ze er in het echt misschien anders uit ziet, maar elke keer als ik plaatjes kijk, dan heeft ze op het ene plaatje blond haar, en op de andere bruin, ik heb het aan mijn goede vriend google gevraagd en hij kwam ook niet echt met een antwoord,
 dus heb ik mijn eigen gevoel gevolgd en heb haar zo gemaakt...
Oh en die vage dingen die je boven haar hoofd ziet bewegen, dat zijn vlinders..lol.. maar die bewegen dus..
En meiden? eerlijk zeggen, hoe vinden jullie haar?

Nou dit was mijn swap met Bouwiena. ze mailde me dat mijn pakketje nog wel even ging duren, omdat ze het ook erg druk heeft, dus die foto's komen later wel...

Ooohh en even iets anders, gaan er nog dames naar de Kreadoe Zaterdag? Ik ga met mijn oudste dochter, en we hebben er zin in.. en weet je wat zo leuk is, Wanda gaat ook samen met een vriendin.. en we hebben afgesproken om elkaar te ontmoeten voor een lekker kopje koffie of thee, vind het zo gezellig..

Maar het kan natuurlijk altijd gezelliger toch? dus wie gaat er ook Zaterdag? en heeft zin om gezellig met z'n alle even een kopje koffie of thee te doen, even lekker babbelen, en kennis met elkaar te maken... dat lijkt me zoo leuk, we kennen elkaar allemaal al in onze blog wereld, maar ik zou het leuk vinden om jullie eens in het echt te zien... dus meiden.. wie oh wie....

Ik neem vanavond even rust, morgen weer een dag, ik was al bijna is slaap gevallen toen ik mijn jongste dochter naar bed bracht, dus wil een keertje optijd naar bed... nou ja ik en op tijd, gehehehe, zal wel weer na middennacht worden...lol

Maar ik heb mezelf even streng toegesproken en zou even mijn spulletjes gaan organiseren, dus dat ga ik nu doen...

Hele fijne avond allemaal, en wie weet wel tot Zaterdag!!!!

Heel veel liefs,
Kimmie

7 opmerkingen:

  1. super leuke spulletjes weer gemaakt en verzameld!!! Veel plezier zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Je roodkapje is super. Knappe jongedame hoor met de glittertjes op haar jurkje! De rest van het pakje is ook hartstikke leuk.
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ze SCHITTEREND!!! Echt heel erg mooi.En die notebook vind ik ook prachtig.Wij moeten ook eens even een swap doen.Maar ik zou niet weten wat ik jouw dan zou moeten gaan sturen??? Mss idee's.

    Groetjes Anja
    En lf dat je even vroeg hoe het met me gaat.Het gaat de goede kant op.Maar wel heel langzaam.Ben weer druk aan de hoest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Kimmie,
    Wat een leuke swap weer. En wat een liefde en moeite heb je weer in het pakket gestopt! Je nieuwe versie van Roodkapje is heel erg lief, met die knipperende oogjes, schattig!!! En erg lief dat je aanbiedt een nieuwe voor me te maken, je hebt echt een heel groot hart!!!! Maar het hoeft echt niet. Die ik van jou heb ontvangen was al perfect en blijft perfect! Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee.
    Veel plezier op de Krea beurs! Oh ja, waar heb je dat megaleuke notebook vandaan als ik vragen mag?
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige swap!!! Heb echt zitten glunderen achter mijn scherm wat betreft dat leuke wekpotje met een roodkapje erin!!! Wat een super leuk idee...
    Geweldig leuke dingen maak je trouwens...

    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben weer zwaar onder de indruk van wat jij allemaal maakt en hoe jij zo'n roodkapje in een flesje krijgt en die is echt supermooi!!!!!
    Je dochter heeft jouw genen, wat zijn die koekjes mooi geworden!!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen