maandag 7 november 2011

Swap met Nancy en de Kreadoe...

Nancy van Homemade by Nancy had mij al een tijdje terug voor gesteld om een swap te doen, maar ze was nog erg druk bezig met spulletjes maken voor de markt, dus stelde we hem even uit... En toen was het eindelijk zo ver, Nancy had mij al een tijdje terug haar swap gestuurd, maar door mijn tijdgebrek, was ik nog niet klaar met mijn swap, en omdat ik weer iets tegen kwam, waar van ik meteen het gevoel had, dat moet ik voor Nancy hebben, duurde het nog iets langer... maar eindelijk is hij verstuurd, en Nancy heeft mij al via de mail laten weten onwijs blij te zijn met haar swap.. en daar ben ik blij om..

Dus ik zal jullie niet langer in spanning houden, hier de foto's van onze mooie swap!

Eerst de foto's van als het moois wat ik van Nancy heb gekregen...

Oooeehhh, allemaal cadeautjes...

Alles uit gepakt...

Close upje, allemaal leuke craft supplies...

Oorbelletjes... waar mijn meiden helemaal weg van zijn...

Super leuke kaarten, en een geweldig leuke hand gemaakte envelop...

Kraaltjes,stempels,deco tape, te veel om op te noemen...

Zijn ze niet geweldig leuk?!!

Ik had Nancy gevraagd voor een Boleo tas, 
en kijk eens wat voor geweldige Boleo ik heb gekregen!!!
En daarbij een super leuk mandje, waar de haarspulletjes 
van LeeAnn nu in zitten... ben er echt zooooo blij meee!!!

Een mooie close up...
 (met 2 heel nieuwsgierige koppies op de achter grond..hihihi)

En het mooie mandje...


En dan nu de foto's van mijn swap aan Nancy...

Het hele pakketje bij elkaar...

Een lekkere doos Merci(als bedankje dat ze met mij wilde swappen)
lintjes, en knoopjes uit haar wishlist..

Natuurlijk mijn zelf gemaakte knoopjes...

Zelf gemaakte bedels...

Mooie knoopjes, maar helaas niet zelf gemaakt..

Eline stempel, en lucky star papier...

Paddestoeltje met vlinder in mini flesje...

Hertjes kaart, uit haar wishlist...

Glas staven, zodat ze weer mooie glaskralen kan branden...

En 2 lappen stof...

Wat een super swap  he, ben zo blij met alles... Lieve Nancy, ik had het je al gemaild, maar hierbij nogmaals, Hartstikke bedankt voor deze mooie swap, ik ben echt super blij met mijn geweldige mooie tas, en het mandje! en natuurlijk ook met alle andere mooie spulletjes!!!

En dan nu even iets anders, ik ben Zaterdag met mijn oudste dochter Demi naar de Kreadoe geweest, het was onze eerste keer, en wat hebben we het leuk gehad, we waren er precies om 10 uur, en we hadden een lijstje gemaakt met wat voor workshops we allemaal wilde gaan doen, dus hup naar binnen en meteen naar alle stand.. als eerste zijn we gaan glas kralen branden, en wat was dat leuk zeg, (ooohh ik voel een nieuwe hobby kriebel op komen..hihihi..)

Onze zelf gebrande glas kralen..
De linker zijn van Demi en de
rechter van mij...

toen dat was af gelopen konden we meteen door lopen naar het sprookjes bos, dat was kleien met lucht drogende klei, die workshop was vanaf 10 euro, de echte leuke dingen die ik wel wilde doen waren wel een heel stuk duurder, dus die heb ik helaas niet gedaan, en aangezien we nog meer workshops moesten doen, hebben we het maar bij de eenvoudige workshop gelaten, maar dat mocht de pret niet drukken...

Een, euhm.. sja, kerstboom mannetje ofzo???
Helaas is die van Demi onder weg gesneuveld...


Daarna ging Demi koekjes versieren, dat vond ze erg leuk om te toen, dat duurde ongeveer een uur, en kon ik dus even lekker een uurtje rond zwerven.. wat was er veel te zien, voor mij eigenlijk te veel, want ik wist op een gegeven moment niet meer waar ik allemaal moest kijken, ik heb me toen nog in geschreven bij een tag workshop van Tim Holtz, en toen Demi daar achter kwam wilde zij dat ook heeel graag, dus hup snel weer terug kijken of er nog een plekje was, en ja gelukkig hadden ze nog een plekje over, dus zaten we gezellig na de koekjes weer daar aan tafel...

Das echt weer mijn Demi, iedereen luistert aandachtig, 
en Demi zit al weer te spelen met haar spulletjes...
 En dan eindelijk is het zo ver, ze mag haar koekjes decoren...
 En hier het eind resultaat, ze zien er lekkerder uit dan dat ze in het echt waren...

En hier onze kerst tag's, ala Tim Holtz..

Toen kreeg ik een sms van Wanda!!!! want we hadden afgesproken om elkaar te zien... we zouden ongeveer nog 10 min bezig zijn, dus zij gingen alvast naar de afgesproken plek, en toen wij klaar waren hup meteen naar Wanda, Demi en ik deden een spelletje, want we hadden elkaar nog nooit gezien, dus deden we, wie zouden het zijn, ik wist dat Wanda met een vriendin was, dus zochten we naar 2 dames, en geloof me, dames genoeg op de beurs..lol.. we konden ze niet vinden, dus dan maar even een belletje, En jaaa daar waren ze.. wat leuk zei ik nog tegen Demi, na een hartelijke ontmoeting hebben we lekker wat gebabbeld, Wanda had al wat spulletjes gekocht voor haar nieuwe Big-Shot, en haar vriendin had leuke kralen gekocht.. de tijd ging zo snel, en we hadden nog maar een uurtje.. en ik..ik had nog niets gekocht.. dus hup daar gingen we weer.. we namen afscheid van Wanda en haar vriendin, maar niet zonder een gezellig uitnodigen bij Wanda, waar ze heeft voor gesteld om lekker rustig bij haar thuis eens glas kralen te branden.. Nou lieve Wanda, ik vond het onwijs leuk om je in het echt te ontmoeten, en we zouden het heel gezellig vinden om eens bij jou langs te komen hoor!!!

Ook zag ik de stand van de goedkoopste kralen, online stond de fimo voor 1,49, en dus had ik verwacht dat ze daar ook voor de zelfde prijs stonden, maar helaas bleek dat niet zo te zijn, ik heb nog gevraagd waarom dat was, en dat had te maken met dat ze pas weer leveren na de beurs, nou ik heb het daar niet besteld, ik heb vanmorgen lekker via de site online besteld, en dan lekker voor de 1,49.. dus die zal ik over een paar dage wel binnen hebben..

Ja sorry meiden, ik ben nou eenmaal een beetje een rare, ik vind het echt een sport om de zelfde dingen voor zo goedkoop mogelijk te kopen(het leven is immers al duur genoeg toch) en zoek net zo lang door tot ik dat heb gevonden, ik vind het ook erg leuk om te doen, en als je soms ziet wat een verschil sommige site's vragen, dan denk ik altijd maar weer..zo voor dat geld kan ik weer iets leuks doen of kopen... ja toch...

Nou dat was mijn weekend, Demi en ik hebben besloten om lekker elk jaar te gaan, even lekker met z'n 2en lekker weg, zonder kleintjes, een extra mama en dochter dag, en Henk.. die was helemaal gesloopt, LeeAnn en Ryan hebben hem helemaal afgemat..lol..

Nou lieve meiden, dit was het weer voor even, ik moet nog zoooo veeeeel maken, maar dat ga ik nu niet meer doen, morgen weer een dag, voor nu een hele fijne avond en tot snel!!!

Liefs,
Kimmie

9 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk! Volgend jaar ga ik er zeker ook naartoe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook super- super- superblij dat je met mij wilde swappen en met alle spulletjes!!! En oh jee, een nieuwe hobby?! haha, pas maar op, vooral als je naar Wanda gaat, die heeft echt de mooiste spulletjes op glaskralen gebied! Leuk!! En wat een geweldige dag hebben jij en je dochter gehad zeg! Wat ontzettend leuk!!! Zeker erin houden, dan weet manlief ook weer eens hoe het is om voor de kinderen te zorgen (alleen wel te verstaan haha).
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swap hebben jullie gedaan. Die tas! Helemaal gaaf.
    Het was super om jullie te ontmoeten. Te gezellig, maar gelukkig hadden we toch nog een klein uurtje om nog iets te kopen. Die Tim Holtz tags zijn kei leuk geworden. Na het zien er van vond ik het wel jammer dat er nog maar een uurtje over was. Die had ik toch ook wel willen doen. Misschien de volgende keer. Als ik het niet vergeet hihihi
    Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi,

    Wat een superswap toch weer zeg :)..van beide dames...helemaal super! De tas van Nancy...en haar kaartjes die zijn ook zo leuk! En dan die fimo-knoopjes en bedeltjes van jou :)..geweldig om te zien!

    Fijn dat jullie beiden (mams en dochter) z'on leuke dag hebben gehad...heerlijk he zo af en toe met zijn tweetjes :)

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gewweldig mooie swap en wat een leuk dagje uit hebben jullie gehad. heerlijk dat je dochter ook echt de leeftijd heeft dat ze het zelf allemaal leuk vindt en er het geduld voor heeft. Dat wordt een vaste traditie! Haha, Henk wil vast en zeker volgend jaar mee naar de beurs, wedden?!...
    Geniet van je mooie spulletjes!!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi,
    erg leuk allemaal, enne zo te zien was de beurs errug gezellig!!!
    groet deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen hebben jullie geswapt... en wat een leuke dingen heb je samen met je dochter gedaan en gemaakt... Leuk zo'n dagje saampies...Heb lekker even meegenoten... heerlijk..
    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank voor felicitatie's-het komt uit een goed hart-fijne dag-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieve Kimmie, 'slechte bloggers' bestaan niet ;-) Bij mij is het ook wel eens wat minder hoor, geeft toch niets! En ik moet voor jou ook nog aan de slag ;-) Geniet nog steeds van jouw kadootjes!!! Vandaag of morgen echt weer eens achter mijn glasbrander kruipen! Doe rustig aan en dat bloggen komt wel! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen