vrijdag 14 oktober 2011

Jeeeejjjj... Ik ben weer een beetje bij de levende...

Wat een lieve berichtjes allemaal... echt super! dank jullie wel meiden, dat doet een mens goed...

Ik ben weer een beetje aan het bij komen, heb toch echt een week met zware griep gelopen, ben nog niet helemaal op en top, maar ik voel me in ieder geval al een stuk beter dan de laatste week...

Ik heb met Ryan zijn verjaardag bijna een heel doosje ibuprofen (ben allergisch voor paracetamol, hey, weer een weetje ;-)) geslikt, maar ik heb me er door heen geslagen, helaas voor de visite en Ryan, heb ik geen taarten kunnen bakken, dus werd het maar een af haal taart...  en die smaakte volgens iedereen ook erg lekker...

Ik heb nog enkel pogingen gedaan om verder met mijn swaps te gaan, maar die zijn helaas niet gelukt, maar nu ik me weer wat beter voel, kan ik weer wat proberen, dus ga ik dit weekend er even lekker voor zitten, en de dingen doen die ik moet doen...

Nou lieve meiden, even een kort berichtje, maar mijn vriendinnetje uit Marokko is ook over gekomen, dus ga ik vandaag even lekker met haar zijn...

Een hele fijne dag vandaag, en vast een heel goed weekend!

Liefs,
Kimmie

13 opmerkingen:

  1. Hey Kimmie,
    Ik dacht juist dat je aan de betere hand was? Heb je de hele week met griep gelopen? bah! Hopelijk gaat het nu echt beter. Tja, als zelfs je swaps mislukken dan was het goed mis :-)
    Wat leuk dat je vriendin uit Marokko er is. veel plezier, geniet ervan!
    Ik geniet nog elke dag van je mooie spulletjes!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heerst echt vreselijk he!Ik loop er ook al een week mee :S Beterschap en veel fruit eten ;)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel beterschap nog!! Ik heb wel al 11 oktober een pakje naar je verzonden en volgens tracktrace.nl staat het klaar op opgehaald te worden. Is er iemand die het voor je kan halen? Hopelijk knap je daar een beetje van op ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig je bent weer aan de beterende hand!!
    en nu weer productief worden. Wat zijn die ijsjes oorbellen leuk!!

    groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh Kim wat naar nou dat je de hele week zo beroerd geweest bent.
    Ik hoop dat je in ieder geval een leuk weekend hebt gehad met je Marokaanse vriendin, Groetjes Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben soms ook verbaasd hoe lief en leuk de dames in blogland zijn-het voelt als een warm bad-die lieve woorden en aandacht. Hopelijk ben je weer snel de oude! Een mooie week toegewenst met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kimmie kwam even bij je buurten ...
    Fijn te lezen dat je je weer beterder voelt.
    Gezellig hoor, je vriendin op bezoek, veel plezier saampies.
    Heel veel liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Kimmie,

    mijn vrije dag was wel oke, liep wel anders dan ik had gehoopt maar ach..De envelop is ondertussen ook ontvangen!!! geweldige dingen zaten erin..Vooral die kralen zijn erg mooi!! heb jij die erin gedaan? liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi kimmie

    ik was even aan het bij lezen ik ben zo lang al niet meer op deze site geweest ik was mijn wacht woord ook kwijt pfff
    ik hoop dat je snel weer de oude bent en ik wens je heel veel plezier met je vriendin voor zover als dat gaat

    liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooooowoww oud berichtje lees ik nu pas doink wat ben ik toch een muts hahaha
    nou khoop dat je het leuk hebt gehad en dat je weer beter bent

    kuss gea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Kimmie,
    Hoe is het met jou? Lang niet gezien hier, ben je druk met al je swaps? Hoop er gauw over te lezen!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Arme jij haha! Ik ken dat ja! Komt goed joh!! Ik kijk er naar uit! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen