donderdag 6 oktober 2011

Swapper de swap met Carolien...

Hier zit ik dan, met mijn zieke kop, achter de lap, met een kop cup a soup, mijn zoontje tegen over mij, met zijn kleitjes, hij maakt weer allemaal slangen, en eieren,  dat is het enigste wat hij maakt, met alles, slangen met wortels, slangen met brood, het maakt niet uit.. hij maakt van alles slangen.. maar goed.. ik heb even in de middag kunnen liggen, Terwijl LeeAnn haar tukkie aan het doen was, heb ik geprobeerd Ryan over te halen om ook een tukkie te doen, met veel moeite, en het omkopen (hij mocht op mijn Iphone spelletjes spelen) is het gelukt, alleen, nu is hij natuurlijk niet meer moe, want hij heeft even een paar uurtjes kunnen slapen, terwijl ik maar een plekkie aan het zoeken was, hoe ik nu moest liggen, lag ik rechts dan zat mijn rechter neus gat dicht, ging ik naar links zat de linker weer dicht, onder tussen droge mond, dus er weer uit om te drinken, en na dat ik bijna een goed plekkie had, moest ik er weer uit om te plassen.. en voor ik het wist hoorde ik de deur, het was al weer 15.30, dus Demi kwam thuis, en is het hele slaapje niet gelukt...

Maar goed... ik ben toch even achter de lap gekropen, om even mijn swap te delen met jullie, want ik deed een swap met Carolien van het Keetje van Lien... Zij had ook nog nooit een swap gedaan, en dat vond ik nogal raar, want ze organiseerde wel een super swap op haar blog, dus dacht ik dat zij het al eens eerder had gedaan... maar niet dus.. Dus stelde ik voor om een swap te doen.. en dat wilde zij ook wel..

We hadden afgesproken om 1 hand made item te versturen, en de rest aan vullen met leuke extra's... zo gezegd, zo gedaan...Zij wilde graag het mini flesje met Roodkapje er in, die vond ze zo leuk, om neer te zetten... maar het flesje is zo klein, die zie je gewoon dan bijna niet... gelukkig kwam ik per toeval op een ander idee, mede dank zij Bouwiena van zo mooi zo hip..(met wie ik ook een swap heb..hihihi) En dus zie hier onder aan het resultaat...

Dit was mijn pakketje voor Carolien...

Voor Serah, de dochter van Carolien, een paar Glow in the dark ijsjes oorbellen, 
en het mini flesje met Roodkapje, Ik heb er een ketting bij gemaakt, zodat ze hem kan dragen, 
ipv in de kast neer te zetten, van het flesje heb ik een wissel hanger gemaakt, 
zodat ze ook evt het roze glas bloemetje kan dragen...

Voor Carolien, een Roodkapje in een klein weck potje, 
deze kan ze dan wel in de kast neer zetten, 
want deze is een stuk groter dan het mini flesje...


Carolien had aangegeven dat ze van nostalgie houd, dus heb ik er een set label, 
kaarten, en stickers bij gedaan...

Mijn eerste chocolade doosje gescrapped, Lucky stars, rolletjes candy lint, 
en nog een kaart met hertje...

Chocolade fondu setje, zodat ook haar man een beetje mee kan genieten...

10 verschillende soorten kant, een geur buideltje, en nog een cupcake zeepje...

 Een stuk stof, en een lap sprookjes vilt...

En hier is alles ingepakt... 

Carolien had me al laten weten erg blij te zijn met haar pakket, en dat vind ik fijn om te horen, want dat was natuurlijk ook de bedoeling... maar dat was het nog niet.. ik heb van haar ook een pakket ontvangen.. kijken jullie nog even mee?!

En natuurlijk staat de helft weer scheef... dus meiden, even jullie koppies draaien...

Een vrolijk ingepakt pakket...

Is ze niet geweldig?!! een eigen Kimmie hanger.. 
aan de achter kant heeft Carolien Kimmie geborduurd..
En een heerlijk kopje cappuccino...

Een zak met allemaal lintjes, Thee, zweetbandjes,
(die mijn Demi al heeft ingepikt, altijd handig voor gym riep ze,
terwijl ze ze al in haar tas stopte)een blok met papiertjes...

Een leuke halloween sleutelhanger.. 
Die dus nu ook vrolijk aan Demi haar sleutels hangt...

Allemaal leuk papier om te scrappen...

En deze vind ik ook heel gaaf.. ze heeft vorig jaar mee gedaan aan een schrijf wedstrijd, en die heeft ze gewonnen, ze heeft mij het kopie gegeven en dat vind ik zo leuk.. als ik zo ook klaar ben dan ga ik hem zeker lezen... Demi heeft hem al uit, en das best wel bijzonder voor haar, want meestal is ze er na 3 seconden al weer klaar mee.. dus dat voorspeld veel goeds...,

Boekjes en lekker voor de kleintjes...
LeeAnn en Ryan hadden al ruzie om het apen boekje..

Nog meer scrap spulletjes...

Deze vind ik zo lief, lees het kaartje maar, 
dan begrijpen jullie waarom...

En deze, deze vind ik ook geweldig, het is een mislukt project, (zegt Carolien)
maar alleen al het idee wat ze wilde doen, 
en dat ze er moeite voor heeft gedaan, maakt dit voor mij een zeer geslaagd project!

Zoals jullie zien, ben ik ook lekker verwend! Lieve Carolien, ik ben erg blij met mijn spulletjes, dank je wel voor al jouw lieve gebaren, ik waardeer dat enorm!!! en als je nog eens wilt swappen.. You know where to find me ^_^

Nou  lieve meiden... ik ga even op de bank zitten, Ryan is net heerlijk onder het kriebelen op zijn rug bij papa in slaap gevallen.. dus die ga ik maar eens naar bed brengen...

Ik heb het razend druk met allemaal swaps, maar ik moet echt even een kleine time out nemen ( zal alleen vanavond zijn waarschijnlijk, en heel misschien morgen avond, maar kijk niet raar op, als ik morgen avond alweer achter mijn freubel tafel zit ).. maar dames maak jullie niet druk.. het komt allemaal goed.. voor ruim van de helft van de dames heb ik bijna alle extra's al.. dus gaat het voornamelijk nog om de zelf gemaakte dingen... maar dat gaat ook goed komen...

Dus lieve Nancy,Wanda, Bouwiena, Vengy, Corine, Roos en Monique.. no worries!!!

Hele fijne avond, en tot snel!!!

Liefs,
Kimmie




18 opmerkingen:

  1. Tjonge wat een boel leuks weer! En dat zijn idd de potjes die ik bedoelde. Maar doe rustig aan en ga eerst maar een uitzieken. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat een leuke pakketten weer!
    En doe maar rustig aan hoor. Eerst uitzieken! Wij lopen niet weg...
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n swap heb ik nog nooit gezien-ENORM veel. En wat ben JIJ goed met fimo. Echt knap. En Nu even rustig aan-ziek lekker uit. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Kimmie,
    Hoe is het met je? Hopelijk lekker geslapen en nu weer aan de betere hand!
    Ik ben nog steeds in de ban van je pakket, de doos staat midden in de kamer en een paar keer per dag ga ik lekker alles wer bekijken, haha.
    Ik ga er zo meteen ook een blog aan wijden!
    Leuk hoe je alles in beeld hebt gebracht, ik ben blij dat het goed is bevallen onze 'mini'swap, LOL!
    Liefs cAROLIEN

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er super uit wat je gekregen heb maar ook wat je verstuurt heb super.
    En hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen heel veel sterkte.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er allemaal geweldig uit!! Doe lekker rustig aan! Ziek goed uit en het swappen komt wel hoor!! Tijd genoeg! Kan ik mooi nog wat met mijn nieuwe machine maken voor je! En iets uit het Eline boek! Echt, doe maar lekker rustig aan, beterschap!!! Dikke knuffel, liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ik was ook wel benieuwd naar "de kimmie" van het enorme pakket van Lien. Super knap gedaan hoor! En wat is het leuk he om andere mensen blij te maken.
    Ook veel beterschap zo te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Kimmie,
    beterschap meid !
    Wat heb je een leuke swap gemaakt en ook gekregen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Kimmie,
    Ben je weer wat beter? Ik hoop het!! Enne... ik wil heel graag nog eens met je swappen, kan ik het goedmaken :-) Over een tijdje, okay? Ben nu met teveel tegelijk bezig...
    Ben benieuwd naar je andere swaps, jij moet je toch constant jarig voelen of niet? LOL
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Kimmie,

    wat leuk dat je ook volger bent geworden van mij. Ik voel me vereerd dat ik al 23 volgers heb ondanks dat ik een beginneling ben :)
    Jij maakt trouwens hele mooie dingen!!!
    Met mijn zoontje gaat het nu wel weer wat beter alleen 's avonds/ 's nachts is het drama...

    hoe voel jij je nou? griep is vervelend en ik hoop dat je kinders het inderdaad bespaard blijft!! beterschap.

    xx Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo hee, dat is nog eens swappen, wat een hoop leuks! Jouw fimo creaties in flesje en wekpot, prachtig! Leuk om van die tafereeltjes te maken, zal best een gepriegel zijn?! Ik ga je volgen hoor. Hopelijk ben je aan het opknappen, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Kimmie,

    Ben je alweer wat opgeknapt meis. Hoop t wel voor je...in ieder geval nog beterschapjes erbij..wie weet helpt het .... liefs en fijn weekend wens ik je toe....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hee,
    Nee ik heb inderdaad ook nog nooit geswapt. Het ziet er wel super gezellig uit allemaal! Een feestje in een doos.
    Maar waar haal je de tijd vandaan, ook met al die kids!? Ik ga me bijna zorgen om je maken ;)
    Maar goed..... mocht je je nou ooit eens vervelen... het lijkt me ook heel leuk om een swap-pakketje samen te stellen......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige, leuke swap!
    En die flesjes met fimoklei, super!
    Beterschap! Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hey Kim, jij bent een echt swap-monstertje haha. Wat een leuke pakjes stel jij samen, en die kleine flesjes met van die kleine, mooie ,priegelige figuurtjes erin...prachtig!
    Doe rustig aan meid, want soms kan je ook teveel hooi op je vork nemen. Ik weet er alles van ( is momenteel bij mij even het geval) Maar komt weer goed hoor!
    Leuke spulletjes heb je trouwens van Carolien gehad, je zou zeker niet zeggen dat dit haar eerste swap was, ze weet heel goed hoe ze een ander blij kan maken met zulke leuke en vooral ook lieve spulletjes, groetjes Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En dat noemen ze dan een miniswap 0-o....hihi....ziet er van beiden gewèldig uit!! :)..

    Maar nu; ben je al wat opgeknapt Kim? Ik hoop echt van wel, want anders ben je toch al een poosje ziekjes :(...onze jongstedochterlief kwam vanavond ineens met 39.3 op de thermometer aanzetten...arm ding...gelukkig ligt ze nu al een poos fijn te slapen..dus morgen maar eens kijken hoe het er voorstaat...je weet immers bij kinderen maar nooit..ik heb al vaker meegemaakt dat ze 1 dag echt ziek zijn dat je denkt "owh, owh", en dan zijn ze de volgende dag zowat weer helemaal in orde..maar even afwachten dus maar..

    Ik hoop trouwens dat je natuurlijk inmiddels helemaal opgeknapt bent!

    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen