dinsdag 4 oktober 2011

Mijn Swap met Marijke van Chunkylicious...

Jaaaa ik had weer een swap... dit keer was die met Marijke van Chunkylicious, Ze had nog nooit een swap gedaan, maar las elke keer over mij en mijn swaps, dat ze het ook wel eens wilde proberen... en ik had mezef opgeworpen als proef persoon ;-)

We hadden af gesproken om klein te beginnen, vooral ook omdat zij totaal niet wist hoe of wat ze moest doen, we hebben een paar keer heen en weer gemaild en spraken af dat we allebei 1 hand gemaakt ding zouden swappen, aanvullend met extra's.. zo gezegd, zo gedaan...

Dit was mijn pakketje aan Marijke...

Een lolly-pop setje voor haar dochter Dewi...

Voor Marijke zelf, Oorbellen, een tas/sleutelhanger 
en nog een een mini flesje Hanger Purple Love

 Een lekker roze taartje...

Diverse Kawaii spulletjes, Notitieboekjes en stickertjes...

Briefpapier, Lucky Stars, en een Chocolade spiegeltje...

Lap sprookjes vilt, 3 vrolijke lapjes stof, en een leuk rolletje lint...

En nog een  Hello Kitty tasje voor Dewi...

En zo zag het er allemaal ingepakt uit...

Ze heeft me laten weten dat zij en haar dochter er heel erg blij mee zijn, en daar ben ik blij om...

En natuurlijk kreeg ik ook iets van haar... kijken jullie mee?!

Ik werd al helemaal blij van de envelop... 

Die ziet er toch al geweldig uit...

En dan de inhoud,  Super leuk ingepakt! (kijk dat kleine handje dan, 
das LeeAnn, die kon niet wachten om het uit te pakken)

Mooi linnen cardstock, mooie zijde roosjes, 3d stickers, 
clear stempels, rolletje deco tape, en Stazon inkt, voor mijn Derwents...
(en weer dat kleine handje...)

En last but not least, een geweldige mooie grote cupcake hanger... hij is echt heel mooi gemaakt, die komt op een mooi plekje op LeeAnn haar kamer, want de kleine meid zag hem, pakte hem, en kuste hem.. lol.. ze liet hem niet meer los, en ze ligt er nu mee in bed.. en dan dat kleine poepige hartje, die wil mijn oudste heel graag.. ik moet alleen even kijken hoe ik hem kan omtoveren tot hanger.. want Kimmie en naalden... maar dat zal wel goed komen...

Nou dat was mijn swap met Marijke.. ik vond het erg leuk om met haar te swappen, en ik denk dat we wel nog eens zullen swappen... Lieve Marijke dank je wel voor je mooie spulletjes!!!

Vandaag heb ik het pakketje voor Carolien op de bus gedaan, ik hoop dat ze hem morgen al binnen heeft.. zij heeft haar pakje voor mij ook vandaag op de bus gedaan.. dus wie weet krijgen we hem wel alle twee tergelijker tijd... Carolien heeft ook nog nooit geswapped, dus het is ook extra spannend voor haar.. ben benieuwd wat ze van haar pakketje zal vinden... maar dat laat ik jullie natuurlijk allemaal weten en dan volgen hier natuurlijk de foto's...

Nou meiden, dit was het weer voor nu, fijne avond allemaal en tot snel!!!

Liefs,
Kimmie

4 opmerkingen:

  1. Zo je hebt wel weer veel spulletjes gestuurd, ziet er echt super leuk uit! Heb je in dat fimo flesje water gedaan? Heel leuk hoor allemaal. Misschien moeten we maar samen een grote sinterklaas of kerst swap gaan doen ofzo hihi

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi!
    Dank je wel voor de leuke spulletjes! Superleuk!!
    Wat schattig dat LeeAnn het zo leuk vond!

    Dikke X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige swap!! En dat kleine handje van je dochter is zoooo lief! ik hoop stiekem dat je pakje in de ochtend komt, zodat ik het in alle rust kan bekijken, hahaha, zonder grijpgrage handjes, haha. Ik verheug me!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey die Kim,
    Zo das nog eens een swap zeg, jeetje wat een hoeveelheid leuke spulletjes!
    En tja ik heb lekker ook zo'n mooie lolly-pop hanger ...lekker puhhh hahaha.
    Ik wil je graag mailen ivm de goodie-bag maar ik zie je mailadres nergens, tenzij ik er overheen kijk, wat best zou kunnen want ik heb mijn leesbrilletje niet op haha.
    Dan maar even hier. Kim het gaat er mij voornamelijk om dat ik de bewoners blij kan maken met een leuke goodie. Het is dan tenslotte bijna kerst en het lijkt mij juist zo leuk als er bewoners aan mijn kraam komen dat ik ze iets leuks kado kan doen. Natuurlijk stel ik ook wat tasjes samen met goodies voor de "echte" klanten zodat er reclame gemaakt word voor je blog.
    Zie maar wat en hoeveel je op wilt sturen, ik ben met alles blij.
    Ik vind het zowiezo super dat je mee wilt doen.
    mail mij anders even als je tijd hebt.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen