dinsdag 2 augustus 2011

Even iets anders.. Ik begrijp er soms helemaal niets meer van...

En dan bedoel ik van een blog, ik heb een aantal maal geprobeerd om een reactie te plaatsen bij andere blog's maar dat lukt me dan niet, elke keer opnieuw inloggen, en aanmelden, code's invoeren, en dan uit eindelijk ben je weer terug bij af...en kan je weer opnieuw beginnen met aanmelden etc...  zo jammer.. ik zal wel weer iets niet goed doen natuurlijk, alleen weet niet ik niet wat... zelfs als ik een reactie terug op mijn eigen blog wil plaatsen, vraagt hij om een code, en moet ik mezelf weer aan melden...

Ook bijv. de foto's, ik heb ze recht op mijn pc staan, maar dan upload ik ze hier naar toe, dan staan ze opeens op hun kop??? ik had het net met de foto's van monique, dus uit eindelijk maar via photo bucket gedaan... maar dat is toch wel een heel gedoe...

Al met al, moet ik denk ik nog steeds erg wennen aan het hele blog gebeuren... maja.. het zal ooit wel eens goed komen, alleen wel erg jammer, dat ik soms geen reactie kan plaatsen, omdat ik al 2 enorme leuke give away zag, en ik dus niet mee kon doen, omdat het niet lukte....

Als iemand tips heeft... please your more then welcome!!!!

Liefs,
Kimmie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen