zondag 28 augustus 2011

Mijn "verrassing verrassing" swap voor Boudewina Aka Beertje...En een leuk verhaaltje over mijn dochter...

Op swap-bot deed ik mee aan de "verrassing verrassing" swap, en mijn swap partner was Beertje, Ik had haar profiel goed gelezen, en wist wel wat ik allemaal voor haar in de envelop ging doen, ze heeft hem onder tussen al gekregen dus kan ik natuurlijk jullie de foto's laten zien van alles wat ik Beertje heb toegestuurd...

Een doos vol stickers van "Me to you" Een clear cupcake stempel, 
Rasberry wax melt, en een potje met rainbow lila glitters...

En natuurlijk mijn eigen gemaakte knoopjes...

En omdat ik had gelezen dat ze wel van griezelen houd, heb ik voor 
haar een  monstertje gemaakt, die ze aan haar mobiel kan hangen, 
In natuurlijk ik haar favoriete kleur...

De achter kant van het monstertje...

En zo ging het pakketje op de post...

Ik heb nog steeds niet mijn kabeltje gevonden... dus maak ik elke keer foto's met mijn Iphone, die het heel goed goed, alleen heeft hij geen flitser, dus kan ik alleen foto's maken met goed daglicht... dus als mijn foto's er soms een beetje crapy uit zien, weten jullie hoe dat komt...

Maar nu even iets totaal anders, mijn oudste dochter zit altijd achter zo'n online spelletje, Movie star planet, misschien kennen sommige moeders het... maar goed, daar heeft ze al heel lang een vriendje, dan was het weer aan en dan weer uit.. Maar elke keer kwamen ze toch weer bij elkaar... maar nu zijn ze een stapje verder gegaan, want hij wilde haar wel eens in het echt zien... dus hup de webcam werd uit de kast gehaald, en aangesloten, maar helaas die van hem was kapot, maar hij wilde haar zo graag zien, dat hij meteen een nieuwe is gaan halen.. dus een uurtje later was hij online, en wat een leuk joch zeg, ja je weet het niet he... kan van alles zijn.. maar dit is echt een leuke jongen, en is erg lief voor Demi, hij is al een beetje verliefd op haar, en als ik mijn dochter zo rond zie lopen, denk ik dat zij hem ook wel erg "aardig" vind ( zo noemt zij dat dan) 

Het is zo leuk om te zien hoe ze met elkaar praten, en als er dan 1 moet ophangen, dan gaat het echt zo van, nee jij moet ophangen, en dan hij, nee jij moet ophangen, al met al een half uur later heeft er nog niemand op gehangen... heerlijk he die puppy liefde... als ik ze zo bezig zie, krijg ik er zelf ook helemaal warme gevoelens van... vooral als Demi dan haar wekker zet voor morgen om 13.00, want dan hebben ze weer met elkaar af gesproken... 

Nou dat wilde ik even met jullie delen... even een heerlijke gedachten van hoe het was, je eerste verliefdheid, dat is toch geweldig... een gevoel die je nooit meer vergeet...

Fijne avond allemaal, en tot snel!

Liefs,
Kimmie

2 opmerkingen:

  1. hoi kimmie

    wat heb je weer leuke dingen geswapt

    en zoow lief als je je dochter zo bezig ziet he :)

    af en toe heb ik behoorlijk zin in een sigaret maar ik weet me te bedwingen en ik weet dat het tussen mijn oren zit zolang ik maar bezig ben gaat het goed
    en de papegaai is ongeveer 15 jaar ik weet ook niet of zij wel praat ik denk dat ze eerst moet wennen misschien is het wel te leren want ze heeft altijd in een volaire gezeten
    we zullen zien :)

    fijne avond verder
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen