dinsdag 23 augustus 2011

Prive Swap met Monique Aka Bijoumo...

Na mijn swap met Monique op het CraftyswapForum, wilde ze graag nog een keer een swap doen, want ze vind mijn knoopjes helemaal geweldig... ze had ze aan haar vriendin laten zien en die wilde ook wel graag wat knoopjes hebben, dus stelde ze nog een swap voor, en natuurlijk ben ik altijd in voor een swap... dus heb ik extra knoopjes voor Monique en haar vriendin gemaakt...

Omdat ik een paar dagen weg was, lukte het me elke keer niet om ze op te sturen, dus ben ik uit eindelijk vanaf mijn vakantie adres even snel naar huis gereden om de envelop als nog op de post te doen, jammer genoeg had ik niet genoeg tijd om alles leuk in te pakken, en ben ik ook weer in alle haast foto's vergeten te maken.. maar gelukkig was Monique zo lief om foto's te maken en ze naar mij op de sturen, zodat ik ze natuurlijk aan jullie kon laten zien.. Bedankt voor de foto's Monique!!!

Het hele pakketje bij elkaar...

De knoopjes...

Meer knoopjes...

Nog meer knoopjes...

En nog meer knoopjes...

Als extraatje labeltjes

Lekkere wax melt, in de geur lavendel en framboos... 

En een stuk stof...

Dit was mijn pakketje aan Monique, toevallig heeft zij nu ook een loterij lopen, dus als je kans wilt maken op een super leuke verrassing kijk dan maar even snel op haar blog...

Liefs,
Kimmie


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!!Heel schattig gemaakt! Is het leuk om te swappen, zit erover na te denken om me er wat meer in te verdiepen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @M'leikie;
    Ik vind het heerlijk om te swappen... Tot voor kort wist ik er ook niets van hoor, maar ik las er over, en het leek me leuk om dat eens te proberen...

    Ik geniet er van om zo'n pakketje samen te stellen, op zoek naar de perfecte dingen voor mijn swap partner... maar het is ook een feest om een pakketje binnen te krijgen.. de kids hebben het nu ook echt door, dus als ik weer met een envelop of pakketje binnen kom lopen,roepen ze allemaal "ooooeeehhh" wat zou er in zitten... de oudste pakt al meteen de camera, en de middelste gaat al meteen op de grond zitten...

    Dus ik kan het je echt aanraden om het eens te proberen... Kijk eens op het CraftySwapForum, of op dutch swappers van swap-bot,daar zit ik ook bij, aan de linker kant van mijn blog staan links vermeld, als je er op klikt dan kom je er van zelf, neus maar eens rond...

    Maar misschien vind je het leuk om voor de eerste keer een prive swap met mij te doen... ik heb je spulletjes gezien op je blog, en je maakt leuke dingen... dus laat het me maar horen... want ik ben altijd wel in voor een leuke swap...

    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi,
    Ik ga zeker even rondneuzen, tnx voor de tips!
    Ik laat het je weten ;) Lijkt me leuk!

    X M'leikie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker aan het neuzen op je blog en tot nu toe: heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor je leuke berichtje!
    enne de reclame voor mijn blog, hihi

    BeantwoordenVerwijderen