zondag 31 juli 2011

Even snel een up-date van af mijn vakantie adresje...

Nou de vreugde van mijn naaimachine was van korte duur, Ik had hier voor nog nooit een naaimachine aangeraakt, maar ik dacht dat het op zich wel te doen zou zijn... ik bedoel, je hebt een lapje stof, draad boven en onder, en dan hup aan dat ding, en dan gaan met die banaan... ja, niet dus.. die naald gaat wel op en neer, maar hij gaat niet door mijn lapje stof..tenminste de naald gaat er wel door heen, maar de draad niet.. dus hij blijft niet zitten, dus zie ik geen stiksels... waarom niet? ik heb geen idee.. ik zal wel iets niet goed doen... maja wat??? dat weet ik niet...ik heb alles geprobeerd, draad via de andere kant er in, de onder draad weer anders, alles, maja, niets werkt, dus of dat ding is kapot(wat ik eerlijk gezegd niet denk) of ik doe het weer eens niet goed(dat zal het waarschijnlijk zijn)

Dusss ik heb hem ff  terug in de kast gezet, en kijk er wel weer een andere keer naar... Maar mocht er iemand zijn die misschien weet wat er aan de hand is.. please let me know..

Anywayzzz, ik ben even lekker een weekendje weg, samen met de kids mijn vriendin, en haar mannetje.. we zijn lekker vandaag naar dierenpark Emmen geweest, en dat was erg leuk, voor de kids vonden het geweldig...

Nou dat was even een korte up-date, ik ga weer even gezellig doen, en strax lekker naar bed, morgen weer vroeg op, want we gaan dan lekker bij een ander vriendinnetje op visite...

Liefs,
Kimmie

2 opmerkingen:

  1. hoi kimmie
    ik heb ook geen verstand van naaimachines ik had die van mij ook voor de dag gehaald en het begin gaat goed en zo gauw ik iets verder ben dan frutselt dat ding als een tierelier ik kan je ook niet verder helpen met je masjien

    leuke blog heb je je bent al een stuk verder dan mij hahaha
    maar ik ga je volgen
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geen naaimasjiennerd maar ik zou zeggen dat de bovendraad niet "loopt" maar ergens wordt vastgehouden. Heb je er geen boekje bij? Of kun je geen handleiding op de www vinden?
    Succes, want het kan zo leuk zijn werken met de naaimasjien.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen