donderdag 28 juli 2011

Ik en een naaimachine ;-s

Jaaaaa, ik moet even iets kwijt, ik ga een naaimachine kopen, nou ja ik heb hem via MP dus ga eerst eens ff een kijkje nemen, in mijn dolle bui heb ik meteen maar wat stof besteld, dus dan kan ik als ik terug ben van mijn weekendje weg, meteen beginnen...

Ik inspiratie genoeg, ik wil beginnen met die kleine hartjes, mandjes, tasjes en meer van dat soort dingentje... ik heb er echt veel zin in.. kweet alleen nog niet hoe... maar ik heb blog's genoeg gelezen, en kan overal wel een tut vinden...

Nou ik houd jullie op de hoogte, en natuurlijk show ik mijn eerste eigen creatie hier op mijn blog;-D

Liefs,
Kimmie

1 opmerking:

  1. Joepie!!! ik ben je eerste echte volger, want jezelf volgen telt natuurlijk niet hihihihi.

    Kan ik je alsnog "linken" in mijn blog over jou give-away. Ben hier heel druk aan het werk, en het vordert gestaag hoor...........

    BeantwoordenVerwijderen