zondag 9 juni 2013

Week 3 van mijn 8 weekse Give Away!!!




En dan zijn we al weer bij de 3de week aangekomen... de tijd gaat zo snel, nog even en dan hebben we hier grote vakantie, heerlijk, ik kan niet wachten tot het zo ver is...

Met Ryan zijn wang gaat het gelukkig een stuk beter, hij is niet meer zo dik en zijn oog staat weer een soort van normaal... hij heeft ook niet zo veel pijn meer, dus slaapt hij ook weer heerlijk als van ouds... Hartstikke bedankt voor alle lieve berichtjes en mailtje...

Maar nu, de 3de Give Away, Deze keer speciaal voor mijn haak-dinnen, en natuurlijk voor iedereen die ook haakt, of wie weet ken je wel iemand aan wie je het cadeau wilt doen, dat kan, en mag allemaal!

Ik heb 2 haaknaalden van het merk Prym bekleed met Fimo, Sculpey en Premo klei, ik heb eerst een cane gemaakt, en die heb ik in dunne plakjes gesneden, en op de haaknaalden gelegd...
Maar alleen een haaknaald is natuurlijk een beetje kaal, en dus heb ik er 2 lekkere bollen wol bij gedaan, ik heb zelf geen verstand van wolletjes, maar ik weet wel wat ik mooi en en lekker vind voelen, en deze wolletjes leken mij erg fijn... ik hoop dat jullie dat ook vinden...


Ik heb er 2 pakketje van gemaakt...

Pakketje A
Haaknaald #4 met een lekker bolletje wol van Rico Design, essentials Merino dk, extra fine, (Alleen weet ik niet hoe ze deze kleur noemen)


Pakketje B
Haaknaald #3 met ook zo'n lekker bolletje wol, en bij dit wolletje weet ik helaas ook niet hoe de kleur heet...


En dan nog eventjes hier snel de hoe's en de wat's...

Je bent volger van mijn blog, en je laat even een berichtje achter... Graag met je naam en nummer 1, en dan natuurlijk welk pakketje je graag zou willen winnen...

De 2de deelnemer dan graag met je naam, nummer 2, en pakketje A of B, etc, etc

Je mag aan alle 8 de give away's mee doen, dus als je nummer 1 en nummer 6 leuk vind dan mag dat gewoon...

Of wie weet wil je wel aan alle 8 de weken mee doen, nou dan doe je dat toch gewoon... wie niet waagt wie niet wint toch...

En als je het leuk vind om een linkje op je eigen blog te plaatsen, Super leuk! dat zou ik erg lief vinden!

Alle uitslagen worden bekend gemaakt op 26 Juli, want dan bestaat mijn blog 2 jaar!!!!

Enne, is haken niet helemaal jouw ding, dat kan natuurlijk.. kijk dan even bij mijn andere give away's, misschien zit daar wat voor je tussen...

Nou lieve meiden, dit was hem weer, op naar de volgende Maandag!

Ik ga vanavond zo heerlijk op tijd naar bed, ik denk dat de weken, al dan niet maanden van 3/4 uurtjes slaap nu een beetje beginnen op te breken, dus eventjes weer een beetje slaap in halen..(euhm.. ik schrijf dit in de avond, maar jullie lezen hem natuurlijk pas Maandag ochtend, dus klinkt het misschien gek als ik zeg dat ik zo op tijd naar bed ga...hahahaha)

Nou ipv fijne avond, zeg ik nu fijne dag allemaal!!!

Heel veel liefs,
kimmie

27 opmerkingen:

  1. Oh, nog meer van die mooie haaknaalden!
    Omdat ik er al een heb mogen krijgen van jou zal ik deze give away aan andere haaksters laten. Maar ik gebruik de mijne nog heel veel!
    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke give away weer zeg. Aangezien ik gek ben op haken maak ik graag lkans op één van de pakketjes. ik doe graag mee voor pakketje A. Lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige pakketjes. Wil graag kans maken op pakketje b. Liefs, Anicka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh aan deze wil ik ook graag weer meedoen,de merino is inderdaad zo heerlijk zacht!En wie wil nu niet zo'n prachtige haaknaald hebben!Dan ben ik nr. 3 Angeline en ik ga voor pakketje B!

    fingers crossed maar weer en ehhh een link staat er al vanaf je 1ste give away van die prachtige gebaksvorkjes!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lieve meid, potjandorie bij jou is het ook steeds iets anders hè, die arme Ryan toch, ik hoop zo dat het nu weer beter gaat met hem.
    Wat zal dat schrikken geweest zijn. Wat een pracht ventje trouwens, een knappert hoor, ondanks zijn dikke bekkie!
    Begrijpelijke keuze van je papa, ik hoop dat hij nog een tijdje bij jullie mag zijn, rustig aan zijn leventje mag lijden zonder al teveel pijn enzo.
    Meid ik gun jullie die vakantie zo, maak er wat van hoor en ik hoor je snel weer, heel veel liefs Roos xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kimmie , ben via Roos hier terechtgekomen.
    Graag wil ik meedoen aan deze give away, voor de zachte wol en die hele mooie haaknaald in pakketje A.
    Als Roos niet meedoet ben ik, Susie nr 4.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was er nog vergeten bij te zetten dat ik jouw prachtige creatie bewonderd heb bij Roos. Prachtig !!
    Hoe doe je dat zo petieterig en toch zo gedetailleerd te werk gegaan, Knap hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Kimmie, via via kom ik bij jou terecht. Wat maak jij mooie dingen ik werd stiknieuwsgierig en wilde meteen lid worden van je leuke blog !

    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OW wow jij geeft ook alleen maar mooie dingen weg he ! maar deze sla ik over. Ik kan nog steeds niet goed haken en heb al haaknaalden in huis. Dus eerst maar is leren haken. Maar de haaksters zullen vast heeeel blij hiermee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fijn, zo iedere week een nieuwe give-away...
    Ik vind de kleur van het garen zo mooi en ook de haakpen leuk, dus ik ga zonder twijfel voor pakketje A! Mijn nummer... dat is niet meer duidelijk, maar nr 6 brengt misschien geluk.
    Dus: Beja - nummer 6 - pakket A
    Bedankt voor de kans(en)
    grtjs, Beja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat zou ik dit graag winnen zeg! Dus; Janny, nr 7 pakketje B
    Hoewel A ook erg leuk is hoor!
    liefs, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee :
    Nattie, nummer 8, pakketje A

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hè kimmie ! Bedankt voor je enthousiasme ! Ik zag al je berichten voorbij komen maar ik sta in een propvolle Ikea;) dus kon ff niet zo snel antwoorden.
    Heel veel plezier ermee en bij een volgende keer doe je vast weer mee toch ?
    Fijn weekend ! Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nummer 9, pakketje B... zo'n schone kleurkes zeg!!! Lijkt me leuk om daar iets mee te haken, linkje gezet!
    Groetjes Sofie, je maakt me wel héél nieuwsgierig naar mijn goodie bag hoor! Hier geen post in België in het weekend, zal dus maandag pas zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk zeg! De naalden zijn mooi gemaakt met de fimo!

    Kreatita, nummer 10, pakketje A


    BeantwoordenVerwijderen
  16. nr 10, pakketje B, word je helemaal blij van, als ik dat zie.
    Hier in Zweden zijn de dagen lang in het najaar en de winter dus haken is voor mij een heerlijke ontspanning.
    Hälsningar/ Groetjes Monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik dacht eerst niet mee te doen omdat ik dan zo hebberig lijk, maar ik vind de haaknaalden super en de wol zo mooi.
    Dus nummer 12- Maren (hoemmelke) en ik doe graag mee voor pakketje A
    Wie niet waagt niet wint hee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey via via bij jou terecht gekomen ... nog veel te lezen, maar ben wel je nieuwe volger !
    dus nummer 13 ik waag mijn kans voor pakketje B

    Je kan kijken wat ik zoal maak met mijn dochter
    www.creadiva.be
    en nog 8 volgers te gaan en mijn 70volgers Give away kan ook worden verloot ...
    http://creadivablog.blogspot.be/
    www.creadiva.be

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 14- wauw wat een mooie haaknaalden, knap gemaakt pakketje B is wel heel gaaf, met de paarse!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 15- gaaf ik doe graag mee voor pakketje 1! En ga je volgen

    Groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk al die give aways! En wat maak je mooie dingen!
    Ik doe graag mee, voor pakketje A, ik ben dan nummer 17 geloof ik!

    Groetjes Sietske

    Www.madebysiets.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ben al lang aan het overwegen om nog eens iets te haken (geleden van in de lagere school denk ik)... Moest ik zo'n mooie haaknaald winnen, dan begin ik er onmiddellijk aan. En met een bolletje wol erbij heb ik helemaal geen excuus meer om te wachten...
    Ivy, nummer 18, pakketje B

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige haaknaalden, ik ben nummertje 19 denk ik,
    en ik zou graag meedoen voor pakketje A
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 20 - Leuk! Ook hiervoor waag ik graag een kansje! Ik vind pakketje B supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Very nice gift, hope for the best.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O wat leuk ik ben volgens mij nummer 21 ik vind pakketje B het leukste...
    groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen