zaterdag 15 juni 2013

Jeeejjj!!! mijn "Goodies op je deurmat" is binnen!!!


Hey lieve meiden,

Ik heb, zoals sommige wel weten, mee gedaan aan de goodies op je deurmat, van pipowagen aan zee

En vandaag heb ik eindelijk mijn goodie doos gekregen... en wat was ik blij!!!

Ik was vanmorgen even snel naar de stad gegaan, even snel nog een cadeautje voor vaderdag kopen, ik had mijn oudste dochter verteld dat ze goed op de post moest letten, want ik hoopte dat ik vandaag gezellige post zou krijgen....

Toen ik om 11.30 thuis kwam, zag ik als eerst een briefje van de tnt, was zo'n briefje waarop staat dat je niet thuis was.. meestal brengen ze de pakjes dan naar de buren, maar dit keer had de postbode hem weer mee genomen...,

Ooh wat baalde ik, een beetje geïrriteerd vroeg ik aan mijn oudste waarom ze niet op de post had gelet... na wat gemompel, besloot ik het maar te laten en ging online om te kijken bij mijn "niet thuis code".. terwijl ik het in typte zag ik dat het helemaal niet mijn gezellige goodie doos was, maar iets wat mijn hubby had besteld.. Jeeeejj dacht ik nog... dit is het helemaal niet, en dat betekend dat het nog kan komen... 

Helemaal blij liep ik naar het toilet en toen ik langs de deur liep zag ik van uit mijn ooghoeken dit!!!!


Ooohhhh...Jaaaaa!!!! hij is binnen!!!! ik was helemaal happy de peppy....

En meteen moest ik denken aan wat Claudia zei,
En volg de raad op hè ;-)

Verstop jezelf,
Pak langzaam uit en geniet!

En dat is wat ik heb gedaan... Ik heb het heel onhandig gefilmd, met 1 hand filmen en 1 hand uitpakken... stukje lastiger dan ik dacht, maar dat mocht de pret niet drukken...

Hier is het filmpje, kijk mee en geniet....

(Het is een beetje een lang filmpje geworden, maar dat maakt niet uit toch...
Ooohh en let ajb niet op alle troepies in huis...)



Helaas kan ik de goodies die ik heb gemaakt nog niet laten zien, want nog niets iedereen heeft zijn doosje binnen..

Nou  meiden, ik ga nog even snel aan de slag, moet nog zooo veel doen en afmaken...maar ik wil eerst alle meiden bedanken, die mee hebben gedaan aan de goodies op je deurmat, en vooral Claudia, die deze leuke ronde heeft georganiseerd, Girl, Ik had het je al gemaild, maar nogmaals, dank je wel lieve Claudia, voor deze geweldige ronde!

Voor nu, fijne avond allemaal en tot Maandag!!!

Liefs,
Kimmie

11 opmerkingen:

  1. Oh wat een feest om je verslag te lezen. Ik kan het filmpje niet zien opium iPhone dus ren straks naar boven naar mijn Mac ;)
    Veel plezier ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Kimmie dat is nou nog eens genieten!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik zie het levendig voor me daar in dat halletje bij jou :) Leuk hoor zo'n doosje vol goodies! Het filmpje kan ik helaas niet afspelen, maar ik heb al een beeld van je :) Geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk!!! Ben blij dat je mijn pakje mocht ontvangen,
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Kimmie: wat een leuk filmpje-helemaal gekeken! En ik ben stront jaloers op al je gave ontvangen spulletjes. IK was te laat met opgeven maar de volgende keer doe ik graag mee. Fijne zon en vaderdag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG wat een leuk filmpje !
    Ik heb me zojuist met 2 dochters opgesteld voor mijn Imac en oh oh oh ik vond je filmpje zelfs spannend ! hi hi en dat terwijl ik de de doosjes heb samengesteld !
    Wat geweldig ! ik ben er helemaal blij van geworden! Ik zou alleen al voor jouw enthousiasme een 2e ronde starten :-)
    Ha ha ...mijn dochters hadden ook lol voor 10 !
    Zo leuk!
    Hartstikke bedankt en dikke knuffel van ons
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooooo! Wat heb je er een super leuk filmpje van gemaakt!!!! Inderdaad helemaal spannend. Leuk om ook een beetje binnen te gluren bij je thuis. Zelfs je stopwoordjes zijn grappig (jeej en gruwelijk :) En wat leuk dat iemand zoooo ontzettend enthousiast is. Ik ben blij dat je blij bent met je goodies! En weet je wat ik kreeg ook jouw goodie!!! En ook super leuk! jeej en gruwelijk goed zeg. Ik snap nog steeds niet hoe je dat zo mooi kunt maken hoor! Zo word in de spiegel kijken helemaal een leuk ;) Dank je wel hiervoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeej, ik ben volger nummer 100! (heb ik nu gewonnen?) Ik kom snel uitgebreid bij je lezen. Ik ben nu een bericht aan het schrijven over de Goodies. Zo blij met je spiegeltje! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk filmpje! En dankjewel voor je lieve cadeautje! Ik zag dat je mijn cadeautje niet had, jammer! Maar die jij hebt gekregen zijn natuurlijk net zo leuk!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf zeg, wat ben je lekker verwend. Ik ben ook benieuwd wat jij gemaakt hebt. Ik zag maar een smal randje van het filmpje in het midden .. of is dat normaal?

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen