maandag 3 juni 2013

Week 2, Van mijn 8 Weekse Give away!!!



Jaa meiden, hier is week 2... Deze keer is het materiaal... speciaal voor mijn blog-dinnen die met stofjes werken, zij die de mooiste tassen, knuffels, kleding, nou ja, noem maar op maken...

Ik vind dit zo leuk om te doen... en ik moet eerlijk zeggen het ruimt ook wel lekker op... ik had deze stofjes een tijdje terug gekocht, omdat ik toch ook wel heel graag zou willen naaien... maja, wat wil ik nou niet... er is veel te veel wat ik leuk vind, en wat ik graag zou willen doen... gelukkig kan ik ook veel doen, maar naaien zit er even niet in.... en aangezien ik het zonde vind om ze hier maar te laten liggen, en ik weet dat er genoeg meiden zijn die hier wel wat in zien, heb ik ze bij mijn give away gedaan...

Ik heb 3 verschillende pakketjes samen gesteld... hoop dat jullie ze leuk vinden..

Pakketje A.
Een soort van knutsel pakketje, bestaande uit, 4 stroken van Stenzo, ze zijn gemiddeld 30cm breed en 150 lang.


Pakketje B.
Dit pakketje bestaat uit 2 grotere lappen stof, 1 lap witte stof, een soort van kant ofzo,(er is een klein hoekje uit geknipt, omdat ik iets wilde proberen,(wat overigens niet is gelukt:-( maar het is echt maar een heel klein stukje)
deze stof is 107cm breed en 122cm lang, En dan de Stenzo poedels in love zeg maar is 114cm breed en 150cm lang.


Pakketje C.
Ook dit pakketje bestaat uit 2 grotere lappen stof, 1 lap met paddestoeltjes, van 212 breed en 138cm lang, en de grijze met roze vlindertjes is 172cm breed en 110cm lang.


Stel, je hebt niets met stofjes, (dat kan.. en mag) dan kan je natuurlijk nog altijd mee doen met mijn give away van week 1 (klikkerdeklik)

Laat hieronder even een berichtje achter met graag je naam, en welk pakketje stofjes je graag zou willen winnen...

Hier nog eventjes de regeltjes...

Je bent volger van mijn blog, en je laat even een berichtje achter... Graag met je naam en nummer 1, de volgende dan graag met je naam en nummer 2, etc...

Je mag aan alle 8 de give away's mee doen, dus als je nummer 1 en nummer 6 leuk vind dan mag dat gewoon...

Of wie weet wil je wel aan alle 8 de weken mee doen, nou dan doe je dat toch gewoon... wie niet waagt wie niet wint toch...

En als je het leuk vind om een linkje op je eigen blog te plaatsen, Super leuk! dat zou ik erg lief vinden!

Alle uitslagen worden bekend gemaakt op 26 Juli, want dan bestaat mijn blog 2 jaar!!!!

Ok meiden, dit is week 2, volgende week heb ik weer iets zelf gemaakt voor jullie... dan zijn mijn blog-dinnen aan de beurt die ook weer iets kunnen, wat ik niet kan;-)

Voor nu. fijne dag vandaag en tot volgende week!!!

Liefs,
Kimmie

22 opmerkingen:

  1. Hoi Kimmie,
    Ik doe graag mee voor pakket A. Ik ontdekte deze week dat ik eigenlijk bijna geen roze stofjes in huis heb... en als zoonlief dan wil dat ik een kadootje maak voor de verjaardag van een vriendinnetje....
    Ik denk dat ik nu Maren (hoemmelke.blogspot.com)-1 moet schrijven of moet het 2 zijn omdat het de 2de give-away is?????

    PS mijn goodies gingen ondertussen al op de post richting pipowagen aan zee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey girl! leuk dat je weer mee doet! enne jij bent nr 1, mijn goodies hoop ik vanavond klaar te hebben, helaas ging er iets mis met de eerste partij:-(

      Verwijderen
    2. oh das niet tof! Hoop dat het deze keer wel gelukt is!!!

      Verwijderen
  2. Oh, leuk!!! alle pakketjes zijn mooi. Boffen wij even, dat je aan het opruimen bent...
    Nou, ik maak graag kans voor pakketje C.

    P.S.: ik zal eens reclame voor je give-aways gaan maken in de zijlijn van mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk dit! Vooral pakketje A met roodkapje. Maar ik ben heel onhandig met stofjes en naaien, dus dan gun ik liever anderen een kansje! Maar erg leuk hoor! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een mooie stofjes! Ik doe zeker graag mee met de give away! maareuh tussen die stofjes kiezen dat is moeilij! ze zijn allemaal mooi! Ik maak vaak wat kleinere projecten dus dan past pakketje A denk ik het beste bij mij:) Maar ik zou eigenlijk met alle pakketjes blij zijn!

    Denise www.denisetaart-enzo.blogspot.com Nummer 3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk al die stofjes. Ik doe ook graag mee voor pakket A.

    Ellen www.ellencreatief.blogspot.nl Nummer 4

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Kimmie,

    Wat een leuke stofjes allemaal....
    Ik ga voor pakketje C. Lijkt me helemaal leuk om te winnen.
    Nana www.goudhaartje.blogspot.nl Nummer 5

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey hey
    Ik doe graag mee voor pakketje A :-)
    Enne niet de " goodies op je deurmat inzendingen" vergeten he;-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja! Hiervoor wil ik ook wel een gokje wagen hoor! Volgens mij is Pipowagen aan Zee vergeten zichzelf nr 6 te noemen!

    Jannydus nr 7
    voor pakketje a, zoooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Kimmie leuk je bij mijn give away te zien....ik doe graag mee hoor ik ga je volgen en ik doe graag mee voor pakketje A
    gr nr 8 Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Kimmie,

    Snailmail is geen plicht he. Jaag jezelf niet over de kop, het komt vanzelf als je ff een momentje rust hebt!

    Liefs, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh wat leuk die stofjes,maar aangezien ik niet zo handig ben met de naaimachine,e.d laat ik deze kans voorbij gaan;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via via kom ik hier terecht, wat een toffe blog!
    En wat een leuke give-away!
    Ik doe graag mee voor pakketje A.
    100% Elke - nummer 9

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nattie, pakketje C, nummer 10

    vooral de paddestoeltjesstof is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwie, wat een leuke pakketjes. Ik doe graag mee.

    Kreatita, nummer 11, pakketje C

    BeantwoordenVerwijderen
  15. net je blog ontdekt, ik word onmiddellijk volger en plaats ook een link bij mij... (madebyelke.blogspot.com)
    Ik doe heel graag mee voor pakketje A

    Elke, nummer 12, pakketje A

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woaw+!

    I like No.C.

    please enter my name...

    lapappilon@gmail.com

    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke give-away. Net je blog ontdekt en onmiddellijk volger geworden. Snel eens verder lezen wat jou zoal bezig houdt...
    Moeilijke keuze, pakketje A of C... Toch maar eens niet voor het helemaal roze gaan. Pakketje C dus.
    Ivy, nummer 14.
    http://www.neven-jansen.be/mama/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nr 15, als het goed is...
    Alweer een superleuke give away! Ik ben echt helemaal verliefd op de roze stofjes! Maar ik vind de poedels in love ook errug leuk... en de paddo's ook... Nee, ik ga toch voor pakketje A!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hallo,
    blijkbaar had ik deze give away gemist. Weet niet of ik er nu nog kan aan mee doen... we zien wel. Pakketje C vind ik reuze. Kan ik lekker een cadeautje maken voor mijn hoogzwangere collega :-).
    grtjs, Beja

    BeantwoordenVerwijderen