donderdag 6 juni 2013

Sneek Peek!!!!



Heey meiden,

Hier even een kort berichtje, Speciaal voor de meiden die mee doen met de goodie envelop van pipowagen aan zee, ik heb de vlop vandaag verstuurd, dus ik hoop maar dat ze hem morgen ontvangt...

Ik heb de vlop lekker saai gelaten, want ik hoorde hier en daar dat de post sommige stukken weer achter over drukt... sja, met al die meiden die aan de snail mail en swap zijn, kan ik me voor stellen dat het soms wel heel erg moeilijk is om je als postbode in te houden... niet dat ze het recht hebben hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik zeg ook eerlijk, elke keer als ik zo'n geweldige leuke vlop op mijn deurmatje zie liggen, denk ik ook maar aan 1 ding, en das hem zo snel mogelijk open maken!!!! om te kijken wat voor moois er dit keer weer in zit...

Maar goed, hier is mijn Sneek....


Het moesten allemaal de zelfde dingen zijn... en dat zijn het ook, alleen allemaal een ander kleurtje en een ander patroontje...

Dit is helaas niet helemaal wat ik in planning had, ik had eerst andere, maar helaas, heeft mijn jongste dochter, toen ik mijn goodies aan het afbakken was, met mijn oventje een beetje gespeeld... en dus waren ze een beetje bruin, of nou ja, zeg maar gewoon verbrand.... dus kon ik weer op nieuw beginnen... alleen had ik niet meer van die dingen die ik er graag voor wilde gebruiken... maar gelukkig had ik nog andere liggen, niet die ik graag wilde gebruiken voor de meiden, maar helaas kon het even niet anders... en ik wilde die vlop ook op tijd de deur uit hebben, wat me bijna niet was gelukt, want toen ik vanmorgen wakker werd en ik mijn zoontje uit bed haalde om naar school te gaan, zag ik dit...



Ik schrok me eigen rot... dacht wat heeft hij nou... Hij vertelde dat een jongetje op school gisteren met zijn vuist op zijn wang had geslagen omdat hij niet met hem wilde spelen...Nou jah, kinderen van 4 en 5 jaar die dit met elkaar doen???? pfffff, waar gaat de wereld naar toe....

Maar goed, ik de huisarts bellen en gelukkig konden we komen.. die vertrouwde het niet en heeft ons meteen met spoed naar de kinderkliniek gestuurd, na wat onderzoeken en 4 uur later, was de uitslag dat hij een huid infectie,ontsteking, virus heeft???? sja, zo zei ze het ook echt, zijn hele oog zit bijna dicht, nou heeft hij al een beetje spleet oogjes, hihihi, maar nu is het helemaal spleet... hij heeft 4 flessen antibiotica gekregen en die moeten over 10 dagen op zijn.. Nou is Ryan niet zo een slikkertje, maar nou moest hij wel, want anders namen ze hem op, en kreeg hij het binnen via een infuus, nou toen was de keuze snel gemaakt...

Morgen weer terug voor controle, ze zijn bang dat de ontsteking, infectie, virus, achter zijn oog komt, en dan zou het zo kunnen zijn dat die zwelling zijn oogbol er uit drukt... nou lekker dan... dus ik moest hem de hele tijd vragen of hij nog wel goed ziet, en hij moest dan met zijn ogen mijn vinger volgens... tot nu toe gaat het redelijk... hoop dat de zwelling morgen wel al is afgenomen...

Dus morgen weer vliegen en rennen, want morgen krijgt mijn vader ook de uit slag van zijn scan... en de kogel is door de kerk, hij heeft besloten om geen chemo meer te nemen, hij wil gewoon nog van het leven genieten zo veel hij kan, en wel op een zo goed mogelijk gezonde manier... en ik zeg heel eerlijk, ik geef hem gelijk... als je nog maar zo kort te leven heb, en je kan kiezen voor chemo, zodat je nog een half jaartje er bij heb, maar dan wel dood ziek zijn van de chemo, om daarna weer ziek te worden van de kanker zelf, sja wat stel het leven dan nog voor, dus hij gaat nu lekker door met wat hij doet, en ziet het wel verder, soms denk ik wel eens dat ik er meer mee bezig ben dan hij, hij roept altijd dat het goed gaat, en als hij dan ergens last van heeft, zoals vorige keer van zijn been, dan roept hij dat het niets is, en dat het wel weer weg gaat, terwijl ik dan meteen denk aan de uitzaaiingen... hij doet aan struisvogel politiek, en ik denk dat hij door deze houding, het nog best wel een tijd kan rekken... ik hoop het maar....

Nou lieve meiden... Ik ga even verder met mijn snail mail voor Claudia, ik was net klaar met schrijven, toen ik opeens aan de goodies dacht, en besloot even snel een berichtje achter te laten met een sneek... maja, ik en snel... hahahhaa....

Oohh, en niet vergeten meiden, jullie kunnen nog steeds mee doen met mijn give away!!!! even naar beneden scrollen en daar staat ze...

Maandag heb ik weer een nieuwe voor jullie, ik hoop dat die ook goed bij jullie in de smaak valt!

Voor nu, fijne avond en tot Maandag!

Heel veel liefs,
kimmie

12 opmerkingen:

  1. ocharme je zoontje! Ziet er echt niet leuk uit!
    en dat van je vader is ook niet van de poes, maar hij heeft (in mijn ogen) ook gelijk dat hij gewoon nog wil genieten van de tijd die hij nog heeft.
    Groetjes
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okay, ik was nog niet klaar met tikken maar het bericht werd al geplaatst:) tjoh wat een verhaal ! Ik moest wel grinniken hoor ! Je aanhef begint met "hier even een kort berichtje" en dan volgt er toch een verhaal....ha ha
    Wat vervelend z'on dikke wang ! Het komt vast goed maar het ziet er altijd meteen zo dramatisch uit! Ik heb je mailtje ontvangen en wat een prachtgoodies! De foto gebruik ik tzt meteen voor de collage van inzendingen:) nou fijn weekend enne ....doe het een beetje rustig aan ...je hebt veel aan je hoofd lees ik;) groetjes claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och die arme Ryan, wat een dikke wang zeg! En dan ook nog een ontsteking, zo zielig! Hopelijk heeft hij niet al teveel last!
    Ik geef je vader ook groot gelijk hoor. Fijn dat jullie achter zijn keuze staan en ook goed dat hij zelf toch nog kan genieten van alles zo te horen. Geniet van elkaar!! Denk je ook af en toe aan jezelf? Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och dat erme manneke, wat een joekel van een wang heeft die. Je zou bijna denken aan de bof maar die zit meestal meer naar achteren dacht ik de bult dan he. Zover ik me nog weet te herinneren van mezelf. Maar ik geef je papa ook groot gelijk met die chemo. Geniet van elke dag die je samen hebt. Beterschap voor je kleine man. En knuffels en liefs voor jou en de familie. ♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh toch, zo'n zielig zicht, heeft hij nu. Hopelijk gaat alles vlug weg en is hij ervan verlost! Claudia kreeg vandaag mijn goodie bags in de brievenbus, wie weet vinden we wel van mekaar een pakketje in de bus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk dat je ook meedoet met de goodie envelop! spannend hoor. En jeemig ik kan me voorstellen dat je ontzettend schrikt van zo'n dikke wang ineens..... Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och wat een zielig manneke. Ik hoop dat het snel beter gaat met hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waw Kimmie-wat een verhaal en foto's van je zoon: dit slaat alles. Niet spelen: hup een knal. Hopelijk wordt dit wel goed opgepikt op school en is zoonlief snel weer de oude. En het verhaal en het gestel van je vadertje gaat je ook niet in de koude kleren zitten maar hij heeft gelijk wat de kwaliteit van leven betreft. En het mooiste is dat Jason gewoon op onderzoek uitgaat en zo groen als gras de wereld gaat onderdekken-laat hem zo lang mogelijk zo groen als gras blijven. De wereld is al ROT genoeg. Nog een fijne week-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och gut die arme Ryan,ik hoop dat hij het inmiddels een heel eind achter de rug heeft en je keuze van je vader kan ik me wel voorstellen....wat is het toch een 'klote'ziekte,bah...we hebben er inmiddles allemaal wel mee te maken gehad of nog in ons leven in je familie/vrienden of kennissenkring,helaas diegene waar het nog de ver van mijn bed show is lijken ook steeds schaarser te worden :-(...sterkte meissie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou ja zeg die arme ryan.....daar krijg je toch ff opvliegende gevoelens van zeg :-(
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen