maandag 17 juni 2013

Week 4, Van mijn 8 weekse Give Away!!!




En dan zijn we al weer op de helft... wat gaat het snel he... voor mij gaat de tijd al zo snel, en nu ik dit zo aan het typen ben, merk ik dat het nog sneller gaat, het is al weer een maand geleden... pfffff.. zoo veel wat ik wil, in zooo weinig tijd....

Al ik ooit ergens tijd kan kopen... dan ben ik meteen vaste klant...

Maar goed... hier is mijn 4de week, en dit keer heb ik iets voor jullie waar ik zelf gek op ben...

het is deze keer een pakketje met zelf gemaakte canes, die ik voor jullie heb gemaakt.

Wat zijn canes??? een cane is een rol gemaakt van klei, je kunt verschillende soorten klei gebruiken, ik gebruik voornamelijk Fimo(Classic, soft, effect, en pastel) Sculpey III en Premo, deze merken kun je ook goed door elkaar mengen, ze hebben de zelfde baktijd en temperatuur, dus gaan die goed samen.. ik heb hier ook Kato klei liggen, dit is een erg stevige klei, en de hardste van alle polymeer klei, deze klei kan je alleen mengen met kato zelf, omdat de bak tijden anders zijn en de temperatuur hoger liggen dan van de andere merken klei... Maar het is een mooie en zeer sterke klei...

Maar goed, waar was ik, ohja, ik heb dus voor jullie een paar canes gemaakt, en ik was aan het vertellen wat nou precies een cane is, dat is dus een rol gemaakt van klei, (Oeh ik krijg op eens een deja vu;-) met daar in allemaal figuurtjes, van vlinders, tot fruit, bloemen, gezichten, dieren, Je kan het zo gek niet verzinnen en het kan...

Ik zelf ben erg gek op de Kaleidoscope canes, alleen moet ik toegeven,Ik ben er gewoon (nog) niet zo goed in.. maar ik vind ze prachtig, en ze zijn leuk om te maken, (behalve als ze mislukken, dan heb je gewoon een paar pakjes klei weg gegooit:-(

Maar dan nu mijn 4de Give Away voor jullie, 4 zelf gemaakt canes... ze zijn allemaal ongeveer 5cm lang, en de dikte verschilt 1,5 cm tot 2,5 cm...
De roze bloem is met een transparante achter grond..


Wat kan je hier allemaal mee??? heeeel veeel... je snijd er hele dunne plakjes van af, en die plakjes kan je overal op plakken, zo bekleed ik er bijv. mijn haaknaalden mee, maar je kan er ook bedels van maken, knoopjes, of wie weet vind je het leuk om er een thee lichtje mee op te pimpen, kaften van boekjes pimpen, boekenleggers maken, noem maar op... ik heb hier wat meer inspiratie foto's...


Zoals jullie zien kan je er van alles mee doen...

En wat ga ik nou doen, ik geef dus 4 canes weg, maar... speciaal alleen voor de dames onder ons die nog niet bekend zijn met polymeer klei, en dus ook verder niets in huis hebben, maak ik er een pakketje van, je krijgt dan;
* 4 canes
* Cane mesje
* 4 halve blokken klei,(de kleuren mag je zelf uit kiezen)
En natuurlijk zal ik er een uitgebreide werk wijze bij doen.

Maar nogmaals, de extra klei, en het mesje is alleen voor de meiden die er nog nooit mee hebben gewerkt, dus de meiden die zelf al klei in huis hebben, die winnen dan alleen de canes...

Dus, meiden, nog nooit met klei gespeeld, maar altijd willen doen???? dit is nu je kans!

het is super leuk, ja het ziet er wel moeilijk uit, dat klopt, vooral als je zo'n pietje precies bent als ik, maar... al doende leert men.. toch? en zo kan je eens kijken of het wat voor je is... is het niets.. dat kan en mag, dan ben je wel een ervaring rijker, en das leuk toch?!

Ik hoop dat jullie deze give away leuk vinden, en er open voor staan om het eens te proberen! vind je dit helemaal niets.. kijk dan nog even bij mijn andere give away's, wie weet zit daar iets voor je bij...

Hmm...normaal zet ik hier de regels neer, maar die weten jullie nou wel toch?!

Weet je die niet? scrol dan maar even naar benden...

Ohja, en voor iedereen die  mijn filmpje over de Goodies op je deurmat niet kon openen, hier de directe link; http://www.youtube.com/watch?v=-LiPFSgHT1o

Lieve meiden, alvast een hele fijne dag vandaag!!!

Liefs,
kimmie

26 opmerkingen:

  1. Hei Kimmie,

    Waar blijf je die super give-aways toch halen???
    Ja ik doe weer mee! Fimo klei en er mee werken staat al lang op mijn to do lijstje... maar tot nu toe is het er gewoon nog niet van gekomen. Met de vakantie van de kinderen voor de deur... misschien eindelijk eens tijd om er iets mee te doen! Ik heb wel al 2 boekjes over polymeerklei liggen, maar dat lijkt mij allemaal niet zo gemakkelijk !
    Als je die `tijd` in de aanbieding gevonden heb, laat me dan zeker weten waar hee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjeetje alweer zo'n leuke give away en wederom doe ik graag mee want je hebt me heel nieuwschierig gemaakt naar werken met deze klei ik ken het niet nog nooit van gehoord maar als ik zie wat er voor mogelijkheden zijn dan wil ik dat wel eens uit proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog zo'n mooie giveaway ! wat prachtige dingen men hiermee kan maken , wil ik wel eens uit proberen ...

    Groetjes
    diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke give away weer! Ik vindt vooral jou idee om iedereen die nog niet bekend is met polymer klei wat extra's te geven om hun ook te enthousiasmeren! Daarom heb ik besloten niet mee te doen met de candy hoe leuk ik het ook vindt. Ik Vind het een goed idee om mensen die er nog niet bekend mee zijn te enthousiasmeren. En zo geef ik die mensen meer kans. Dus dames doe vooral mee, maar pas op het is verslavend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lieverd! Wat heb ik moeten lachen gisteren toen ik je filmpje alsnog bij Claudia zag langskomen! Dat je stiekem met je post wegsluipt om grijpgrage handjes te vermijden (herkenbaar!)
    Mooie give-away weer, maar ik doe al mee voor de prachtige vorkjes! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kimmie, Mag ik gelijk mee doen? Wat een super Give Away! Ik heb in een grijs verleden met fimo van die sneeuwbollen gemaakt. Dat was toen ik nog op school zat. En laatst heb ik die goedkope blokjes fimo gekocht van de action om sieraden te maken met mijn dochter, maar die canes ken ik niet. Ziet er wel super gaaf uit! Heb je die spiegeltjes ook zo gemaakt? Ik dacht al dat het fimo was. Ik wil in ieder geval graag een kansje wagen. Liefs MiM
    Nummer 4, ik moet tellen denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, Kimmie, wat ontzettend mooi!! Ik show nog steeds graag mijn super mooie haaknaald. En dan zou ik ze nu zelf kunnen leren maken? Ik doe mee!
    Nog nooit iets met klei gemaakt, dus echt een dummie op dat gebied.
    Ik ben dan nummer 5.
    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee:) ik heb lichtgewicht klei (papierklei) waar ik soms mee werk maar heb met verbazing naar je ketting en spiegeltje gekeken...
    Hoe kan dat nou?
    Dochter heeft met neus op spiegel gezeten ... Maar we weten het niet!
    Misschien kunnen we het van je leren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, wat een give away!!!
    ik doe heel graag mee. mijn mama werkt ook met fimo-klei, alleen niet zo in detail met die canes als jij. Ze probeert me al heel lang ook aan de fimo te krijgen, tot nu toe zonder resultaat. Misschien wel wanneer ik zo'n prachtig pakket win???
    Dus: Elke Nys, nummer 6

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjee Kimmie hoe krijg je ze toch verzonnen die prachtige give aways van je,nou als ik dan je 1ste give away zie van die geweldig mooie gebaksvorkjes die je hier ook mee hebt bekleed dan zou ik hier ook graag aan mee willen doen,echter ben ik bang dat nu ik ook nog eens het naaldvilten heb geproefd het bij mij alleen maar zou blijven liggen deze prachtige canes en je setje erbij....begrijp me niet verkeerd want het lijkt me ook geweldig leuk,maar ja die tijd he!?!?!Daar zit ik dus ook mee!En die is helaas niet te koop :-(,vandaar dat ik het een ander gun waar het zeker niet zal blijven liggen,want daar is al jou moeite te kostbaar voor,dus sla ik deze over en droom nog even over je vorkjes verder ;-)


    grtzzz
    Angeline


    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nummer 7 :-)
    Aha Zo doe je dat, wat leuk! ik zag je haaknaalden net voorbij komen, en had geen idee wat er omheen zat. Super gave creaties kun je er mee maken zie ik.
    ik ken het niet, maar wil er graag kennis mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag meeee!!! Ik ben wel bekend met Fimo. Dus ik doe alleen mee voor de canes als dat mag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dan is Claudia dus nummer 8 ;-)

    En ik wil ook hier heel graag aan meedoen! Ik heb wel een paar pakjes klei in huis, maar er nog niks meer gedaan.. dus......

    Janny nr 9 dus

    Wat verzin je trouwens een leuke give-aways! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. natuurlijk wil ik ook dit eens proberen. Ga volgend jaar op pensioen en zal een zee van tijd hebben (ook al spreken ze me allemaal tegen)De canes die jij gemaakt hebt zien er knap uit, en ik zou ze zo al kunnen gebruiken om knoopjes te maken en rond mijn saaie haaknaalden lijkt me ook tof. Als ik ze dan ook nog zelf kan maken... :-)
    Dus, Beja nummer 10
    grtjs, Beja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had vandaag een spiegeltje in de goodie bag doos gemaakt met eentje van de 4 canes!!!
    Hartelijk dank!! Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjee wat gaaf zeg. Ik heb van jou zulke mooie dingen gekregen van klei en ik zou het heel graag zelf eens proberen. Zo leuk om allerlei knoopjes en dingen mee te maken die ik met mijn hobby's kan gebruiken. Ik waag graag een gokje.

    Liefs, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik werk af en toe met fimo, maar caes maken ... neen, da's nog een stapje te ver. Maar ik doe wel mee om ze te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 13 dan zeker, geluksnummer hoop ik, nog nooit mee gewerkt! Zou mijn oudste ook wel leuk vinden om te doen! (linkje gezet!)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb nog nooit met dit soort klei gewerkt, maar de kinderen gaan het misschien wel leuk vinden (hebben op vakantie bij moeke al bloemetjes gemaakt met fimo, en ze vonden dat fantastisch). Dus ik doe graag mee...
    Ivy, nummer 14

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat prachtig! Maar je spreekt nog in raadsels voor mij hoe je dat nou maakt.... tot net heb ik nog nooit gehoord van cana's (oke, wel van de Cana bloemen in de tuin) en polymeer klei) Heel spannend lijkt het me.... alhoewel ik al van een verslaving lees als je er eenmaal aan begint. Toch wil ik graag mee doen, lijkt me "fijner kleien dan de klei van de kindjes".
    Marieke nummer 15

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat maak jij toch mooie dingen met die "canes". Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit iets over gehoord had en al helemaal niet wist dat je daar z'n mooie dingen van kan maken. Moet je daar erg handig voor zijn ?
    Ik heb alleen klei-ervaring met de doodgewone speelklei van de kinderen, en heb nog nooit met fimo gewerkt, dus ik hoop dat zo'n canes en klei niet te moeilijk zal zijn, moest ik het geluk hebben te winnen...
    'n vrolijke groet,
    senksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk! Ik doe graag mee voor alleen de Cannes. Ik heb zelf Figo maar mijn Canes mislukken altijd!

    BeantwoordenVerwijderen