maandag 3 juni 2013

Week 1 van mijn 8 weekse give away!!!



Jaaaaaa meiden,

Hier issie dan!!! De eerste week, van mijn 8 weken durende give away!!!

Ik begin met een zelf gemaakt, (of nou ja, zelf gemaakt, bekleed is een beter woord) setje van 4 gebaks vorkjes...

Ik heb eerst een cane gemaakt, van Fimo en Sculpey, van de cane plakjes gesneden en die op de vorkjes geplakt...

Ik hoop dat jullie de vorkjes leuk vinden!


Even een close upje van het patroontje,


Wat kan je doen om dit setje te winnen?!

Hier nog even mijn simpele regeltjes...

Je bent volger van mijn blog, en je laat even een berichtje achter... Graag met je naam en nummer 1, de volgende dan graag met je naam en nummer 2, etc...

Je mag aan alle 8 de give away's mee doen, dus als je nummer 1 en nummer 6 leuk vind dan mag dat gewoon...

Of wie weet wil je wel aan alle 8 de weken mee doen, nou dan doe je dat toch gewoon... wie niet waagt wie niet wint toch...

En als je het leuk vind om een linkje op je eigen blog te plaatsen, Super lief! dat zou ik erg leuk vinden!

Alle uitslagen worden bekend gemaakt op 26 Juli, want dan bestaat mijn blog 2 jaar!!!!

Meiden, succes!!! En tot de volgende week!!!

Liefs,
Kimmie

26 opmerkingen:

  1. super mooie vorkjes!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)- nummer 1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie vorkjes!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)- nummer 1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give away Kimmie! Ik doe graag mee,
    Janny nummer 1 (of 2 omdat ik de tweede in de rij ben? )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou dan doe ik nummer 3! Wat super knap hoe je dat hebt gemaakt Na je korte uitleg snap ik het nog steeds niet hoor!) Ik zal ook een linkje plaatsen op mn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuk setje zeg! Knap gemaakt, had ook niet anders van je verwacht!! Carolien - nummer 1 (gaat toch om de eerste give-away, dus nummer 1, of ben ik nou gek, haha!!) Ik zal straks ff reclame maken (ben nu op kantoor, hi)
    Enne.. Jason ontbreekt nog in het portretje in je header!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Monique - nummer 6

    Hoi Kimmie, uiteraard doe ik mee, het is een hele eer om iets wat door jou is gemaakt in mijn huisje te hebben, Trots om op te zijn!!
    Ik ga er even vanuit dat Lien dan nr 5 is...en dan ben ik nr 6.
    Ben nu al benieuwd naar de 2e give a way!

    Heel veel liefs..monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik val met mijn neus in de boter, kom hier via goodie bag actie, en maak graag een kans op die mooie vorkjes- nummer 1

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een idee zeg een 8 weekse give away! dat is lief! En die vorkjes vind ik ook helemaal geweldig!

    Ik ga meteen je banner op mijn blog plaatsen!

    Denise nummer 8 denk ik??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Kimmie,

    Wat ben jij handig daarmee zeg!Zo netjes en mooi,lijkt helemaal niet zo gauw op handwerk zo netjes gedaan!Nou ik doe graag mee,want ik vind ze erg mooi....ik ben dan nummertje 9

    groetjes
    Angeline

    ga gelijk even een linkje plaatsen op mijn blog!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha sjattie,

    Wat haal je jezelf weer op de hals. Hihi, je blijft wel lekker bezig zo toch. Bij ons gaat het zijn gangetje lief dat je het vraagt. Hoe gaat het bij jou. Vast druk zat met alles en iedereen.
    Nou leuk dat je weer een gulle give away doet.
    Dikke kus voor het kleine grut. En voor jou ook. Heeft je dochter de armband al ingepikt hihi.
    Liefs en knuffel van mij ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaaw, bijna 2 jaar al... Leuk dus ;-)
    Ik vind het detail heel mooi! Ik doe dus graag mee voor die vorkjes ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. NO 12
    owww meis wat een bijzondere mooi give away en ik weet hoe mooi jij dit kan ♥
    en ja ik wil heel graag met je meedoen en zal even een link op mijn blog zetten

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, Jenneke had de tam tam aanstaan, zo kom ik hier en ga je volgen, vind het leuk als je ook bij mij komt kijken
    Ik ga een linkje plaatsen, en bijna twee jaar bloggen toppie hoor!
    dit is dus de kans voor nummer 11111, een!!!!!
    Dank je wel voor deze kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maaike = nummer 14

    Wat een uniek idee om 8 weken lang een Give Away te doen! Ben benieuwd wat je nog meer aan te bieden hebt ;)
    Zal je Blog op mijn Blog plaatsen: hobbywerkjes.blogspot.bl

    Hobby Groet,
    Maaike
    knuffelactie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie vorkjes... wie wil dat niet!! Kende je blog nog niet, maar heb even rond geneusd en ben nieuwsgierig wat er nog volgen zal!!!
    groetjes,
    Beja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi hoi ik ben lang niet op blogspot geweest en val met mijn neus in de boter haha ik doe graag mee maar moet ik nou nummer 1 invullen of nummer 16? ik snap er geen biet van

    liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat heb je die mooi gemaakt! IK wil mete nr 17 graag mee doen.

    Groetjes Renske
    http://renskecreatief.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hello hello kimmiee!!
    hoe gaat het met je? leuk weer wat te lezen op je blog, al is het helaas geen lang verhaal dit keer!
    jeej nummer 18, daar wachtte ik al op! het is mijn geluks getal! ik ben nu nog maar heel even 18 jaar, en bijna 19 ! miss nog net even geluk in de laatste weken 18 zijn! hi hi!

    tot mails!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supergave vorkjes zeg. Im ben via via hier terrecht gekomen. Ik heb eens even rond geneusd op je blog. Kei gezellig allemaal dus ben ik volger geworden. Ik doe graag mee aan je give zwy. Ik zet zo ook effe een linkje op mijn blog. Nummer 19 ben ik in de rij. groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi kimmie wat een mooie vorkjes heb je gemaakt.
    ik ben nummer 19 in de rij.
    heb geen eigen blog maar zal wel even op twitter een linkje maken en op fb

    groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw! echt heeeeel erg mooi...

    Elke nummer 20!

    madebyelke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hello!
    amazing!
    No.21.

    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wowwww je zult maar zoals ik de gelukkige winnaar zijn van deze gave vorkjes ♥♥♥

    inmens blij enne dank je wel ♥♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen