donderdag 25 juli 2013

Jaaaaaa!!!! daar is hij eindelijk. de uitslag van mijn 8 weekse Give Away!!!!!

Nou nou nou, het was even een gedoe, want mijn oudste dochter had toch zo'n leuk idee... vond zij vooral zelf... hahaha..

Maar goed, ik vond het ook wel leuker dan Random Org dus hebben we het gedaan zoals zij wilde...

Het is een filmpje geworden.... hij duurt een kleine 11 minuten, dus ga er maar even voor zitten...

Ik klink misschien een beetje gehaast, en dat kan ook wel kloppen, ik wilde hem natuurlijk zo snel mogelijk doen, zodat jullie niet 3 uur lang achter de pc hoefde te zitten..

Maar met kleine kids loopt het vaak toch weer net even anders dan dat je zelf had gehoopt, en nu natuurlijk ook, de 1 kreeg opeens de dringende behoefte om naar het toilet te gaan, en de andere wilde toch eigenlijk wel heel graag Spongebob kijken...

Maar... het is gelukt!!!

Dus meiden, veel plezier met het kijken van het filmpje!!!


Ik zal er ook even de link bij zetten, want vorige keer kon niet iedereen het filmpje zien,
http://www.youtube.com/watch?v=ZFa7zivCIVo

Enne, behoor jij  tot 1 van de gelukkige winnaars??!!! Mail me dan snel je adres!!!

MissSerpentia AT hotmail DOT com

Heel veel liefs,
Kimmie en en de rest van de gang!!!

20 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk filmpje om te kijken. Leuk idee van je dochter. Zo gezellig! En dan ben ik ook nog in de prijzen gevallen , helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig boel! Iedereen deed leuk mee! En ik heb iets gewonnen!!! (nagelvijltje). Ik ben zo happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik ga je mailen Kimmie!
    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk idee zo. Al lijkt het me ook wel een gedoe hoor :0)
    En ik mag je mailen JIPPIE!!! Kei leuk :0)
    Bedankt Kimmie!
    (en de rest van het gezin natuurlijk ook ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kimmie wat heb je er een werk aan gehad zeg!! Zo leuk om het filmje te bekijken! Helaas voor mij geen prijs maar alle andere dames: Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaahh wat heb jij een super lief gezinnetje! En alle dames gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk filmpje!
    En heel leuk dat ik in de prijzen gevallen ben! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha wat leuk! Wat leuk om jou eens te zien en die kleine Jason, liefff!!! En zo grappig dat iedereen in het gezin meedoet, zelfs je man! Je hebt er echt veel moeite aan besteed, zowel aan alle mooie cadeautjes als de trekking. Complimenten hoor. Heel erg leuk dat we mee konden doen! Super. Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan! En alle winnaressen: gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, als je zoveel uit te delen hebt, heb je ook heel veel hulp nodig om de winnaars te bepalen. En met zo'n mooi gezin zit dat bij wel snor.
    En wauw.... ik hoorde ook mijn naam tussen alle andere winnaars. SUPERGAAF. LeeAnn bedankt voor de trekking ;)

    En Kimmie Bedankt voor al het moois!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief dat iedereen zo geduldig meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha dat hebben jullie allemaal heel mooi gemaakt zo! Origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh ik had zo graag een taartje gegeten met die pracht gebaksvorkjes.....ha,ha...maar je kan nu eenmaal niet alles hebben in het leven.Ik wens alle dames die in de prijzen zijn gevallen heel veel plezier van Kimmie's mooie 'prijzenfestival'en Kimmie jij bedankt voor je leuke give away waar we wekelijks een kansje konden wagen en het filmpje is erg leuk,ik heb er van genoten,al ben ik niet in de prijzen gevallen.

    lieve groetjes en een heel fijn weekend voor jou en je mooie gezinnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk filmpje en best spannend, ook voor jullie, zo te zien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zoals verwacht bleef het spannend tot op het laatste moment... wat een creativiteit samen met je gezin! Proficiat aan al de winnaars en aan jou een dikke mercie want ook ik ben bij de gelukkigen :-)
    grtjs, Beja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai, daar kroop best veel werk in om tot de winnaars te komen ! Tof idee van Demi, maar wel heel tijdrovend.
    Ik hoorde ook mijn naam dus komt er spoedig een mailtje van me aan ;)
    Bedankt voor die vele weken give-aways, met je creatieve, schitterende maaksels. Ik sta met verbazing te kijken hoe jij dat met zo'n groot gezin nog tijd vindt om dat allemaal te maken !
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Kimmie
    Ja sorry ik had natuurlijk wel gezien dat ik zo n mooi spiegeltje had gewonnen :-)
    Ben een beetje en af en toe de weg kwijt hahahahahah
    Stuur je binnen kort even de foto s vd evt stofjes.
    Heb alleen niet die je dochter zo mooi vind :-(
    Tot mails xxx Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kimmie-het ijsje smelt en moet nodig opgestuurd.
    Helaas is je adres ervan door. Stuur aub nogmaals door. Sorry voor het ongemak. Mooie week nog-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ooooooo wat een gezellige boel bij jouw aan tafel helemaal leuk!! En ik heb dit berichtje natuurlijk gemist wegens de vakantie. Excuus hiervoor. Er is gewoon geen beginnen aan om alles bij te lezen :(
    Maar jippie jippie leuk leuk ik zal je snel even mailen!

    BeantwoordenVerwijderen