donderdag 8 augustus 2013

De Give Away vloppen en pakjes zijn op de post! En even een up-date over van alles en nog wat...

Jaaa eindelijk zijn de enveloppen en pakjes weg...

Sorry meiden dat het zo lang duurde, maar ik heb het erg druk met mijn vader, zoals sommige al weten is hij ziek, nog niet echt lichamelijk, maar de ziekte kruipt langzaam verder door zijn lichaam.. en dat begint hij nu te merken...

Hij was deze zomer met Demi (mijn oudste dochter) op vakantie, ik hoorde van haar al dat ze vaak op het toilet rode en bruine spetters zag, ze had het hem gevraagd wat het nou precies was, hij mompelde dan iets en maakte het schoon, maar toen ze het mij vertelde, wist ik precies wat het was, het is bloed..

Hoelang hij al weer bloed plast weet ik niet, maar de laatste keer bij de oncoloog, toen zij er nog naar vroeg, vertelde hij dat er niets aan de hand was, en dat hij zich als een jonge god voelde... sja, das mijn vader, die hoor je niet, ook al heeft hij wel last... dus het zou me niets verbazen als hij toen ook al weer last had, maar hij bang was dat ze hem dan in het ziekenhuis zouden houden, en hij wilde perse deze zomer nog met Demi op vakantie..

Eigenlijk zouden ze vorig jaar gaan, maar toen kreeg hij te horen dat hij kanker had, en ging de vakantie niet door, vandaar dat hij perse nu wel wilde..

Maar goed, hij kwam terug en vertelde dat hij een beetje last van zijn been had, of nou ja hij vertelde, Demi vertelde het mij, en ik vroeg het, en toen zei hij dat hij er een beetje last van had, maar, zei hij, dat gaat vanzelf wel weer over..

Nou dit keer niet dus, hij belde mij op een gegeven moment om te vragen of ik zijn 4!!! honden wilde uitlaten, ik vroeg hem waarom, hij zei dat hij toch wel een beetje last van zijn been had... nou als mijn vader zegt dat hij wel een beetje last ergens van heeft, dan heeft hij echt verschrikkelijke last, want anders hoor je hem niet... en vanaf die dag rij ik weer heen en weer, en ben ik weer bezig met alles in en om zijn huis...

Gelukkig is het vakantie, en hebben we niet echt een tijds limiet, maar als ik dan in de avond of einde middag terug kom, en ik hier thuis dan ook nog eens de boel moet doen, ben ik gewoon moe in de avond...

Vandaar dat het even duurde voor ik de vloppen en pakjes klaar had... maar... vanmiddag zag mijn tuin tafel en zo uit...



En ja, voor de scherpe bloggers, het klopt dat er op 3 vloppen nog geen zegels zitten... ik had me een beetje vergist in de hoeveelheid enveloppen die richting Belgie gingen.. maar no worry's lieve Belgische bloggers, ik heb ze natuurlijk bij het postkantoor laten wegen en laten frankeren..

Ik hoop dat de Nederlandse meiden hun pakjes/vlopjes morgen al binnen hebben, denk dat de Belgische dames even moeten wachten, er zit wel een Priority sticker op, maar ik denk dat ze pas na het weekend aan gaan komen...

Ik heb de vloppen expres lekker kaal en blanco gelaten, niet zoals ik eigenlijk altijd doe, gezellig versierd, waarom? omdat ik de laatste tijd weer veel lees dat vloppen en pakjes weer niet aan komen, het kan zijn omdat het vakantie is, en er veel zomer krachten zijn, wie zal het zeggen, maar beter het zekere voor het onzekere, lekkere saaie enveloppen, die laten ze, hoop ik, wel lopen...

Dusss, meiden, houd jullie brievenbus maar in de gaten! 

Ik zou het erg waarderen als jullie mij even een berichtje geven, zodra jullie vlop binnen is, dan hoef ik me daar niet druk om te maken!

Gisteren avond, hebben wij een onwijs mooie tuin tafel gekocht, (tenminste dat vind ik) hij is 3 meter, en dat hebben wij ook wel nodig met 8 man sterk... met natuurlijk mooie, lekker zittende stoelen erbij...

We hadden alleen een probleem, de bezorger kwam alleen, omdat hij dacht dat er wel iemand thuis zou zijn, en ja daar had hij gelijk in, ik was thuis... Maar neeee mevrouwTJUUUH, dat kan jij niet tillen, dat gaan we dus eventjes niet doen... huh? dacht ik, mevrouwtje??? dat vind ik zowiezo al zo denigrerend klinken.. maar ok, en nu vroeg ik, ja ik heb een hele sterke man nodig riep de bezorger... nou lekker dan, die is er nu even niet, dus ik wil het gewoon doen riep ik... nee nee nee, dat kan echt niet mevrouwtje... pffff, ok, ik mijn buurman geroepen, en gelukkig wilde hij wel helpen, en zo stond mijn lood zware tafel voor in de tuin..

Maar ik kan het dan weer niet laten, ik moet en zal die tafel op zijn plaatst krijgen, en gelukkig heb ik hier 2 super pubers, die zich zelf aan boden om te komen helpen, na dat ik de poten had verwijderd, konden we aan de slag, alleen 1 probleem, hij paste niet door de deur, hij was te lang en te breed, maar wij zijn niet voor 1 gat te vangen, en dus hup via de achterkant, en ja dat is toen gelukt! en kijk eens hoe mooi hij is...

Ik ben er zooo blij meee!!!



Ook wil ik even 2 van mijn gave gewonnen give away's  laten zien, ik heb bij Sil dit super gave schilderijtje gewonnen! 

Ik ben er heel blij mee! Maar mijn kleine meisje LeeAnn was er nog blijer mee.. want het is een aardbei ijsje, en laat dat nou precies haar lievelings smaak zijn, dus met toestemming van Sil, hang hij nu boven LeeAnn haar bedje... Nogmaals bedankt lieve Sil!

En dan had ik ook nog mee gedaan aan de Give away van Tutti haakt enzo zij deed mee aan mijn give away, en zo kwam ik op haar leuke blog, en werd ik winnaar van haar troost prijs... nou meiden, een troost prijs is het echt niet... ze heeft me zo verwend! ik kreeg een dikke envelop, vol met allemaal leuk dingen...

Ze had er van alles in gedaan, dingen waar zij zelf ook van houd, en het leuke is, dat ze op elk zakje een beschrijving had gedaan, over het cadeautje en over haar zelf, zo leuk vind ik dat, zo weet je ook meteen weer een beetje meer over die gene...



Nogmaals hartstikke bedankt yvonne! ben er super blij mee!!!

Nou meiden, dit was het wel weer voor even.. ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds ik terug ben van de vakantie, het me niet echt lukt om iets uit mijn handen te krijgen... de wil is er wel, alleen komt het er niet uit...

We zijn ook weer druk met in en om het huis, en Zondag vieren we LeeAnn en Jason hun verjaardagen, en dan is de vakantie al weer bijna voorbij... 

Ik geniet van de vakantie, het vrij zijn, het even niet moeten, en even geen tijd, dan alleen als het even moet natuurlijk, omdat we ergens naar toe gaan.. maar toch, toch kijk ik ook weer een beetje uit naar het gewone leven, alles weer met regelmaat, want als we nu hier iets niet hebben, dan is het regelmaat... maar ach, dat hoort bij vakantie hebben toch...

Nou lieve meiden, ik ga even een rondje blog land doen, dat is ook al weer veel te lang geleden...

Voor nu, hele fijne avond en tot snel!

Liefs,
Kimmie 

16 opmerkingen:

  1. Wat verdrietig van je vader, gelukkig heeft hij een lieve dochter die hem helpt waar nodig!

    Super mooie tafel! wij hebben dezelfde. heerlijk !
    Graag gedaan van het pakketje , fijn te lezen dat je er blij mee bent. Ik ga nu voor de deur liggen ;-)
    Geniet nog even van je laatste dagen vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieverd, bedankt voor je troostende woorden, lief!! Wat een zorgen om je vader. Ik hoop dat hij iets kan krijgen tegen de pijn in zijn benen. Sterkte!
    Kan me voorstellen dat je de tafel mooi vindt! Lekker genieten met je gezin, nu het zonnetje nog (het begint hier nu net te regenen Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's nog es een tafel om U tegen te zeggen-heel gaaf. En leuk zo'n groot gezin en samen te genieten. Sterkte met je Paps-hoop dat het goed uitpakt-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige tafel !!!

    en druk met je vader och wat een doffe ellende.
    Hoop voor hem en jou dat het snel beter zal gaan.

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey lieverd! Ik heb vandaag al mijn pakketje gekregen. Whiehie nou ja pakketje... ik bedoel pakket.Wat heb je me verwend zeg met zoveel leuks. Ik ben er helemaal blij mee. Alles vind ik leuk. Ik heb toen straks even de eerste bekijk ronde gedaan en ga zometeen de tweede bekijk ronde doen :) Dus super dank voor alles en ik zal er er ook nog zeker een blogje over schrijven.

    Erg vervelend om te horen over je papa..... Ik hoop dat er snel iets bedacht kan worden voor hem. Doe jij ook wel een beetje rustig aan?
    De tafel is in ieder geval erg mooi. Dat je er maar heel veel aan kan zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte met je vader! Hopelijk laat hij zich snel verzorgen!
    Wat een mooie tafel! We hebben een gelijkaardige, en ik was ook alleen thuis (en hoogzwanger) op het moment dat ze geleverd werd. Ik mocht wel helpen om ze op de juiste plaats te zetten! ;-)
    Alvast fijn verjaardagsfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte met je vader!
    En als de vlop is gearriveerd dan laat ik het weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Kimmie
    Heel veel sterkte met je vader jeetje wat een verhaal ik hoop dat het snel beter met hem gaat.
    Ja ik ben erg blij met gekregen give away Super bedankt en dan het hama bead slingertje super leuk!!!!!!!
    Thanxxxx en ik ga echt heel snel foto s opsturen zodat ik het hoesje voor je mooi dochter kan maken maar ga nu eerst nog op vakantie maar zal je mailen zodra ik weer terug ben.
    En je tafel is echt super ik vind hem ook erg mooi :-)
    En alvast succes met de voorbereidingen van je zoon en dochters feestje.

    Lieve groetjes Jacqueline


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Via Yvonne ( tutti haakt ) kwam ik hier terecht. Wat een gezelligheid, dus meteen volger bij je geworden !
    Wat erg van je lieve vader..... gelukkig heeft ie jou als zijn grote steun,. maar wat zwaar zal het zijn. Denk je ook een beetje aan jezelf?
    Liefs xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,
    Fijn dat jouw vader je heeft als steun en toeverlaat. Geniet maar van de mooie momenten samen!
    De tafel vindt ik heel mooi en als elk plaatsje bezet is zal het wel een gezellige boel zijn.
    Vandaag heb ik je pakje ontvangen. Hoe leuk, ben zeker blij met de mooie spulletjes. Ik blijf verbaasd hoe jij met fimo zulke mooie dingen kan maken. Dus van mij een dikke mercie!
    Lieve groetjes, Beja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zou ik graag een give away doen, maar dan is de vraag, wat geef ik weg? :) leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kimmie, het pakketje is aangekomen, dankjewel!
    http://dreamstuff-design.blogspot.nl/2013/08/leuke-post.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey lieve Kimmie,
    Ach gut die arme pa van je, wat een taaie is dat toch.
    Ja meid het valt niet mee allemaal, daarom wel zo leuk om te zien hoe een heerlijke vakantie jullie gehad hebben, fijn hoor!!!
    En een prachtige tafel ook nog, echt mooi, hopelijk komen en nog vele warme dagen en zwoele avonden om aan de tafel te kunnen freubelen en genieten met je gezin.

    Lieve kim er is iets voor je onderweg hoor EIN-DE-LIJK moet je zeggen haha, ik ga al bijna weer op vakantie ...UHM geintje was dat maar waar.

    Tot snel weer en heel veel sterkte met Papa !
    Liefs Roos en speciaal een kus voor Leeann xxx Wat een snoepie is ze toch op dat filmpje, een heerlijke meid hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker hoor nog even vakantie. Nog ff genieten dan. Hier is het alweer voorbij (helaas). Alhoewel, als alles dan weer gewoon zijn gangetje gaat, is dat ook weer wel fijn :)

    En wat een prachtige tafel *kijkt jaloers*

    Heftig nieuws van je vader... Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieverd, niks meer voor ons maken hoor, dan voel ik me bezwaard!! Je hebt je eigen zorgen om je vader!! Het gaat met ons weer hoor, Serah heeft veel afleiding op school en we kunnen het een plekje geven. Hij heeft een mooi leven gehad.
    Denk jij maar aan jezelf lieverd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heftig van je vader. Heel veel sterkte!!

    Thanx voor je pakketje. Ik heb 'm ontvangen toen ik op vakantie was. Dus ik ben een beetje laat met mijn reactie (zie ook je mail). Maar nogmaals heel erg bedankt!!! De paarse vijl is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen