dinsdag 20 augustus 2013

Even een snel berichtje van mij...

Via deze weg wil ik even laten weten dat ik blij ben dat alle meiden hun gewonnen give away binnen hebben!
Heel veel plezier er mee...

Ik heb helaas nu even niet de tijd om alle mailtje te beantwoorden, ik krijg heel veel mail op een dag, en mis hier en daar nog wel eens wat mailtjes... vooral nu ik weer zo druk ben...

Helaas heeft mijn vader, nu ook last van zijn linker been, en daar door kan hij nu helemaal niet meer lopen.. of nouja, helemaal, is niet helemaal waar, maar hij slaapt bijv. nu op de bank, omdat hij niet de trap op kan... maar gelukkig valt het, volgens hem, allemaal reuze mee, en gaat het vanzelf wel weer over... Ja pa, tuurlijk...

Maar goed, ik ren weer heen en weer.. gelukkig is Demi nog een weekje vrij, en helpt me waar ze maar kan... super lief van haar...

Maar ik heb een leukere afsluiter, Kijk...


Ik heb Jason zijn haar geschoren... hahaha... ik hoop dat het daardoor, dikker wordt... of het zo is, is nog maar de vraag... maar.. niet geschoten is altijd mis toch... hij heeft nu echt een boeven koppie, en lijkt meteen een stukje ouder... 

Zelf had hij het nog niet door, totdat hij met zijn mollige handjes door zijn haar ging, (wat hij overigens altijd doet met zijn eten...) toen voelde hij de prikkeltjes, hij keek een beetje raar, en voelde nog eens, toen wilde hij het haar van Henk voelen en mijn haar, en dan weer zijn eigen haar... hij moest er wel om lachen.. en zit nu met zijn bolle handje de hele tijd aan zijn koppie te kroelen.. hij vind het wel lekker voelen denk ik...

Nou Lieve meiden, een hele fijne dag vandaag, hier schijnt het zonnetje... ik hoop bij jullie ook!

Ooh, en voor de meiden die nog post van mij krijgen... het komt er aan hoor! alleen duurt het iets langer dan ik zelf had gedacht...Maar ik ben er mee bezig....

Ooh, en ik had nog 1 vraagje, ik heb Facebook...Jeeejjj...(ik was waarschijnlijk 1 van de weinige die het nog niet had.. ) Ik had een tijd terug zo'n account aan gemaakt, omdat ik dat nodig had voor een andere site, maar had er nog nooit wat mee gedaan.. tot nu, ik heb zelfs al vriendjes...  

Alleen begrijp ik het niet helemaal... ik begrijp niet zo goed wat ik er allemaal op moet zetten.. en wat er nou eigenlijk de bedoeling van is... ik zie heel veel blog meiden die het ook hebben.,.. en ze posten dagelijks hun berichten, Vaak zijn het maar korte berichtjes, en niet een heel verhaal zoals hier op een blog.. is het een soort twitter??? of zeg ik nou iets raars..  maar ik zie ook dat ze berichten en foto's delen???? wat dat nou is??? 

Achja, wie weet als ik wat meer tijd heb, kan ik even goed kijken wat het nou allemaal precies is... en wat er nou precies de bedoeling van is...

Oohh, die tijd toch.. ik moet nu echt weg.... fijne dag meiden!!!

Heel veel liefs,
Kimmie

10 opmerkingen:

  1. pracht foto van je boeffie ♥
    sterkte met je vader hoor

    wel FB daar zet jij dingen op die JIJ wil.....kijk niet naar een ander....ik zet er bv heel weinig echt prive op
    een ander zet al neer dat ie naar de wc gaat ...ik noem maar even wat he...mijn haakcreaties plaats ik in mappen dat soort dingen
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achhhhh wat een poepie, en wat is ie al GROOT !
    Staat hem leuk hoor dat boeven-koppie, past denk ik wel bij hem hahaha.

    Oooh je papa, wat erg dat hij nu bijna niet meer kan lopen, en dat hij op de bank moet slapen.
    Is toch veel te ongemakkelijk voor de goede man.
    Maar ja ik begrijp van jou dat je pa een man is die zich het liefste zelf wil redden, zo lang mogelijk.
    Dat moet je dan maar respecteren hè Kimmie.
    In ieder geval heel erg veel sterkte voor jullie allemaal.

    Enne watbetreft FB, gewoon lekker opzetten wat jezelf wil, ik vind het wel leuk, ook omdat er veel van mijn collega's opzitten, maar ook een hoop blogsters en andere creatievelingen.
    Ik snapte er eerst ook geen ene r..t van , maar dat gaat eigelijk vanzelf na een tijdje.

    Nou lieve meid, hou je haaks en tot snel weer, dikke zoen Roos XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat erg voor je vader Kimmie! En rot voor jullie allemaal om hem zo te zien. Gelukkig helpt Dewi je uit met de hondjes.
    Haha, die Jason, lekker stoer kopje. Wat wordt hij al groot!! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach, je arme vader.... maar zo lief dat ie jullie als steun heeft. Maar het lijkt me zwaar om hem steeds slechter te zien worden :(

    Wat een schatje is Jason!!! Ik ben echt totally in love <3
    wat een lekker ding zeg.. dat word nog wat als ie ouder word, die krijgt vast hordes meiden achter zich aan :)

    Wat FB betreft, ik kan je niet helpen, want ik heb geen FB, Twitter en al die andere dingen..

    Liefs xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. succes met je papa....
    Ik hoop dat Jason een dikke bos haar terug krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat een mooi manneke!!!En wat staat het super stoer.
    Ach meis ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat met je vader.
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte met je vader.
    En wat heeft je zoontje een lekker stoer koppie zo met dat geschoren hoofdje. Hoop dat hij een lekkere volle bos met haar terug krijgt.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Kimmie, balen zeg van je pa. Maar is wel een doorzetter zo te lezen, haha. Fijn dat Demi nog ff kon helpen, go girl! (voor Demi he). Tjonge wat is Jason al groot zeg, maar ben ook benieuwd naar de rest! Heb weer wat nieuwe creaties op mijn blog gezet...yeah je hebt fb! Tja wat zet je erop, je zet erop wat je wilt, je deelt wat je wilt en qua foto's tuurlijk kun je die er op zetten, maar je kunt ook aangeven wie ze mogen zien. Succes met uitvinden, heb je vragen dan hoor ik het wel! heel veel iiefs! monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Kimmie :)

    Voordat ik een reactie kon plaatsen, heb ik eerst je blog verder gelezen, want ik was al zó lang niet online geweest...maar tsjoe zeg, wat heb jij een drukke periode achter de rug (en nog steeds) met zijn ups en downs...

    De jongste is ondertussen ook alweer een hele knul zeg! En dan zijn haartjes..hèèrlijk :) en zelf de hele tijd over zijn eigen bolletje aaien omdat het zo prettig voelt..geweldig!

    En dan het nieuws over je vader....dat is gewoon niet leuk! En ook al is het een sterke man en een doorzetter...het gaat je idd "niet in de koude kleren zitten"...Gelukkig heeft hij samen met je dochter kunnen genieten van een fijne vakantie. Veel sterkte voor julllie allen in deze periode... Xxx

    Probeer je ook een beetje aan jezelf te denken? alhoewel dat uiteraard best moeilijk is met je drukke huishouden en ook het huishouden van je vader erbij...lekker blijven freubelen in ieder geval!

    Nou kimmie...tot horens!

    En een fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whaha die kleine met zijn kale koppie. Is lekker met die warmte ook nog, kriebelt t allemaal niet zo.
    Hopelijk krijgt hij een dikke bos ervoor terug.
    Jammer dat je pap zo achteruit gaat, en ach dat hij de boel ontkent houdt hem misschien op de been. Maar jij hebt t er wel maar druk mee natuurlijk. Heeft hij geen extra hulp nu, of stelt dat allemaal niks voor meer.

    Meid geniet van alle kleine momenten die je krijgt en koester ze. Voor je t weet zijn ze weer voorbij. Maar t blijven mooie herinneringen. En die pikken ze je niet meer af.

    Bij ons gaat het zijn gangetje. Druk en soms rustig.
    Soms hoge bergen, soms diepe dalen. Alles gaat weer voorbij gelukkig.
    Een heel dikke knuffel en veel liefs voor jou en je mooie gezinnetje.
    ♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen