maandag 8 juli 2013

Week 7, van mijn 8 weekse Give Away!!!


Jaaa het is weer Maandag, en dat betekend weer een nieuwe Give Away voor jullie!!!

Dit keer heb ik weer iets voor jullie gemaakt.. deze wilde ik eigenlijk voor de goodie bag van Pipowagen aan zee maken, maar zoals ik al eerder zei is dat helaas niet door gegaan...  

Maar ik heb ze weer binnen, en heb er dus 2 voor jullie gemaakt...

Het zijn kleine zakspiegeltjes, als je ze opent heb je 2 spiegeltjes, een normale en 1tje die vergroot, erg handig voor als je iets goed wilt zien...

Natuurlijk heb ik ze bekleed met klei, ik heb van mijn cane's dunne plakjes af gesneden en ze op een plak klei gelegd, glad gemaakt, en dan gebakken... na wat schuur werk netjes af gelakt, en daar op een mooie dikke laag, Diamant glaze, zodat ze een mooie glimmende boven kant heeft...

Zoals jullie denk ik nou wel door hebben, ben ik erg van de roze,paarse en blauwe kleutjes... maar niet iedereen houd daar van, en daarom heb ik er voor jullie 2 gemaakt... 

Dus jullie mogen kiezen...
Spiegeltje A
Een rond spiegeltje multicolor...

Spiegeltje B
Een vierkant spiegeltje met blauw tinten...

Nou lieve meiden, ik moet het kort houden, want ik heb hier 2 zieke kleintjes... zo zielig vind ik het altijd als ze niet lekker zijn, zo actief als ze normaal zijn, zo stil en rustig ze nu zijn... als ze zo druk zijn, denk ik wel eens.. Aaarhhgg.. kan het niet wat rustig, maar nu ze zo rustig zijn.. vind ik het maar niets...hahaha.. het is ook nooit goed he... 

Maar ik ga nu mijn kleintjes even lekker vertroetelen, straks weer Ryan van school halen...

Fijne dag vandaag!!!

Liefs,
Kimmie

22 opmerkingen:

  1. Oh gut wat zielig voor je kindjes. .... ja altijd sneu wanneer die kleintjes ziek zijn! Vertroetel ze maar lekker met een Beterschaps knuffel van mij erbij! !!! Ik doe weer graag mee deze ronde voor het prachtige spiegeltje met de blauw tinten Kimmie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zorg maar goed voor je kleintjes. Ik had dit weekend en vrijdag ook een zieke in huis. Gisteren was er niet echt veel meer aan te zien... gelukkig!
    Ik doe graag mee voor de blauwe. Ik kreeg in mijn goodie bag al een hele mooie van je, maar als ik deze zou winnen doe ik eentje van de 2 kadoo aan mijn mama.

    Groetjes
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! Vervelend zo net voor de vakantie.
    Wat een leuke give away weer! Ik maak graag een kansje, vind ze allebei mooi, voorkeur de blauwe.
    En ik heb via Google en YouTube gezocht en weet nu wat canes zijn.... ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap met je kleintjes! Als je binnenkort een gaatje vrij hebt ff een lunchje doen? Wat een leuke spiegeltjes, weer superleuk gemaakt!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo mooi ! ga voor het ronde spiegeltje

    Groetjes
    diane

    www.creadiva.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaah zo zielig he als ze niet fit zijn beterschap met je kleintjes . wat een geweldige dingen maak je toch. ik doe graag mee voor het ronde spiegeltje.
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik doe ook graag mee voor de blauwe, heel mooi gedaan, echt waar.

    veel beterschap voor je kindjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik doe graag mee voor spiegeltjes twee! Dan kijk ik liever aan de buitenkant in plaats van binnenin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee voor het blauwe spiegeltje!
    En veel beterschap voor de kindjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee voor hte blauwe spiegeltje. Parcahtige dingen maak jij toch met fimo. Je Give Away zit er bijna op ... spannend .... want dan volgt de trekking.

    Het is alvast een super idee om hte eens op deze manier te doen en wat leuk dat je er de tijd wilt voor uittrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel beterschap voor de kindjes !!!
    Hiervoor waag ik ook graag mijn kans.
    Ivy, nummer 12 (denk ik toch), het blauwe spiegeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap voor je kids!!!
    Ik wil graag meedingen naar het blauwe spiegeltje. Die vind ik echt prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah zo sneu dat je lieverds ziek zijn! Hopelijk gauw beter! Zijn jullie al terug van vakantie of moeten jullie nog gaan?? Dacht dat je de laatste keer op het punt stond te vertrekken? maar misschien ben ik door de hitte bevangen, haha. Veel beterschap daar xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee zieke kindjes, en dan met dit weer?! Och wat sneu joh! Ik hoop dat ze beiden weer snel beter worden hoor.
    Ik doe heel graag mee voor het ronde spiegeltje! Ze zijn beide echt heel mooi trouwens, heb je weer mooi gemaakt.

    beterschap met de kindjes,
    liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je blijft verbazen, weer zo'n mooie hebbedingetjes! Kan niet kiezen... toch maar voor het ronde, hou van het vrolijke...
    Beterschap voor de kids!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat prachtig!
    Ik ben al heel blij met je roze spiegel die ik meesjouw in mijn tas van de goodiebox dus gun zoiets moois graag aan een ander:)
    Ik heb ook nog een give away lopen:) retro vintage caravan... Meedoen kan nog ;)
    Beterschap voor je kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie spiegeltjes!! Ik wil graag meedoen (nummer 18 ben ik dan) voor het rond spiegeltje.
    En oh, wat ellendig om zieke kinderen te hebben met deze (heerlijke) warmte... Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh jeetje heel veel beterschap met je kindjes is inderdaad niet fijn als ze ziek zijn :-(
    Hoop dat ze snel weer lekker rond kunnen rennen :-)
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. piep ho dat je ukkies al weer beter zijn,
    ik doe graag mee voor het lauwe spiegeltje, erg mooi zijn ze

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goeie grutjes, je maakt het kiezen wel weer heel erg moeilijk. Ze zijn allebei zo mooi ! Als ik ienemienemutte doe kom ik op het blauwe spiegeltje uit ;)
    Ik veronderstel dat ik nummer 20 ben.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen