maandag 1 juli 2013

Week 6, van mijn 8 weekse Give Away!!!


En dan zijn we al weer aangekomen bij week 6!!!

Nog even en dan heb ik heerlijk vakantie, ik heb er zin in... lekker even 2 weekjes naar Duitsland... even lekker er uit en van mijn gezinnetje genieten, we hebben het heel druk gehad, met alles en ik heb er zo´n behoefte aan om even lekker samen te zijn, even niets meer dan lekker van mijn kids en man genieten..

Ik heb dit jaar expres voor een camping gekozen, ik had vorig jaar op vakantie veiling een weekje gewonnen   op de camping in Limburg, en dat beviel goed, wel in een mobile home ( zo noemen ze een staan caravan tegenwoordig) voor de kids was het geweldig, je doet de deur open en ze kunnen buiten spelen, er staan een hele rits caravans naast en tegen over elkaar, waardoor je dus goed contact met iedereen hebt, en zo ook alles goed in de gaten kan houden.. 

LeeAnn was bijv. vast klant bij mijn buurtjes, elke keer rond 2 uur ging ze daar even kijken, want als of ze wist kwamen daar dan de nootjes en chipies op tafel, gelukkig vonden mijn buurtjes het niet erg dat ze lekker langs kwam om even een handje nootjes te pikken..

Als je in een echt huisje zit, dan zit je toch meer op jezelf, dan kan je natuurlijk ook de tuin deur open doen, maar de kinderen hebben minder contact met elkaar, en als Ryan dan met vriendje pietje binnen komt, om te vragen of hij even bij pietje mag spelen, vind ik dat niet zo'n geweldig idee, omdat ik dan niet goed kan zien waar ze zijn, en wie de ouders van pietje zijn.. en met de caravan heb je dat dus niet... 

Ik had vroeger altijd het idee als je het woord camping zei, dat je dan met je rolletje toilet papier over de hele camping moest... midden in de nacht, met Ryan en LeeAnn omdat ze dan naar het toilet moesten.. neh das niets voor mij.. ik ben geen luxe popje hoor, maar ik wil wel graag mijn eigen toilet en douche hebben... 

Dusss, lekker naar de camping, en we hebben er zin in!!!

Maar dan nu meiden.... Week 6!!!! wat heb ik dit keer voor jullie... Dit keer weer een materiaal pakketje...

Ik heb dit keer een leuk snailmail / scrap pakketje voor jullie samen gesteld, ik heb verschillende dingen besteld bij verschillende webshops, zodat ik een leuk pakketje kon samen stellen, Er zit van alles in.. Kijk maar even mee...
(Sorry voor de slechte foto, door het licht weerkaatst het plastic, en om eerlijk te zeggen,  had ik er geen zin in om alles uit te pakken...)

Maar goed wat zit er allemaal in:
* Envelop memo boekje
* Stickers praat wolkje
* Fabric stickers
* Dove craft blossoms - Aqua
* Dove craft Twine - Tea party
* Foster natural frames and tags
* Marianne Design Pretty papers bloc - La Musique 6x6
* Papermania craft gift tags - Diverse maten

Vinden jullie het een leuk pakketje? nou jullie weten de regeltjes, dus ga er voor, zou ik zeggen!!!

Fijne avond allemaal en tot Maandag!

Liefs,
kimmie

23 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk..... ik doe mee! Liefs marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wederom een schitterend pakket. Ik maak weer graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn lekker weg! Ik doe graag mee met je give away, ik begin net met snailmailen en heb nog niet veel materialen, dus dit komt erg goed van pas! Ik wens jullie heel veel plezier op vakantie en genet ervan met je gezinnetje.

    Liefs Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Kimmie,
    heerlijk zo'n vaakntie in het vooruitzicht en het wordt steeds beter weer! Een camping met kinderen is ideaal en toch lekker de luxe van een eigen wc (zou ik ook willen hoor!!) geniet van alles!
    En je give-away is geweldig, meid wat geef je toch veel weg en zoveel moois ook! Maar ik heb al zoiets moois gehad van je deze week, daar kan ik nog heel lang op teren, haha.
    Liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zeg, mooi pakket! Ik doe graag mee.
    En geniet van jullie vakantie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kamperen is heeerlijk! Lekker buiten!
    Geniet ervan!
    En ik doe graag mee met deze give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, kamperen is zalig! Ik kan bijna niet wachten tot wij lekker weg gaan...
    En, ik wil graag mee doen aan jouw mooie give away! Wauw, wat een mooi pakket!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap helemaal dat je er naar uitkijkt...
    En ja ik doe graag nog een keertje mee met je give-away!
    Maren (hoemmelke)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, heel erg leuk hoor, je give away. Ik moet bekennen dat dit de eerste keer is dat ik meeding, maar ja: eens moet de eerste keer zijn. Ik ga je zeker volgen en plaats even een link op mijn blog.
    Hele fijne KAMPEER vakantie. Het mooie weer komt er echt aan hoor, want wij gaan ook nog kamperen!! :-)
    Lieve bloggroetjes Pétra.
    petracreabea.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jeemig joh wat een enorm pakket!!! Ik durf hier bijna niet op te reageren, voel ik me zo'n enorme hebberd.......
    Voor straks een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee. sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke goodies!!! Tuurlijk doe ik mee met de give-away!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat een leuk pakket! ik doe graag mee! met nummer..... euh (dat weet ik niet door de ontbrekende nummers hierboven)
    fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Kimmie
    Ja het is echt super op de camping heerlijk alles buiten en de mensen zijn echt super aardig je hebt zo contact met elkaar heerlijk zo een voor uitzicht geniet ervan!!!Met je kids heerlijk.
    En wauw wat een mooie pakketjes heb je voor give away ik doe graag mee aan deze :-)
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. iedere week kijk ik weer met grote nieuwsgierigheid wat je nu weer gevonden hebt. En iedere keer weer een leuke verrassing. Deze leuke pakketjes zijn een uitdaging om creatief te gaan gebruiken. En natuurlijk doe ik weer graag mee. Als ik goed geteld heb: Beja nr 17 (want er is er eentje die zo lief is om de prijs aan anderen over te laten!)
    grtjs, Beja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oooooh kimmie wat ben je toch weer leuk bezig . ik doe graag mee :-) groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat gaaf! Ik ga ook beginnen met snailmailen.. Dus dit pakketje zou goed van pas komen :)
    Ik kwam je blog tegen bij petra! Je hebt een leuke/gezellige blog dus ik ga je volgen. Ik zou het leuk vinden als je bij mij ook een kijkje komt nemen:)
    Fijne vakantie!!
    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Papier papier :-)....daar wordt ik heel blij van.
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk leuk leuk!!!! Ik waag heel graag een kansje voor dit fantastische pakket!

    BeantwoordenVerwijderen