woensdag 24 juli 2013

Weer terug van weg geweest, en een oproepje...

Jaaa we zijn weer terug!!! nou ja we waren al Maandag terug gekomen, maar we moesten eerst even lekker bij komen, even alles rustig uit pakken en op ruimen, Helaas moest Henk al weer Dinsdag naar zijn werk dus die zit al weer in het oude ritme, maar wij nog niet hoor, vooral met die heerlijke warme zon hier, gaan de kids en ik nog even lekker door met het rustig vakantie gevoel...

We hebben 2 heerlijk weken gehad, genoten van elkaar en van de omgeving daar, Henk ging daar met een paar vrienden van ons naar de F1, (dat was ook eigenlijk de reden waarom wij naar Duitsland gingen) en heeft weer genoten (weer? ja, hij was vorige maand  naar de F1 in Barcelona)

We zaten in een staan caravan, en hoewel hij een beetje gek stond ( of nou ja, niet zoals ik in mijn gedachten had) hebben de kleintjes zich uit stekend vermaakt, het was heerlijk weer, (op Dinsdag na, toen regende het de hele dag,) en ze hebben veel met de andere kinderen daar gespeeld...

We zijn naar phantasialand geweest, en zijn naar het adler und wolfspark geweest, verder hebben we lekker niets gedaan.. hahaha lekker alleen maar waar we zin in hadden, en omdat de kleintjes zich uit stekend vermaakte vond ik het wel prima, zo, even lekker ontspannen en genieten van mijn gezinnetje...

Henk heeft meteen een nieuwe hobby op gedaan, en hij is gaan vissen... eerst had hij een paar hengels voor Ryan en LeeAnn gekocht, maar als snel wilde hij er zelf ook 1tje, en zo begon het, hij was er helemaal druk mee...

Even een paar vakantie kiekjes
LeeAnn leest Jason een verhaaltje voor...

Onze Duitse buur kinderen... 

Geef ze wat water en ze zijn weer een paar uur zoet... 


Iets wat LeeAnn en Ryan leuk vinden... Bomen knuffelen... 

Voedertijd bij de wolven, zo liggen ze rustig te wachten... 

Maar zodra het zeil  van de kruiwagen afgaat, worden ze wild.. 

Allemaal om die kruiwagen heen... 

En dan is het tijd... Aanvalluuuuhh!!! 

En dan barst het gevecht echt los... 

Je kan precies zien wie de alfa is.. 

Ryan met een Buizerd op zijn arm..

En LeeAnn natuurlijk ook, alleen was de vogel zo zwaar, 
dat ik haar arm moest vast houden... 

Wat hebben we lekker genoten.. als ik de foto's terug zie, krijg ik meteen weer het fijne gevoel terug...
Het samen zijn als een gezin, genieten van de kleine dingen, maar vooral van elkaar..

LeeAnn die helemaal blij kan worden als ze een vogeltje haar brood kruimeltjes ziet eten...of hoe ze weer als een rider (ja ze zit even in haar ridder periode) over onze veranda danst, en dan natuurlijk niet de prachtige liedjes die ze dan zing vergeten...

Jason die alles, maar dan ook alles in de prullenbak gooit, en dan ook nog elk keer netjes "Bah" roept, of dat hij weer met de mieren aan het spelen is, elke keer dat kleine dikke vingertje wat een mier probeert te pakken, (wat gelukkig voor de mieren niet vaak lukt) en dat hij dan schatter lacht als er dan een mier op zijn handje zit...

Ryan die heerlijk met zijn papa aan het vissen is, als ik ze dan zo naast elkaar zie zitten, staren naar de dobber in het water, wachten tot die dan eindelijk onder gaat, en dan, ja eindelijk beet hebben, en dat Ryan dan hard mama roept, zodat ik kan komen kijken en hij dan super trots zijn vis laat zien.. 

Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk heb ik hier ook dat momenten, maar daar is het toch anders, ik hoefde daar niets, we hadden geen tijd,. en deden ook als of er geen tijd was.. heerlijk, vond ik dat, hier kom ik altijd tijd te kort.. ik weet ook niet waarom, maar het is nou eenmaal zo..

Demi was met haar opa mee naar Frankrijk, en ze heeft het gelukkig leuk gehad, ze heeft van alles gedaan, en is erg verwend door haar opa, want ze kwam met een berg kleding thuis waar je "U" tegen zegt..
Het heeft haar, maar ook mijn vader erg goed gedaan, dat zag ik meteen aan hun beide, en ik ben blij dat ze allebei deze ervaring met zich mee dragen... 

Maar dan nu.. ik heb een vraagje aan 1 van jullie meiden... het zit zo, ik ben op zoek naar een telefoon zakje voor mijn oudste dochter... 

Maar... het kan er niet zo maar 1tje zijn, het moet echt een stevige zijn, Een beetje dit model, Alleen als het even kan, en niet te lastig is, graag ook nog een touwtje aan de boven kant, zodat je hem dicht kan trekken, even een extra sluiting zeg maar... En dan het aller belangrijkste, er moet wel iets van een koord,band,veter etc aan zitten zodat ze hem om haar nek kan dragen.. 



Verder houd mijn dochter van skull's, panter print, neon groen, paisley printjes en  kawaii printjes.. 
Ik hoop dat er iemand is die mijn dochter wil helpen... dan maken we er een leuke swap van, of we spreken iets anders af.. 

Ik wil jullie ook nogmaals bedanken voor alle geweldig leuke reacties op mijn give away's!!! ik vind het erg leuk om ze allemaal te lezen, Mijn dochter had een leuk idee om de trekking te doen, en ik vond hem zelf ook wel leuk, dus ik ga hem niet via random org doen, hoe dan wel? dat zien jullie Donderdag wel!

Ik ga nu eindelijk weer eens even rustig alle blogs langs, ik heb er nog zoooo veel die ik moet en wil zien... dus ik ben nog wel even zoet..

Voor nu, fijne avond, en tot snel!!!

Liefs,
Kimmie

10 opmerkingen:

  1. Jullie hebben een heerlijke vakantie gehad zo te lezen. Super zeg!
    Mooi die roofvogels!!! Wauw!!! Dat je kids dat durfden! Dapper hoor.
    Ik kan je helaas niet helpen met het telefoon-tasje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's. Ik krijg al helemaal zin in de camping na het lezen van dit vrolijke verhaal!
    Ik kan je helaas niet helpen aan een telefoonzakje.
    Wel ben ik volger bij je geworden :-)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk verhaal! Het klinkt als de perfecte vakantie. Wat stoer ook met die buizerd op de foto!
    Ik wil je graag helpen met het telefoonhoesje. Maar de naaimachine is niet voor me weggelegd. Haken kan ik wel maar ik geloof niet dat dat je bedoeling is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk om je blog weer te lezen en fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad .
    ik heb een andere blog aangemaakt die vorige kon ik niks meer mee maar ik ben blij dat ik je weer heb gevonden :-)

    groetjes en liefs gea
    http://postcrossing-snailmail.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi Lieve kimmie

    Wat een heerlijke vakantie heb je toch gehad en wat is het heerlijk om te lezen allemaal hahahahaha!!!!
    Dat telefoon hoesje kan ik best wel voor je maken alleen ik ga nog op vakantie kan het ook wachten???
    En dan heb ik het type tel nodig die er in komt i.v.m. de grote en dikte :-)

    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Kimmie,
    Nou dat ziet eruit als een heerlijke vakantie inderdaad! Wat een leuke foto's. Heerlijk is dat he, als de kids zich zo vermaken ben je zelf ook helemaal happy! Hebben wij moeders niet veel meer nodig...
    Oh ben onhandig met de naaimachine, ik had je anders graag geholpen! Maar volgens mij heft iemand zich al gemeld.
    Veel liefs Carolien xxx PS Je mooie flessenpost staat nog steeds hier op tafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klikt als een leuke vakantie! Leuk blog heb je, ik ga volgen!!

    Groetjes Linda
    Kijk je ook een keertje op mijn blog? Zal ik erg leuk vinden!
    Www.creasnuf.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat het alweer afgelopen is! En die telefoon hoesjes weet ik niet echt.. Sorry maar ik blijf je volgen.

    Groetjes Heidi en Judith

    Kom je ook is kijken op ons blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad!!! Fijn joh!! En nu lekker nagenieten! Lukt het niet met het hoesje, zet het nog eens op het forum van swapbot, zeker weten dat er daar genoeg zijn!! Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen