vrijdag 26 april 2013

Pakketje van Roos!

Hallo lieve meiden,

Daar ben ik weer... nog steeds druk met alles, Met Jason gaat het super goed, hij begint nu echt een beetje los te lopen, heel voorzichtig staat hij los, tot dat hij het merkt en dan houd hij zich snel vast aan iets, dus het zal niet lang duren voor dat hij echt los gaat lopen... en dan begint de ellende... als ze eenmaal kunnen lopen, lopen ze alleen maar van je weg.. tenminste dat doen mijn kinderen dan... en dan kan ik er achter aan gaan rennen...

Verder ben ik nu erg druk met oudste dochter, Demi wil weer gaan staat op koning/innen dag, dus zijn we weer druk met alles, oorbellen, kettingen, armbanden noem maar op... dit wordt de 3de keer, en tot nu toe heeft ze de 2 vorige jaren erg goed verkocht, het is dan ook wel een echte verkoopster, lekker met de mensen babbelen, en alles uit leggen hoe ze het allemaal doet, kijken of ze dit jaar weer goed verkoopt...

Afgelopen zaterdag, kreeg ik een pakket, van Roos ze was al een tijdje bezig met een super gaaf rokje voor LeeAnn, en eindelijk was hij af.. LeeAnn is er super gelukkig mee, en voelt zich als een echte ballerina (ja ze zit even in de ballerina mood)... En natuurlijk wilde ze maar niets liever haar fantastisch dans kunsten, met rokje vast laten leggen...









Zooo blij is ze er mee! ze wil hem alleen niet laten wassen, das wel minder, dus was ik hem stiekem als ze slaapt, want ze doet er alles mee, ze wil hem niet meer uit, alleen als ze gaat douchen of in bad gaat, anders wordt hij nat, en dat mag natuurlijk niet...

Veder heeft Roos mij ook verwend, kijk maar even,


Een prachtig gehaakt hart, die hangt nu aan mijn sleutels, Een uiltjes sleutelhanger, die hangt nu vrolijk aan de rugzak van mijn zoontje, een lief engeltje, en bloemzaadjes, die gaan we zaterdag in de tuin planten. Samen met het zelf gemaakte vogelhuisje van Ryan en LeeAnn.

En Roos, je briefpapier is echt gaaf! heb je weer goed gedaan! ik denk dat ik je idee ga pikken hoor...



Lieve Roos hartstikke bedankt!!! Wij, maar vooral LeeAnn is er onwijs blij mee!!! Super lief weer van je!!!

Dank je wel lieve Loos zegt LeeAnn, dooooeeeiiii zwaait ze...



Nou dit was het wel weer voor even, Ik ga zo weer naar bed, en morgen ga ik mijn mailtje beantwoorden, ik lees ze meestal wel via mijn mobiel, maar terug reageren vind ik zo´n gedoe altijd, dat doe ik liever op de pc, dus sorry voor iedereen dat het soms even duurt...

Voor nu, fijne avond, en tot snel!

Liefs,
kimmie

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig rokje. Ik snapt dat ze die nooit meer uit wil doen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een waar top model ♥ met een prachtige rok
    heerlijk in de wattenbollen gelegd
    veel plezier met koninginnendag - kroningsdag
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verwennerij van Roos en wat een cool rokje. En wat een mooi rokje bij een vrolijk meisje. Fijn om te zien hoe kinderlijk blij te hiermee kunnen zijn!!! Geniet nog heel even van de "rust"voordat zoonlief LOS gaat-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd is die Roos toch! En wat staat het rokje mooi, je kan zien dat ze daar zo blij mee is! Wow en Jason loopt al bijna? Time flies! Hopelijk gaat het goed met je lieve papa x
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lieve Kim, Geweldig fijn om zien hoe gelukkig LeeAnn met haar rokje is, en ik ben blij dat het op de gok haken zo goed uitvalt haha.
    Alhoewel het om haar middeltje net aan past zie ik wel, laat haar maar lekker veel dragen voor het te klein is.
    En wat een toeval, ik kon vroeger ook de R niet zeggen en zei net als LeeAnn er een L voor in de plaats. Wat ben ik eindeloos geplaagd door mijn ouders met de vraag hoe heet jij: LOSA NELL hahaha.
    Oooh en Jason al bijna aan de wandel...........je hebt je handen vol meid!
    Geweldge foto's, en ik zwaai terug naar jou hoor LeeAnn, zie je het?
    Groetjes en liefs van Loos xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig rokje en een pracht van een meid!! Je kunt wel zien hoe blij ze er mee is!! Leuke foto's joh!! Leuke spulletjes heb je gekregen! Ai ai, ja, als ze eenmaal gaan lopen! Succes ;-) Jij ook een heel fijn weekend! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat haar goed! Ik bewaar een stuk kokosmelkzeep voor je. Hij moet eerst nog zeker 6 weken uitharden. Hij past helaas niet door de brievenbus, anders had ik hem opgestuurd. Maar we zien elkaar vast nog wel een keer binnenkort. Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dacht even he?!?!!?maar deze heb ik op FB al voorbij zien komen en op gereageerd volgens mij!LOVELY

    BeantwoordenVerwijderen