zondag 28 april 2013

Ik dan ook maar aan de Bloglovin...

Hey meiden,



Ik als digibeet, heb totaal geen idee wat het nou precies is... als iemand het weet, hoor ik dat graag, maar omdat ik ik opeens iedereen met bloglovin zag, en ik iets hoorde over het niet meer kunnen lezen van berichten enzo, dacht ik dan doe ik het ook maar...

Dus bij deze,hier is mijn link:
Follow my blog with Bloglovin

En dan ga ik nu maar even kijken hoe en wat nu verder...

Oohh, en is het bij jullie ook zo'n heerlijk weer... hier lijkt het wel zomer, heerlijk warm, en bijna geen windje... vooral in de tuin is het windstil...

Nou meiden fijne zondag en tot later!

Liefs,
Kimmie

5 opmerkingen:

  1. Ik ken Blog Lovin niet... ik ga er eens een kijkje nemen dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a topic that's close to my heart... Take care! Exactly where are your contact details though?

    Also visit my web site - seo report tool

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Kimmie,

    Wat een enorme verrassing toen jouw envelop op de mat was gevallen! Het gebeurd me niet vaak, maar nu was ik toch wel even stil van jouw super mooie haaknaald!! Mijn dochter stond naast me en ze zei "Je bent wel echt onder de indruk he?" Nou ja, echt wel... Zoiets moois heb jij voor mij gemaakt!
    En ook de rest gaat hier zeker een goed doel vinden. Mijn dochter maakt kaarten en zij wilde heel graag de papieren blaadjes met bloemen gebruiken, die vond ze erg mooi.
    De lapjes gaan zeker gebruikt worden.
    Kortom, ik voel me heel erg verwend! Heel erg bedankt!

    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kimmie, de foto's staan op mijn blog en de twee laatste uiltjes op de foto heb ik met jouw haaknaald gemaakt. Was even wennen omdat hij iets dikker is dan mijn andere haaknaalden, maar nu ik eraan gewend ben, haakt hij heerlijk!!

    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen