donderdag 28 maart 2013

De 7de Dutch Swappers dag

Jaaaaaa eindelijk was het zo ver lieve meiden!

De 7de Dutch swappers dag van swap bot...

Ik was weer erg druk met de cadeautjes die we allemaal mee moesten nemen voor het beroemde Sinterklaas spel, tot diep in de nacht heb ik er weer aan gewerkt, en tot over maat van ramp brak er op Donderdag, een glas... Ik denk dat ik iets te hard aan het poetsen was... dus hup, vlug in de avond een nieuw glas halen, (gelukkig is het op donderdag hier koop avond) kom ik thuis, blijkt het niet de goede maat te zijn... dus ik weer terug, en nadat ik de kids op bed had gelegd, kon ik nog eens aan de slag... maar het is gelukt, en alle cadeautjes waren op tijd af...

Hier de foto's van mijn deel van de cadeautjes...

Een wijn glazen pakket, bekleed met fimo, en een wijn fles stopper, ook bekleed met fimo... (sorry de foto's zijn een beetje crappy)


Een Thee doos bekleed met fimo, met een theezakjes houder, en natuurlijk een leuke beker...


En als laatste een hand zeep pomp bekleed met, ja ja weer fimo, samen met een ringen houder, ook weer bekleed met fimo(ik heb hier transparante kleuren gebruikt, vond het zelf wel een leuk effect hebben)


En zo zagen ze er uit nadat ik ze had ingepakt...


Afijn Omdat er veel aanmeldingen waren heeft kim van Kimminita een huisje gehuurd in Naarden, midden in de bossen...

Ik had met Sabine (Pinkie) afgesproken om haar van het station op te halen, zodat we samen naar Naarden zouden rijden... dus wij hadden al lekker voor pret, helaas vond Jason haar iets minder leuk, want die heeft vanaf het moment dat hij haar zag de halve weg alleen maar zitten huilen...

Sja, sorry dames, maar Jason houd (nog) niet zo van blond... lol

Maar goed, we hebben het huisje in 1x gevonden, Marieke en Kim waren al aanwezig, druk bezig met alles klaar zetten... en langzaam kwamen de andere meiden ook binnen,





En zo groeide de stapel met cadeautjes...



Eindelijk was iedereen binnen, en kon het spel beginnen!!!

We hebben weer heerlijk gelachen, elke keer als je denkt.. YES!!! die wil ik, die is van mij...ging hij weer langs je neus voorbij...

Vol verwachting klopt ons hart.... wat spannend... wat zou hier in zitten...


En wat zou hier in zitten....




Voor Jason was het een walhalla, allemaal cadeautjes, in mooie kleurtjes papier... hij kon het allemaal maar heeeeel moeilijk weer staan...



Oohh hij was zooo zoet, en dan te bedenken dat hij nog geen uurtje had geslapen... Hij vond Guus (de hond van Marieke) erg leuk, jammer genoeg, vond Guus hem niet zo gezellig, en had hij meer oog voor alle lekkere hapjes dan voor die kleine baby die elke keer achter hem aan zat... elke keer als Jason bijna bij hem was, liep Guus weer weg, maar dat stopte Jason niet, hij kroop er gewoon weer achter na...


We hebben allemaal weer prachtige cadeaus in de wacht gesleept, dit is mijn buit...

Een super gaaf voeten bankje, gemaakt door Susan die maar al te graag door LeeAnn wordt gebruikt als krukje,
Een lekkere zachte kussen gemaakt, ik dacht voor Lisette Het kussen werd al meteen door mijn oudste dochter Demi in gepikt...
En als laatst een super schattig leren buideltje/portemonneetje met kwast gemaakt door Nancy... het kwastje hangt aan mijn tas, en het buideltje aan mijn sleutels..


Het was weer een geslaagde dag, en ik kijk nu al uit naar de volgende bijeenkomst...

Zoo meiden, dat was het weer, ik heb over dit bericht 4 dagen gedaan, elke keer kon ik het niet af krijgen, omdat ik er gewoon niet aan toe kwam, heb het nog steeds erg druk, en daarom lukt het me ook niet om elke keer bij jullie te reageren, sorry daarvoor, maar ik lees jullie wel hoor, alleen zit ik dan vaak op mijn mobiel, even snel tussen de bedrijven door...

Maar nu hoop ik dat ik het iets rustiger heb, ik heb nog een paar pakketjes die ik moet afmaken, en dan heb ik weer even lekker de tijd voor mezelf en voor jullie.

Voor nu, een hele fijne nacht, en tot snel!

Liefs,
Kimmie

13 opmerkingen:

  1. wat een enorme leuke foto's en verhaal die kleine vind het geweldig!!!!
    en wat een leuke kado's heb je gekregen
    maar wat heb je O zo een leuke dingen ook weer allemaal zelf gemaakt ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spullen heb je gemaakt voor het spel.
    En je hebt er ook hele leuke voor terug gekregen!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk verhaal en leuke foto's heb je ervan gemaakt! Ik had ook de energie niet, maar ga gauw een link naar jouw blog plaatsen! Ik ben ook superblij met jouw prachtige kadoos! Nu maar weer rustig aan doen, voor zover mogelijk ;-) En Jason is een heerlijk ventje, zet af en toe maar een blonde pruik op, kan hij wat wennen ;-) liefs, knuffel, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er supergezellig uit zeg en wat heb je een leuke dingen gemaakt. Die ringhouder vind ik helemaal geweldig, wat en supergoed idee. Ik ben mijn ringen nogal eens kwijt en als het dure zijn is dat té erg :-).

    Veel plezier met je leuke aanwinsten.
    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet eruit als een gezellige dag! Baby Jason erbij, hondje... haha, leuk!! En wa een mooie spulletjes heb je gemaakt. Fijn dat je even wat ontspanning had!!!Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk verhaal heb je ervan gemaakt!! :) En o wat vind ik die wijnstop mooi!! En ja, het kussenhoesje is door mij gemaakt. Wat leuk dat ie op een goede plek terecht gekomen is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk en wat een prachtspullen hebben jullie weer gemaakt en uitgewisseld!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Kim! Blij te horen dat het zeepje zo goed bevalt. En wat was het weer gezellig, zo'n leuke groep. Hopelijk snel weer herhaling! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo,
    mooie glazen hoor, leuk dat je het op tijd hebt afgekregen.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De glazen werden bij mij thuis meteen in gebruik genomen als elfenglazen. Zo zagen ze er ook echt uit, die prachtige bladeren die eromheen rankten. Echt heel knap gedaan!
    Het was hartstikke gezellig en volgens mij zijn Jason en Guusje uiteindelijk als dikke vriendjes uit elkaar gegaan. Wat een zoete knul is onze Jason!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey lieve Kimmy, wat een gezellig verhaal en leuke foto's en natuurlijk geweldige kadootjes.
    Wat ben je toch super goed met fimo, die wijnglazen....oooh zo mooi, compliment waard hoor jeetje !
    Wat is jason al groot, een lekker ventje hoor !
    Bedankt nog voor je lieve reactie op mijn blog.
    Ik denk vaak aan je en hoop dat het met je pa een beetje gaat op het moment.
    Zag je op mijn blog de foto van het roze gehaakte projectje? Dat is het rokje voor LeeAnn. Ik ben bezig om er een stuk aan te haken.
    Meid ik wens je nog een leuk weekend enne een beetje rustig aan he denk aan jezelf.
    Liefs Roos ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey lieve Kimmy, wat een gezellig verhaal en leuke foto's en natuurlijk geweldige kadootjes.
    Wat ben je toch super goed met fimo, die wijnglazen....oooh zo mooi, compliment waard hoor jeetje !
    Wat is jason al groot, een lekker ventje hoor !
    Bedankt nog voor je lieve reactie op mijn blog.
    Ik denk vaak aan je en hoop dat het met je pa een beetje gaat op het moment.
    Zag je op mijn blog de foto van het roze gehaakte projectje? Dat is het rokje voor LeeAnn. Ik ben bezig om er een stuk aan te haken.
    Meid ik wens je nog een leuk weekend enne een beetje rustig aan he denk aan jezelf.
    Liefs Roos ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lieve kimmie ik probeer je al een paar dagen te spreken te krijgen hoop dat je dit leest en me terug emailt
    je maakt echt leuke dingen ik snap dat je het leuk heb gehad
    groetjes chantal
    je kan me bereiken op channiej22@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen