zondag 30 september 2012

De 6de Dutch Swappers meeting!!!

Hallo lieve meiden,

Eindelijk was het gisteren zo ver.. de 6de Dutch Swappers dag!!!

Na weken lang, elke nacht te hebben gewerkt aan mijn cadeautjes was eindelijk gisteren de dag, ik heb er lang naar uit gekeken, en kon niet wachten tot het zo ver was...

Als eerst zal ik mijn cadeautjes laten zien die ik voor het spel had gemaakt...

Een spelden kussen met zelf gemaakte spelden en stofjes...

De spelden...

De voorkant...

De achterkant

Mijn haaknaalden pakketje...

Haaknaalden bekleed met Fimo...

En als laatst, Onderzetters met een diy Soy was pakketje...

En de onderzetters, Fimo gestempeld, en met alcohol inkt in gekleurd...

En zo gingen de ceadeautjes mee...

Gisteren om 10 uur kwam Kim(minita) mij ophalen, even snel nog Jason voeden en hup in de auto, en daar gingen we dan, op naar het hoge noorden, want de meeting was in het uiterste puntje van Groningen, Nynke(Hoodwinked) had haar huis ter beschikking gesteld voor deze dag...

een reis van ruim 2 uur, maar dat mocht de pret niet drukken, het was een heerlijke ontspannen reis naar Vierhuizen, Heerlijk gebabbeld met Kim over alles en nog wat, en voor we het wisten waren we er al, We stopten bij het meest poepige huisje van Vierhuizen...

Eenmaal binnen gekomen waren er al wat meiden, na een warm welkom was er thee en lekker, taarten, hapjes en ander lekkers in over vloed...

En toen was het wachten op Kyra, want zonder haar konden we natuurlijk het beroemde Sinterklaas spel niet spelen..

Gelukkig hoefde we niet lang te wachten, en konden we eindelijk beginnen met het spel,Ik had al vaak gelezen dat het er heftig aan toe zou gaan, dus ik vond het erg spannend, daar was de dobbelsteen, je vriend of vijand.. de cadeautjes wisselde continu van eigenaar, had je eindelijk het cadeautje dan moest je het weer weg leggen, of werd het weer af genomen door je buurvrouw.. heerlijk, om te zien dat terwijl je niet eens weet wat er in zit, je toch baalt dat het weer wordt weg genomen...

Na de eerste ronde mocht iedereen 1 cadeautje houden, je kon hem nog niet uit pakken, maar je mocht hem wel voelen, schudden, en ruiken, ik had als eerst een prachtig gevilde waterkruik,hand gemaakt door Kyra, en die gaat hier heel goed van pas komen, vooral nu mijn 2 oudste meiden buik pijnen hebben door hun (aanstaande) menstruatie...


En toen was er ronde 2, nu mocht iedereen die een cadeautje had hem uit pakken, zodat iedereen kon zien wat er in zat.. en toen barste het gevecht ook echt los... net als je denk, Ha ik heb hem, gooide er wel een dame nr. 4 en was het cadeautje weer weg.. zo was er een strijd tussen Nynke en Kyra over het prachtige appel rokje van Kim,

Hier ligt het appel rokje nog bij Kyra op schoot...

En hadden Susan en ik een gevecht over de prachtige hand gevilde sjaal van Nynke...
Die hier nog heeeel veilig bij mij lag...Het is die prachtige fuchsia, paars achtige sjaal, die ik (dacht ik) heel veilig onder op had liggen...

Het was geweldig, geweldig om te zien hoe fanatiek het er allemaal aan toe ging, fanatiek maar met zo veel warmte... uit eindelijk was het spel gespeeld, en hadden we allemaal een mooie stapel cadeautjes.. De hele tafel lag vol met allemaal prachtige cadeautjes...




En nu willen jullie natuurlijk mijn gewonnen cadeautjes zien..
Nou hier komen ze!

Heerlijk warme pols warmers gemaakt door Jantina(CreaCuties)

En een schitterende zelf gebrande glaskraal aan een ketting van Susan(Bobbeez&8r1id)

Een diy wol vilt pakketje, voor een setje armbanden van Nynke,en natuurlijk mijn kruik van Kyra...

We zijn na het spel nog even een rondje door Vierhuizen gelopen, even lekker afkoelen van alle commotie.. en daar hoort natuurlijk ook een groeps foto bij...

We hebben daarna nog lekker gebabbeld en als toetje nog een lekkere chocolade taart gegeten... en toen was het al weer tijd om afscheid te nemen... zooo jammer dat er dan weer een einde aan komt...

Sommige vroegen aan mij, in Groningen??? is dat niet een onwijs ver??? ja dat klopt, zei ik, das zeker wel een stukje rijden... Maar geloof mij... het was het meer dan waard!!!

Maar lieve meiden, ik heb genoten!!! en ik kon zeker de volgende keer weer!!!

Lieve Nynke nogmaals bedankt voor je gastvrijheid, en ik hoop dat je je weer wat beter voelt... En lieve Kim, dank je wel voor de gezellige rit heen en terug, vond het erg fijn om met zo'n speciale vrouw te praten...

Ooohh en dan wil ik jullie nog even 1 foto laten zien... mijn kleine mannetje..
Lekker op schoot bij Susan.. met een brouche van Kyra.. ziet hij er niet poepig uit?!


Willen julli e meer foto,s zien klikkerdeklik
daar staan alle foto's van alle Dutch Swappers dagen..

En dan nu even wat anders... mijn Give away... Ik ben zoo druk geweest met mijn cadeautjes voor de Dutch Swappers dag, dat ik er even geen tijd voor had...

Door mijn nieuwe mannetje heb ik maar een paar uurtjes voor me zelf, en die paar uurtjes beginnen rond 22,00 / 22,30 en vandaar dat ik dus ook zei "elke nacht" Maar ik heb ideeen genoeg, dus ik ga me nu concentreren aan mijn give away... en ik hoop hem snel af te hebben...

Maar voor nu... fijne avond allemaal en tot snel!!!

Liefs,
Kimmie

14 opmerkingen:

  1. Lieve Kimmie, ik had je ook heel erg graag gezien en Jason natuurlijk! Wat een mooi kereltje!! En wat een geweldige kadoos had je bij je!! En jij maar twijfelen! Oh, je speldenkussen, helemaal geweldig!!! En de rest ook hoor, super!!! Leuke kadoos heb je ook mee naar huis. De foto's zijn ontzettend leuk! Het ziet er supergezellig uit. De volgende keer ben ik er ook zeker bij hoor!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een enorme leuke foto's!!!!! knap manneke♥
    wat een leuke kado's heb je gekregen zeg!!! maar ook wat jij maakte is geweldig, die spelden zeg !! hoe krijg je het gemaakt ♥

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een super leuke dag!
    Wat een geweldig speldenkussentje heb je gemaakt. Echt helemal top. De rest is ook heel erg leuk, maar die sprong er toch wel uit :0)
    Je hebt er ook erg leuke dingen voor terug gehad. (jammer dat DE sjaal er niet bij zat :0) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Kimmie, wat heb je voor moois gemaakt! Dat speldenkussen en die speldjes, hoe enig!!! Wow, je bent weer als vanouds bezig :-)
    Leuk dat jullie zo'n geslaagde dag hadden en vooral leuk om jou eens te zien en je lieve zoontje, wat een schat! Nu lekker nagenieten van de mooie herinneingen en leuke cadeautjes! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kim!!! Die spelden!!! Had ik niet eens goed gezien! Ik was al helemaal onder de indruk van het bakje waar het speldenkussen inzat, totaal niet op de spelden gelet. Maar wat zijn die prachtig! Wat een gepriegel in de nacht. Echt een Dutch Swapperstalent.
    Ik vond het heel leuk om jou ook eindelijk te ontmoeten (en dat lieve mannetje van je). Dus tot de volgende bijeenkomst...
    Liefs, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, ik mis onze mascotte in de schaduwfoto bovenaan je blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hee kimmie
    nou je hebt echt je best gedaan hoor met je mooie spulletjes, heeeeel knap!
    En fijn dat je het zo leuk gehad hebt
    veel dikke xxx van mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Kimmie, wat maak jij prachtige dingen van fimo zeg! Ben echt onder de indruk van dat speldenkussen met die prachtige spelden erop. En dat dan gemaakt in de nachtelijke uurtjes! Knap werk hoor!!
    Ik ben er de volgende keer zeker bij, ik sla echt niet nog een meeting over!!
    liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Kimmie nou zo te lezen was het ontzettend leuke dag en wat een super leuke foto s heb je gemaakt en super leuke spulletjes heb je gemaakt die haaknaalden en dan het spelden kussen geweldig!!!!
    Wat een mooie foto van je prachtige zoon!!!!
    Lieve groetjes Jacqeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een leuke blog geschreven! Ik ben echt superblij met het gewonnen haak pakketje :) Ook al kan ik nog niet haken. En je andere kado zag er ook fantastisch uit. Bedankt dat jullie er waren, het was erg gezellig. En tot Swapse!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! Wat een leuke spullen, het zag er supergezellig uit! En wat is je kleine mannetje een kanjer zeg! So cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat kun je toch genieten van zo'n dag-zo was ook onze 1e Round Robin Meeting. Er was zo'n klik tussen de vrouwen-het was bijna magic. Volgend jaar komen ook wij weer samen. het leuke is ook dat iederéén zich uitslooft. Fijn dat je zo hebt genoten en super leuk dat ik een foto van je heb gezien!!! DE vrouw achter Kimmie NL en nog maar te zwijgen over Jason. Om op te vreten. By the way: je speldenkussen is niet normaal meer-zo gaaf gemaakt. Ik wil nog wel es swappen met jou. Als we ooit tijd hebben. Mooie week nog Kimmie-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje wat leuk allemaal ik vind die Cupcake zo gaaf! Leuke blog heb je ook Kimmie. Wil je eventueel linkruil doen?

    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Kimmie,

    Wat een leuke dag hebben jullie gehad zeg! Ik heb jouw pakketje van het DreamMakeShare project gekregen en ik heb de code doorgemaild. Wat heb je me verwend. Ik vind het spiegeltje superleuk en ook de naamstempel, die kan ik lekker gebruiken op al mijn brieven. Leuk idee ook, die brief met de kaartjes. Ohhh en wat heb je een prachtige zoon. Ik ga volger worden van je blog, leuk!
    Ik heb zelf wel een blog hoor. claudiascreaties.blogspot.com

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen