woensdag 26 september 2012

Sneak peeks voor de Dutch swappers...

Heeey lieve meiden!

Aller eerst super bedankt voor alle lieve berichtjes! ik vind het heerlijk om alles te lezen, helaas lukt het me niet om elke keer meteen terug te reageren, want ik ben zo druk met mijn nieuwe mannetje..

Maar hij doet het geweldig! hij groeit goed, hij is al weer bijna 9kg... en dat allemaal dank zij mijn mama melk.. wat heeft de natuurlijk toch mooi geregeld...

Maar daar door ben ik wel de hele dag in de weer met de beeb, en daarbij willen de andere kids natuurlijk ook hun aandacht, en dan nog het huis houden... sja... mijn leven bestaat helaas even uit niets meer dan voeden, met de kids zijn, en het huishouden...

Maar het belangrijkste is dat ik er van geniet, ik geniet intens van mijn kleine jochie, hij is zo leuk.. zo vrolijk.. zo gezellig... en dat ik dan een keer minder was, of dat de afwas in de ochtend er nog staat.. sja.. so be it...daar komen we wel weer over heen.. het gaat allemaal al zooo snel, dus wil ik extra genieten van mijn jochie...


Maar dan nu... ik ga Zaterdag naar de Dutch swappers meeting.. en ik vind het spannend!!! Ik heb er onwijs veel zin in... even lekker er uit en met allemaal leuke creatieve dames afspreken... (en natuurlijk neem ik Jason mee) We spelen daar het grote sinterklaas spel, ik weet niet precies hoe dat gaat,het enigste wat ik weet is dat iedereen 3 cadeautjes mee moet nemen.. waarvan er 2 handgemaakt zijn en de 3de mag materiaal zijn... wat de spel regels precies zijn weet ik niet, maar het schijnt vaak een heus gevecht te worden wie er met de leukste cadeautjes naar huis gaat... dus ik ben heel benieuwd hoe het er aan toe gaat...

Iedereen neemt wat te eten mee, dus met allemaal gezellige leuke creatieve meiden, allemaal lekkers, en dan nog eens allemaal leuke cadeautjes, dat gaat toch een top dag worden... Ooeeeh ik kan niet wachten tot het Zaterdag issss..

Dus even voor de meiden die zaterdag gaan komen... ik heb mijn 3 cadeautjes klaar.. Alleen moet ik ze nog inpakken...maar ik heb er eventjes een paar sneaks van gemaakt...Ooohh ik vind het zo spannend wat jullie er van zullen vinden....

Hier komen de sneaks van mij voor de Dutch Swappers!!!

Sneak 1...

Sneak 2...

Sneak 3...

Nou meiden van de Dutch Swappers... hoop dat jullie het het leuk vinden!

Ooohhh... ik wordt geroepen, mijn mannetje wil zijn laatste slokjes voor vandaag, en dan kan ik weer eventjes verder aan de freubel, want ik wil nog eventjes wat kleinere dingetjes maken.. want wie weet kunnen we daar nog wel wat kleine swapjes uit wisselen...

Voor nu.. allemaal een fijne avond, en ik laat jullie natuurlijk weten hoe het Zaterdag was!

Liefs,
Kimmie

9 opmerkingen:

  1. hey kimmie

    ik vindt kei jammer dat ik er niet ben.

    geniet er van he

    ook een beetje voor mijn.

    p.s ze gaan vechten om jou kado s´

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Kimmie,

    Wat leuk om weer eens een blogje van je te lezen. Je hebt het er maar druk mee :0)
    Fijn dat het met Jason zo goed gaat. Wat groeit hij hard zeg.
    Ik ben benieuwd wat voor moois je hebt gemaakt voor de swappers, maar dat zien we na zaterdag wel op je blog.


    Liefs,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kimmie,
    Leuk om weer iets van je te lezen! Fijn dat het zo goed gaat joh! Je geniet echt, het is gewoon te lezen!! Super!! Jammer dat ik er niet bij kan zijn, want je kadootjes zullen ontzettend leuk zijn, jou kennende en Jason mee, leuk!! Heel veel plezier vast!! Maar dat zal wel lukken!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed-die borstvoeding en fijn dat het zo goed gaat. Geniet maar goed van dit laatste cadeautje want ze zijn maar zo kort baby. En ik wens je aankomend weekend veel plezier-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk om weer eens wat van je te lezen en wat fijn dat het allemaal zo goed gaat ook met de kleine :-)
    Geniet er maar zo lang mogelijk van ze worden echt veels te snel groot.
    Veel plezier as zaterdag en je sneaks zien er goed uit :-)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Kimmie,
    Wat fijn dat je zo geniet van je mannetje!!!! En heerlijk zaterdag een dagje helemaal voor jou! Ben heel benieuwd, je komt toch wel verslag doen he? veel plezier! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kimmie: wil je aub je adres doormailen naar silcampschroer@gmail.com - heb nog een kleinigheidje-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om te lezen hoe goed het gaat met jullie tweetjes. Je hebt je zo rot gevoeld en dat kun je je nu vast niet eens meer herinneren. Ik wens je heel veel plezier op de meeting. Ps. Ik wil ook jouw adres nog eens hebben, ben ik kwijt. Heb je niet eens een kaartje gestuurd.Schaam
    Heel veel liefs en kus van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk! :)

    http://kleinerdan3.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen