vrijdag 27 januari 2012

Theezakjes swap van de Nederlandse swappers...

Hallo meiden!

Daar ben ik weer even, ik heb mee gedaan met de Theezakjes swap, dat georganiseerd werd door de Nederlandse swappers Het was mijn eerste swap daar en ik vond het leuk om te doen, het was de bedoeling dat je min. 4 theezakjes naar je partner stuurt, ik vind scrappen leuk, maar ben er nog lang niet goed in, maar ik heb toch een poging gedaan, maar dan wel op mijn manier... gelukkig vond mijn partner het er erg leuk uit zien en was ze er erg blij mee..

En dan nu de foto's...

Dit kreeg ik van mijn partner Carla...ze had gelezen dat ik zwanger was, en heb het doosje in het thema zwanger gemaakt...

De binnenkant...

En ze had er nog een zakje met leuke bedels bij gedaan...

En dit stuurde ik naar haar... Aangezien ik nog niet zo heel veel spullen heb om te scrappen, heb ik de versiering met Fimo gemaakt... De voorkant...

Ze had geschreven dat ze van Rood met witte stippen hielt, helaas kon ik hier nergens rood met witte stippen cardstock vinden dus heb ik zelf maar iets van Fimo gemaakt...

En natuurlijk heb ik nog een leuk klein flesje voor haar gemaakt...

Ik heb al gezien wat sommige dames hebben verstuurd, en dan vind ik mijn kaart maar magertjes, maar ik vond het leuk om te doen, en mijn partner is er erg blij mee.. dus missie geslaagd!

Veder gaat het hier ok, ik ben nog steeds beroerd, maar gelukkig geef ik niet meer de hele dag over.. Yeah! ik heb andere medicijnen gekregen voor mijn misselijkheid, ik ben het nog wel, maar het haalt de scherpe randjes er van af, dus daar ben ik wel blij om...

Ik heb nog zooo veel foto's van swaps, die ik elke keer er op wil zetten, maar elke keer kom ik er niet aan toe... als ik te lang achter de pc zit dan begint na een tijdje mijn koppie te draaien... pffff... maar goed...

Ik heb nog 1 swap lopen met Corine voor haar ga ik een roodkapje in een flesje maken, en dan maak ik daar natuurlijk weer een leuk pakket van, zij gaat een Peanut Snuggle sack voor de baby maken, dat vind ik zo leuk, ik kijk er nu al naar uit...

Nou lieve dames, ik ga even mijn koppie laten rusten, en dan hoop ik dat ik straks lekker kan slapen...

Voor nu.. hele fijne avond allemaal, en ik hoop snel weer langs te komen!

Heel veel liefs,
Kimmie

10 opmerkingen:

  1. Nou ik ben het daar helemaal niet mee eens hoor wat een super mooie kaart heb je gemaakt je en wat ben je toch crea met fimo zeg je maakt zulke mooie spullentjes Super!!
    Weltruste en een heel fijn weekend liefs Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je kaart super leuk hoor... maar kan me goed indenken dat je kan twijfelen aan je zelf...zit zelf nu ook met zenuwen hoor, iets gemaakt voor de theeswap maar niet met papier.
    Hopelijk valt t toch in goede aarde... duimen maar whaha...
    Hier gaat t prima meis... we zullen doorgaan..super dat je medicijnen hebt voor de misselijkheid zeg... anders is het ook geen doen voor je...
    dank voor je lieve berichtje
    veel liefs en mega knuf van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk ziet jouw creatie er leuk uit... Originaliteit telt ook!! Maar weinig (of geen) kaarten gezien met fimo erop.
    En scrapspulletjes komen met de tijd (en door mee te doen met swaps :) Heel mooi gedaan!!
    Ook mijn bewondering voor het doosje van je swapmaatje, hoor..
    Een zeer geslaagde theezakjes swap!!

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig flesje zeg!
    enne leuk dat je mijn kaart zo leuk vond, graag gedaan en tot mails!
    liefs deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Kimmie,
    Wat heb je er een leuk 'theeboekje' van gemaakt, heerlijk met chocolade erbij! En die voorkant met fimo is enig!! Ohh en dan het potje.... zooo leuk met dat mini kopje. Nou, het knutselen ben je in ieder geval niet verleerd, gelukkig :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kimmie, I was the lucky one!
    Dankjewel voor deze zeer fijne swap.
    Het flesje is fantastisch...
    theezakjesswapmaatje Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je boekje geweldig!!! Echt! En wat je gekregen hebt ook zeg. Je flesjes blijven prachtig, ik ben dan ook erg blij dat ik er ook eentje heb ;-) En fijn dat je andere medicijnen hebt die wat beter werken! Rust maar goed uit tussendoor!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zeg je nou? Jouw kaart magertjes? Ben je gek? Hij is prachtig! Ik heb nog nooit eerder scrap met fimo gecombineerd gezien. Echt supergaaf! En dat flesje met een theepotje erin.........hoe krijg je dat voor elkaar. Zo knap!!!!!!
    Je hebt ook een superleuk doosje gekregen zeg.
    Fijn dat je medicijnen een beetje helpen. Ik duim voor je dat het helemaal over gaat en je eindelijk de rose wolk weer eens ziet.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Kimmie, ik had hem ontvangen en dacht beantwoord maar misschien heb ik dat alleen gedacht :-). If so---->sorry.
    Ik vond hem geweldig en de meiden ook en in Februari publiceren we hem!!! Superbedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke swap!Ik denk dat ik ook maar weer eens ga swappen! Bedankt nog voor je berichtje, was idd erg leuk met de meiden en ben goed verwend, m'n Hello Kitty spullen zijn weer uitgebreid & sushi is altijd lekker :P Alles verder goed met je? Take care!
    X Marijke

    BeantwoordenVerwijderen